Witam, wiem że "Nie można tworzyć postaci, które od samego początku władają Mocą (dopuszczalne są wyjątki zaakceptowane przez Administrację. Nie dotyczy to również postaci stworzonych przed wprowadzeniem tej zasady). " Ale mam nadzieje, że moja KP będzie wśród tych wyjątków
1.Personalia: Chelshan "Crossfire" Shai
2.Rasa: Człowiek
3.Profesja: Najemnik/Przemytnik
4.Data Urodzenia: 26 BBY
Planeta Pochodzenia: Corellia
5.Usposobienie: Osoba dość zamknięta w sobie, nie lubi żartować. Stara się zawsze trzeźwo myśleć i reagować adekwatnie do sytuacji. Nie lubi niepotrzebnie narażać się na niebezpieczeństwo.
6.Wygląd: (niestety, ale nie udało mi się znaleźć odpowiedniego zdjęcia/rysunku) Jest to chudy, niewysoki mężczyzna. Ma krótkie brązowe włosy, pokryte lekką siwizną. Oczy ma niebieskie. Jego twarz pokrywają drobne blizny, pamiątki po wielu starciach. Zwykle ubrany jest w lekkie spodnie techniczne oraz w czarną, wypłowiałą koszulę.
7. Umiejętności: Chelshan to stary wyjadacz wśród najemników, jest dobrym pilotem i mechanikiem. Specjalizuje się w strzelaniu z dwóch identycznych, ciężkich blasterów DL-44. Niektórzy mówią, że potrafi również władać mocą. Biegle zna język Huttów.
8. Ekwipunek:
- Dwa ciężkie blastery DL-44
- Cyfronotes
- Podręczny zestaw narzędzi
- Trochę kredytów
- Makrolornetka
- Stary miecz świetlny, zwany przez Chelshana „narzędziem do tworzenia drzwi”
9. Środek Transportu
„Staruszek” - Mocno wysłużona fregata klasy Barloz. W ciągu ostatnich kilkunastu lat Chelshan dokonał na nim kilku poważnych przeróbek jak chodź by zastąpienie starego napędu, nowym, znacznie wydajniejszym hipernapędem klasy 1.0. Oraz zamontowaniem nowych, wytrzymalszych osłon.
Główne Wyposażenie:
- Dwie boczne wieżyczki turbo laserów (sterowane komputerowo)
- Ciężkie górne działo laserowe (wieżyczka, sterowana ręcznie)
- Zestaw osłon i deflektorów z Kuat Drive Yards
- Hipernapęd Isu-Sim SSP05 (klasy 1, zapasowy: klasy 10)
- Kilka skrytek przemytniczych
- Dwie kapsuły ratunkowe
- System zakłócania czujników
- Ulepszony transponder nadprzestrzenny
10.
Chelshan urodził się na Corelli, lecz nigdy się nie dowiedział, czym parała się jego rodzina. Po tym jak odkryto w nim wrażliwość na moc i duży potencjał, został zabrany do Świątyni Jedi na szkolenie. W wieku 6 lat został Padawanem, niestety rok później jego szkolenie przerwała Czystka. Chelshan’owi udało się uciec przez jedne z szybów wentylacyjnych i wskoczyć do przelatującego obok świątyni, ścigacza transportowego. Po kilku dniach szlajania się po dolnych poziomach Coruscant, znalazła go banda okolicznych dzieciaków. Chelshan dorastał wraz z nimi, zachowując w tajemnicy to, kim był i kim chciał zostać. Pozostawiając jedynie swój miecz świetlny, jako pamiątkę strasznego wydarzenia jakim była czystka. W wieku 17 lat udało mu się wraz z najlepszą przyjaciółką, Zabrakanką Riką Varn, dostać na frachtowiec lecący na Nar Shaddaa. Tam, obojgu udało się załapać jako „kurierzy” jednego z Huttyjskich szefów półświatka. Mając 20 lat rozpoczął swoją karierę przemytnika, początkowo były to drobne i proste zlecenia, lecz z czasem gdy jego umiejętności rosły, zajął się poważniejszą robotą. Podczas wykonywania zlecenia na Corelli, był świadkiem zniszczenia stacji Gus Treta w 4 BBY. Dopiero w 2 ABY, zaczął aktywnie działać jako Najemnik, przyjmując głównie zlecenia od Sojuszu Rebelii. Po powołaniu Nowej Republiki, wraz z Riką Varn zajął się organizowaniem własnej grupy najemników, niestety bez powodzenia. W 17 ABY uczestniczył po stronie Nowej Republiki w bitwie z siłami Kueller’a na orbicie Almanii. Obecnie osiadły na Coruscant, pozostaje jednym z bardziej doświadczonych najemników działających dla Nowej Republiki.