Content

Odrzucone KP

[Wpis]Arcain Thanewulf

[Wpis]Arcain Thanewulf

Postprzez Arcain Thanewulf » 22 Lip 2011, o 15:43

Image

Imię: Arcain Thanewulf (Pseudonim: Kodi)

Rasa: Mandalorian (Człowiek)

Profesja: Najemnik

Data urodzenia: 19 BBY (46 lat)

Usposobienie: Sarkastyczny najemnik, za pieniądze sprzedałby swoją matkę, o ile nie będzie musiał potem pokryć szkód poniesionych przez jej nowego właściciela gdy ona wpadnie w furię. Zdyscyplinowany i lojalny, z dużą dozą determinacji, każdy płatny kontrakt wykona co do joty bez mrugnięcia o ile plan nie zmienia się z upolowania ewoka na przytarganie żywego potwora Zillo z Malastare. Doświadczenie w szkoleniu kadetów z Mandalory nauczyło go umiejętności inspirowania i instruktażu przyszłych żołnierzy, toteż w jego charakterze można wyczuć posmak dowódcy.

Wygląd: Choć rzadko kiedy opuszcza bezpieczne zakamarki pancerza, jako iż alkohol i kąpiel uważa za luksusy słabych, czasami sytuacja wymaga zaczerpnięcia świeżego powietrza.
Po usunięciu hełmu odsłania się twarz o ciemnej karnacji, szorstkiej skórze sięgającej piwnych oczu, wszystko zwieńczone dredami znikającymi pod elastyczną, ochroną szyii, wgłąb tylniej części pancerza, aż do łopatek. Skóra wygląda na nieświeżą jakby od dawna nie miała szansy oddychać. Jedynym urozmaiceniem twarzy jest ciemna bródka w postaci trzech warkoczyków długości dziesięciu centymetrów.
Usuwając masywny napierśnik, umięśniony lecz nie poznaczony bliznami tors się kłania, bowiem jego mottem życiowym jest: „Wojownik, który dał się zranić, to dupa nie wojownik”.
Opis rąk i nóg można pominąć, wszkaże każdy wie jak owe kończyny wyglądają. Jedyną wzmianką godną dodatkowej uwagi jest tatuaż, w postaci czarnej czaszki Mythozaura, wybity na udzie.

Wyposażenie:
Jak każdy szanujący się łowca nagród, tak i Arcain wydaje sporo na ekwipunek by z opresji wyjść obronną ręką. Z powodu swojego kontraktu, za każdym razem gdy przybywa na statek/stację/planetę kontrolowaną przez Nową Republikę, ma się teoretycznie meldować w najbliższej jednostce by zdać broń do czasu aż będzie musiał opuścić teren. Ale kto wie, w czasie tego całego zamieszania...
- Szary Pancerz Beskar’gam, z jet-packiem modelu Komandosa ARC. Pancerz jest próżniowo szczelny, tak jak dawne pancerze Żołnierzy Klonów, pozwalając mu przetrwać jakieś 5 minut w kosmosie nim zapasy tlenu się skończą. Przykrótka peleryna narzucona na prawe ramię, tak dla samego efektu.
- Hełm z trybem termalnym i noktowizją, także z własnym komunikatorem. Pod hełmem jest jeszcze elastyczny kaptur z kołnierzem, chroniącym głowę i szyję od urazów.
- Rękawica na lewej dłoni, mieszcząca większość z bajerów, by mieć wszystko „pod ręką”:
- Zapasowy Comlink (komunikator)
- Akceleracja jetpacka.
- Wyrzutnia linowa z hakiem
- Wyrzutnia dwóch strzałek typu Kyber
- Miotacz ognia ciągnący paliwo z zapasowej butli o małej pojemności, z możliwością zaczerpnięcia z plecaka odrzutowego.
- Wibroostrze
- Dwa blastery Modelu 434 przyczepione do nadgarstków linką, by nie upadały za daleko. Spoczywają wygodnie w kaburach na biodrze.
- Karabin LD-1.
- Dwa wibroostrza, po jednym na but.
- Granat Flash-bang modelu Imperialnego.
- Detonator Termiczny
- Bat własnej produkcji: Na bazie współczesnego Tazera, charakteryzuje się rączką z izolatora mieszczącego w sobie średniej mocy generator, który po elastycznym przewodniku, z którego zbudowany jest sam bicz ma za zadanie na chwilę ogłuszyć przeciwnika. Nie za potężna broń przeciw Jedi, lecz zatrzyma żołnierz na sekundę.
- Datapad z możliwością nagrań.

Środek transportu:
- Lekki wahadłowiec GPE-7300 (używany, poprzedni właściciel nie znajdzie więcej możliwości użycia pojazdu z Krainy Wiecznych Łowów). Modyfikacje przejęte po poprzednim właścicielu Kartcie Thyssunie to kilka fałszywych tożsamości transponderów, lekkie działka laserowe oraz zakłócacz sensorów. Wraz ze statkiem przyszedł droid porządkowy z serii MK.
: Transponder
- Kart Thyssun – GPE-7300 Daiia (Oryginalny)
- Dorr Kaprra - GPE-7300 Zurgh-Amm (Fałszywy, pochodzenia układu Mandalora)
- Arcain Thanewulf – GPE-7300 Arcain (Oficjalny transponer używany w kontaktach z jednostkami Republiki)
- Card Kane - GPE-7300 Poszukiwacz (Oficjalny transponder używany przez poprzedniego łowcę nagród gdy udawał się w planety kontrolowane przez Imperium, zwykle działało)


Umiejętności:
Arcain zawdzięcza wiele swoim długim i ciężkim treningom Cuy’val Dar przez jakie przechodził wyrastając na księżycu Concordia. Gdy osiągnął status mężczyzny i wkrótce Mandalorianina pośród swoich braci, samemu wziął się za przekazywanie wiedzy młodszym. Przez to i przez późniejszą walkę u boku Fenna Shysy przeciw imperium, uzyskał kilka umiejętności, mogących przydać mu się w przyszłych latach:
- Dowodzenie
- Trening Bojowy Cuy’val Dar
- Doświadczenie bojowe w walkach Mandalorian przeciwko Imperium kolonizującym planetę.
- Języki: Mando, Wspólny, szczątkowy język Huttów oraz Język Droidów, by zaoszczędzić na robotach protokolarnych.
- Umiejętność walki wręcz i bronią białą.
- Doświadczenie w walkach w powietrzu
- Pilotaż

Historia:
Urodzony 19BBY mandalorianin Arcain Thanewulf nie będzie miał szczęśliwych powodów, z których mógłby chcieć obchodzić rocznice swojego poczęcia. Bowiem tego roku przez komunikatory Wielkiej Armi Republiki potoczył się brzemienny w skutkach rozkaz Kanclerza Palpatine’a. Rozkaz 66.
Prawie cała populacja liczącego dziesięć tysięcy Rycerzy Jedi zakonu padła ofiarą zdrady. Tego samego roku rozpoczęły się rządy Galaktycznego Imperium. Cuy’var Dar, prawie setka najpotężniejszych wojowników Mandalory tych czasów założona przez Jango Fetta opuściła Kamino w większości powracając do starego życia, do łowienia nagród lub do farm własnego systemu. Ci też wojownicy, poczęli szkolić część kadetów i milicji swej rodzimej planety by podołała trudom przyszłego życia, podczas gdy Armia Klonów, wykorzystana podobizna sławetnego Mand’alora Fetta polowała na Jedi i stabilizowała rządy żelaznej ręki Darth Sidiousa. Arcain Thanewulf uczył się chodzić w tym samym czasie co składać broń z zamkniętymi oczami. Gdy galaktyka na dobre znalazła się pod pieczą Imperatora, obecny Mand’alor Spar, pomimo opini doświadczonego Karla Skiraty, iż były Kanclerz Palpatine, nigdy nie robił nic bez szerszych perspektyw, zdecydował się na dołączenie do sił konskryptowanych Szturmowców po ogłoszeniu przez Sitha, iż otrzymują amnestię ze swych działań na rzecz Republiki za czasów Wojen Klonów. Jednakże, gdy siły kolonizacyjne ładowały się na statki w Coruscant, Spar zrzekł się przywództwa nad Mandalorą.
Gdy park rozrywki „Miasto Kości” został błędnie zidentyfikowany przez siły Darth Sidiousa jako duchowa świątynia Mandalory i zamienił się w garnizon wojsk Imperium jako symbol, by pokazać Mandalorianom w jaki sposób Imperium kontroluje tych, którzy chcą się im przeciwstawić, oraz gdy konflikt na Gibad eskalował, poprzez haniebne dla wojowników środki Palpatine’a, Mandalora miała dość.W międzyczasie Arcain poznał się z Kartem Thyssunem, szmuglerem niewolników chcącym wykorzystać znajomość z Mandalorianinem do wyłuskania co lepszych kąsków oraz informacji ze społeczeństwa Mandalory. Thyssun został wykryty poprzez informacje jego Twi'lekkańskiej niewolnicy podczas próby uprowadzenia kilku mieszkańców w celu sprzedania ich do kopalń. Kart zginął gdy Arcain i jego kilku starszych kolegów zdecydowało, iż ujęcie i uśmiercenie łowcy niewolników będzie dobrym treningiem dla młodszych kadetów. Trening się powiódł.
W tym samym czasie Klan Skirata otrzymał pomoc od zbiegłej z Kamino genetyczki, efektywnie zatrzymując szybkie starzenie się tych z Klonów armi Imperium, którzy zdezerterowali na Mandalore. Zasilili oni szeregi Mando jako, iż koniec końców każdy z nich był kopią Jango Fetta, byłego Mand’alora.
Gdy ręka Imperium sięgnęła w stronę źródeł cennego metalu Beskar z owej planety, wykorzystując większość cywilnej ludności do odwalenia roboty, około 3 roku ABY powstała rebelia pod wodzą Fenna Shysy i z pomocą Leii Organy oraz jej sojuszu. Siły imperium były bez szans, pozbawione przewagi liczebnej oraz bez wsparcia ze strony Resztek Imperium, które odpierały ataki Nowej Republiki na froncie. Po końcowych walkach, Mandalora została w końcu oswobodzona.
Arcain, który do tego czasu dzielnie oraz lojalnie podążał za Klanem Skirata oraz Mand’alorem Shysą w boju, w końcu mógł zadecydować o własnym losie, mając otwartą drogę w galaktykę. Gdy 21ABY Fenn Shysa zmarł broniąc Boby Fetta przed atakiem Sewetów, przekazując mu pozycję Mand’alora, rasa wojowników ograniczyła swoje zaangażowanie w konflikt jedynie do granic obrony własnej. Ponownie dziesiątki Mandalorian opuściła swoje rodzinne progi by zostać łowcami głów, bądź też popularnymi najemnikami. Korzystając z przychylności nowouformowanej Republiki w stosunku do Mandalorian, którzy w większości przeciwstawili się Imperium, Arcain Thanewulf zgłosił się na służbę jako kontraktowy najemnik na służbie Republikańskich wojsk.
Jego umowa przewidywała:
- Bezwarunkową i bezwzględną lojalność wobec Nowej Republiki.
- Zalegalizowanie broni posiadanej do czasu terminacji jego kontraktu, o ile nie zostanie ona użyta przeciw mieszkańcom lub siłom zbrojnym republiki, dodatkowo musiał składać broń za każdym razem gdy wizytował oficjalnie teren Republiki.
- Jego statek został wpisany do rejestru wojskowego Republiki otrzymując transponder, by nie został zestrzelony w razie walki przez sojusznicze jednostki.
- Otrzymywał zapłatę i miał prawo ubiegać się o opiekę medyczną Nowej Republiki na tej samej podstawie co tysiące jej żołnierzy.
A dalej szło tak samo jak typowa przysięga żołnierzy Nowej Republiki.
Arcain Thanewulf
 

Re: [Wpis]Arcain Thanewulf

Postprzez Shas » 22 Lip 2011, o 16:27

Jak zwykle moja działka czyli technical.

Śnieżnobiały Pancerz płytowy Beskar’gam, z jet-packiem modelu Komandosa ARC. Pancerz jest próżniowo szczelny, tak jak dawne pancerze Żołnierzy Klonów, pozwalając mu przetrwać jakieś 5 minut w kosmosie nim zapasy tlenu się skończą. Przykrótka peleryna narzucona na prawe ramię, tak dla samego efektu.

Jeśli masz zamiar walczyć tylko w strefie "zimowej" to jak najbardziej kolorystyka bene. Jednak jako najemnik powinieneś być bardziej wszechstronny, więc ustawianie stałego koloru jest niefrasobliwe. To tak jakbyś zabrał na misję commando w dżangli złotego droida protokolarnego ... ups, zły przykład. Pancerz płytowy ... płytowy ... właściwie, to nigdy nie określano pancerzy mando mianem płytówki, trochę to archaiczne ale podkreślam nie jest niepoprawne.
Nie panimaje co rozumiesz przez "próżniowo szczelny", znaczy się po prostu szczelny z obiegiem zamkniętym czy jak ?

- Hełm z widzeniem termalnym i noktowizyjnym, także z własnym komunikatorem. Pod hełmem jest jeszcze elastyczny kaptur z kołnierzem, chroniącym głowę i szyję od urazów.

Widzenie to ty możesz mieć ciemności, ciemność widzisz, ciemność. ;) Masz układy termowizji oraz noktowizji.

- Rękawica na lewej dłoni, mieszcząca większość z bajerów, by mieć wszystko „pod ręką”:

I tak dalej i tak dalej. Ta twoja rękawica to jest albo łogromniasta albo lepsza od Swiss scyzoryk.

- Dwa blastery Modelu 434 przyczepione do nadgarstków linką, by nie upadały za daleko. Spoczywają wygodnie w kaburach na biodrze.

Broń ikoniczna dla zawodu, nice. Jednak jak ty sobie te doczepianie imaginujesz ? Podniesiesz rękę do góry by zrobić heloł i ci broń wyleci z kabur ? Rozumie intencje ale rozwiązanie szalenie niepraktyczne.

- Dwa wibroostrza, po jednym na but.

Kolejne niepraktyczne rozwiązanie, by sięgnąć po OBA ostrza musisz podnosić nogę niczym tancerka can cana albo klękać. Lepiej jedno ostrze mieć na przedramieniu lub klacie.

- Detonator Termalny

Termiczny.
- Bat własnej produkcji: Na bazie współczesnego Tazera, charakteryzuje się rączką z izolatora mieszczącego w sobie średniej mocy generator, który po elastycznym przewodniku, z którego zbudowany jest sam bicz ma za zadanie na chwilę ogłuszyć przeciwnika. Nie za potężna broń przeciw Jedi, lecz zatrzyma żołnierz na sekundę.

Nie ma co kombinować, Shock Whip to jest.
Środek transportu:
- Lekki wahadłowiec GPE-7300 (używany, poprzedni właściciel nie znajdzie więcej możliwości użycia pojazdu z Krainy Wiecznych Łowów). Modyfikacje przejęte po poprzednim właścicielu Kartcie Thyssunie to kilka fałszywych tożsamości transponderów, lekkie działka laserowe oraz zakłócacz sensorów. Wraz ze statkiem przyszedł droid porządkowy z serii MK.

Galactic Power Engineering dopiero jest w powijakach i model GPE-7300 jeszcze nie istnieje i przez wiele lat nie będzie istniał.

To tyle z mojej strony. Widze że bardzo istotnie przemyślano equipment choć jest troche wpadek. Za to hista jakaś taka krótka.
I know what dude I am I'm the dude playin' a dude disguised as another dude.
Shas
New One
 
Posty: 477
Rejestracja: 7 Mar 2010, o 19:29

Re: [Wpis]Arcain Thanewulf

Postprzez Dimir Suriwow » 22 Lip 2011, o 16:40

Over, wystarczy oliwka, bo do malowania zbroi w wustentarna, schneetarna czy flecktarna nie będę cię zmuszał :D. Oliwka od biedy się gdzieś zamaskuje, a przynajmniej sprawi, że nie będzie cię widać jak na dłoni :D.

Widziałem na którejś produkcji klony walczące w dżungli w białych zbrojach. O skuteczności czegoś takiego przekonała się armia brytyjska w czasie walk z Zulusami. Rok później weszły mundury khaki i straty zmalały.

PS: Są pustynie gdzie aż żałujesz że nie wziąłeś jakiegoś leśnego kamulfażu.
Awatar użytkownika
Dimir Suriwow
New One
 
Posty: 13
Rejestracja: 19 Lip 2011, o 21:54

Re: [Wpis]Arcain Thanewulf

Postprzez Arcain Thanewulf » 22 Lip 2011, o 16:52

Odnośnie odpowiedzi Shasa :)

Punkt Pierwszy:
Przyznaję Ci rację co do koloru, więc prawdopodobnie będzie on szary (Mandalorianie mieli kilka kolorów pancerzy, każdy miał jakieś ważne znaczenie dla nich np. Zielony Boby Fetta oznaczał Obowiązek). A tak z innej beczki, biały łatwo pobrudzić w dowolny inny kamuflaż :D

Zostawię określenie "płytowy pancerz" do czasu aż inni się nie wypowiedzą na ten temat ;)

A w hełmie źle się wyraziłem, chodziło mi o podobieństwo do struktury pancerza klonów, bowiem zwłaszcza tym, którzy walczyli na statkach dawał możliwość krótkiego przebywania w kosmosie, na wypadek jakby statek nagle oberwał i zostali wyssani, toteż ekipa ratunkowa mogła zdążyć ich zebrać. Najlepszą odpowiedzią było by to porównanie do kostiumu astronauty.
Ciepło utrzymywane jest wewnątrz w stałej temperaturze, a powietrza jest na około 5 minut, w zależności jak szybko dany żołnierz będzie je zużywał.

Punkt Drugi:
Miałem na myśli podobieństwo do wszystkich innych łowców nagród. Mają hmm, jakby to ująć, panel od łokcia do ręki, pozwalający im aktywować wyrzutnie linki, strzałki, jetpack czy miotacz ognia. Ja dodałem tam schowek na dodatkowe wibroostrze i comlink. Tak to sobie w każdym razie wyobrażam. Nie miałem na myśli rękawicy w stylu tej używanej w baseballu :D

Punkt Trzeci:
Blastery mogą mieć linki podwieszone wzdłuż pancerza i rąk, na tyle długie by przy tańczeniu salsy czy robieniu salta z pełnym wyprostem nie wyleciały z kabury, lecz także nie ograniczały ruchu. Poza tym jak się orientuje, większość kabur w Gwiezdnych Wojnach miała magnetyczne paski by trzymać broń przyczepioną, i przy silnym wyjęciu dopiero się poddawały. Jeśli moje rozumowanie jest do bani, z góry przepraszam :D

Punkt Czwarty:
Wibroostrza: Dlatego mam to wibroostrze w "rękawicy" te dwa mogą być wyjmowane podczas przewrotu, jak się uda, bądź gdy się chowasz za zasłoną. W każdym razie, bardziej one są zapasowe, i jeśli zostałem zmuszony do ich wyjęcia jestem w naprawdę kiepskiej pozycji. :D

Punkt Piąty:
Więc mam zmienić ten opis na tą nazwę, czy też może zostać?


Punkt Szósty:
Przy statku miałem ogromne problemy ze znalezienie czegokolwiek, więc jeśli masz jakieś propozycje od razu na myśli, ułatwi to zadanie, jeśli nie to trochę będę musiał poszukać nim znajdę coś odpowiedniego.

Punkt Siódmy:
Historię rozszerzę, wedle życzenia.
Arcain Thanewulf
 

Re: [Wpis]Arcain Thanewulf

Postprzez Peter Covell » 22 Lip 2011, o 17:04

nieświerzą

!

"Płytowy" przy pancerzu wykreśl. Wszyscy wiedzą o co chodzi, a brzmi jak ze średniowiecza ;)

Co do historii: rzeczywiście krótka, a przede wszystkim - mało w niej samego bohatera, a więcej ogólnych informacji ;) Postaraj się ją rozszerzyć, ale skupiając się wokół własnej postaci - wystarczy kilka zdań, naprawdę.
Właściwie to nie mam większych zarzutów dotyczących Karty Postaci. Nie poszedłeś w minimalizm przy opisie usposobienia i wyglądu, za co duży plus. Widać, że pisać potrafisz, więc jak dopiszesz nieco w ostatnim punkcie, ode mnie TAKa dostaniesz od razu ;)

Jeszcze jedna uwaga, klasyczna zresztą, treść posta ujmuj pomiędzy znaczniki
Kod: Zaznacz wszystko
[justify]TREŚĆ POSTA[/justify]

by wyjustować tekst. Dużo lepiej to wygląda. W wypadku, gdy chcesz zrobić wcięcie w akapicie użyj
Kod: Zaznacz wszystko
[tab]20[/tab]TEKST AKAPITU

a uzyskasz taki efekt:
TEKST AKAPITU
Numer GG: 8933348
Nie pisz, jak nie masz po co. Nie pisz, żeby przypomnieć o odpisie Mistrza Gry. Nie pisz, jeśli chcesz pogadać o pogodzie.
I, na Boga, nie zawracaj dupy pytaniami "Co u Ciebie?"
Awatar użytkownika
Peter Covell
Administrator
 
Posty: 4247
Rejestracja: 27 Wrz 2008, o 15:56
Miejscowość: pod Poznaniem

Re: [Wpis]Arcain Thanewulf

Postprzez Arcain Thanewulf » 22 Lip 2011, o 17:17

Zrobione jak kazałeś :D

Co do historii, zaczynam więc poprawki.
Arcain Thanewulf
 

Re: [Wpis]Arcain Thanewulf

Postprzez Yarin Lanex » 22 Lip 2011, o 19:56

Jak poprawisz to, o czym pisali poprzednicy, będzie moje TAK.
Pamiętaj proszę o estetyce, o której wspomniał Peter (tak prewencyjnie piszę ;) ).
Postać główna:
Image
Postaci poboczne:

ImageImage
Image
__________________________________________________


..najważniejsze jest to, by nigdy nie zawieść samego siebie..
Awatar użytkownika
Yarin Lanex
Gracz
 
Posty: 720
Rejestracja: 2 Lip 2010, o 20:33
Miejscowość: Gdynia


Wróć do Odrzucone KP