Content

Coruscant

[Coruscant] Ważne miejsca i postaci

Image

[Coruscant] Ważne miejsca i postaci

Postprzez Mistrz Gry » 25 Paź 2009, o 22:05

Ważne miejsca

Lokalizacje:
Miasto - Górne poziomy miasta. Ich zróżnicowanie jest olbrzymie, ale przede wszystkim są to, w miarę, bezpieczne rejony, gdzie osobnicy spod ciemnej gwiazdy praktycznie się nie pokazują. To tutaj znajduje się Świątynia Jedi czy budynek Senatu.

Dolne partie miasta - Miejsce, gdzie zapuszczać się po zmroku nie jest bezpiecznie. Im bliżej powierzchni planety, tym gorzej - tam władzę sprawują gangi, zaś mało kto ma odwagę pilnowania porządku. Jednocześnie jednak jest to jedyne miejsce, gdzie dach nad głową może znaleźć biedniejsza część społeczeństwa.

Lądowiska - Znajdują się praktycznie w każdym miejscu na Coruscant, jednak ich szczególne zagęszczenie występuje w dzielnicach "portowych". W zależności od ich standardu, bezpieczeństwa i oferowanych usług dodatkowych, ich ceny się wahają, jednak każdy dysponujący własnym statkiem i pragnący wylądować na planecie znajdzie jakieś miejsce dla siebie. W niektórych miejscach istnieje możliwość pozostawienia statku poza "zasięgiem wzroku" władz - są to hangary w posiadaniu organizacji przestępczych, zaś opłaty pobierane za ich użytkowanie są niezwykle wysokie.

Zakon Jedi:
Świątynia Jedi - Serce Zakonu. To tutaj szkolą się przyszli Rycerze, dla których jest ona nie tylko miejscem zamieszkania, ale również sanktuarium i miejscem, gdzie można wyleczyć rany, nie tylko fizyczne, ale również duchowe. W przepastnych archiwach przechowuje się całą, zgromadzoną w postaci holokronów, wiedzę.

Komnata Rady Jedi - Tutaj przesiaduje Najwyższa Rada Jedi, w skład której wchodzi dwunastu największych Mistrzów Zakonu. Podejmują oni decyzje mające wpływ nie tylko na wszystkich Jedi, ale również na całą galaktykę. Widzenie z Radą jest wielkim zaszczytem dla każdego.


Nowa Republika:
Centrum Rekrutacyjne Floty Nowej Republiki - Miejsce, w które powinien udać się każdy, kto chciałby zaciągnąć się do floty walczącej pod banderą Nowej Republiki. W tym miejscu również przyjmuje się kandydatury przyszłych pilotów myśliwskich.

Kwatera Główna i Centrum Rekrutacyjne Sił Lądowych Republiki - Jeden z najbardziej monumentalnych budynków na Coruscant. Tutaj przeprowadza się nie tylko werbunek do Wojsk Lądowych Nowej Republiki, ale w tym miejscu także znajduje się ich sztab dowodzenia - miejsce, gdzie podejmowane są decyzje dotyczące wszystkich operacji odbywających się na powierzchni planet.

Baza myśliwców - Olbrzymia przestrzeń wypełniona hangarami przeznaczonymi dla myśliwców i bombowców Nowej Republiki, zarówno tych chroniących planety przed atakiem z zewnątrz jak i stacjonujących na Coruscant tymczasowo.


Bary, kantyny, kluby i inne lokale:
Klub Nocny Beebleberry - jeden z największych i najlepszych lokali tego typu na Coruscant. Znajduje się na pograniczu Dolnego i Górnego Miasta, więc klientela jest prawdziwą mieszanką ludzi z różnych klas społecznych. Poza striptizerkami, prostytutkami i seksownymi kelnerkami, można tutaj znaleźć dosłownie każdego, kto jest potrzebny: poszukiwaczy przygód, Łowców Nagród, płatnych zabójców, handlarzy bronią, narkotykami i informacjami, senatorów, przemysłowców, bankierów...

Dex's Diner - Oryginalny "Dex's Dinner" został zniszczony krótko po Wielkiej Czystce, zaś jego właściciel musiał ukrywać się na niższych poziomach miasta, by nie zostać zabitym przez siepaczy Imperium. Po zdobyciu Coruscant przez Rebeliantów wyszedł z ukrycia i odbudował swój lokal, nadając mu wygląd i nazwę z czasów Wojen Klonów. Lokal znajduje się w Coco Town i cieszy się sympatią wielu okolicznych mieszkańców.

Bar "Baribal" - Typowa mordownia, w której można spotkać najgorsze typy spod ciemnej gwiazdy, uzależnione od narkotyków, tanie dziwki i osiłków gotowych za kilka kredytów spuścić manto wskazanej osobie. W Baribalu można być pewnym jednego - wszelacy przedstawiciele prawa omijają to miejsce szerokim łukiem, woląc nie ryzykować swojego życia.

Inne:
Agencja Ryana Azyla - Biuro prywatnego detektywa, znane na całym Coruscant, mieści się kilka sektorów na wschód od Beebleberry. Przez 8 godzin dziennie można tam zastać sekretarkę - Betty, która zajmuje się przyjmowaniem zleceń. W poczekalni można liczyć na kawę i czasopisma. Ryan podejmuje się niemal wszystkich zadań, zwłaszcza tych najtrudniejszych.

Warsztat "Zielony Robot" - Jeśli chcesz kupić zaawansowany technicznie elektroniczny gadżet, droida lub zainstalować kilka (niekoniecznie legalnych) ulepszeń w swoim statku kosmicznym, śmigaczu, broni lub pancerzu - powinieneś skierować się właśnie tutaj. Plotka głosi, iż w tym miejscu można również kupić droida bojowego, jednak zapewne należy być w dobrych relacjach z właścicielem.


Prywatne mieszkania:
Apartament Silusa Targona
Pokój Maku Haensa
Mieszkanie Aviena Matiiasa
Mieszkanie Ravexa
Mieszkanie Tamary Jesens
Warsztat Clarka Borenaux
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Mistrz Gry
 
Posty: 6994
Rejestracja: 3 Maj 2010, o 19:02

Re: [Coruscant] Ważne miejsca i postaci

Postprzez Mistrz Gry » 31 Sty 2010, o 20:50

Lista Bohaterów Niezależnych (niekoniecznie posiadających swoje Karty Postaci w Bibliotece), których można spotkać na Coruscant. Jest ona na bieżąco aktualizowana o nowe postaci.

Ważne postaci

Zakon Jedi:
Członków Zakonu szukać można w Świątyni - pod warunkiem, że w danej chwili nie znajdują się na innej planecie wykonując zadanie zlecone przez Najwyższą Radę. Ponieważ zwykli ludzie nie mogą przebywać w sporej części Świątyni, aby skontaktować się z danym Jedi należy poinformować Strażnika Drzwi o swoim zamiarze.
Zobacz listę członków Zakonu Jedi


Nowa Republika:

Generał brygady Syd Gilmour
Lokalizacja: Jeśli przebywa na Coruscant - Kwatera Główna i Centrum Rekrutacyjne Sił Lądowych Republiki
Opis: Weteran Wojen Klonów, a także Wojny Domowej, w czasie której opowiadał się po stronie Rebelii. Jest świetnym dowódcą, który troską o podległych mu żołnierzy zdobył szacunek praktycznie każdego w republikańskiej armii. Ze względu na swój wysoki stopień praktycznie już nie dowodzi "w polu", lecz pracuje w sztabie. Kiedy przebywa na Coruscant bardzo często zajmuje się sprawami rekrutów, żołnierzy powracających do armii ze względu na wojnę z Imperium oraz "legend" republikańskiej armii. Szczególną troską otacza Siły Specjalne.

Generał armii Eivets Rednow
Lokalizacja: Kwatera Główna i Centrum Rekrutacyjne Sił Lądowych Republiki
Opis: Głównodowodzący całymi Siłami Lądowymi Nowej Republiki. Ze względu na swoją pozycję oraz szeroki zakres obowiązków, rzadko kto ma okazję na bezpośrednią rozmowę z nim - większością spraw dotyczących żołnierzy zajmują się niżsi stopniem, zaś rekrutów - personel cywilny. Głównym zadaniem generała jest tworzenie ogólnej strategii sił lądowych.


Barmani i inne "źródła informacji":

Dexter Jettster
Lokalizacja: Dex's Dinner
Opis: Niemal każdy mieszkaniec Coruscant słyszał o Dexterze i jego słynnym, choć niewielkim, barze. Ten przedstawiciel rasy Besalisk starannie dobiera sobie przyjaciół i nie udziela informacji nieznajomym. Jest zatwardziałym zwolennikiem Republiki, więc pomoże jedynie tym osobom, które za najwyższy cel stawiają sobie jej dobro. Ma pewną słabość do członków Zakonu Jedi wśród których ma kilku dobrych znajomych.

Elija Blackrreck
Lokalizacja: Klub Nocny "Beebleberry"
Opis: Właściciel "Beebleberry", zupełnie niedostępny dla zwykłych gości. Ma powiązania ze światkiem przestępczym, a także kilku "znajomych" w Senacie oraz siłach zbrojnych, co czyni z niego osobę o znacznych wpływach, a przede wszystkim nieustannym dostępie do cennych informacji. Niestety, spotkać się z nim mogą jedynie osoby o porównywalnych bądź większych możliwościach i znaczeniu.

The Nubile Viper
Lokalizacja: Klub Nocny "Beebleberry"
Opis: Z zawodu jest prostytutką. Niezwykle drogą prostytutką. Niemal każdy jednak wie, że ma ona dostęp do wielu informacji równie wysokiej jakości, co jej cielesne usługi. Informacje te sprzedaje niemal wszystkim: łowcom nagród, najemnikom, przemytnikom, członkom przestępczych karteli, policjantom i detektywom, senatorom, przemysłowym magnatom... Drogie, ale pewne źródło informacji dostępne dla każdego, kto dysponuje kredytami.
Zobacz Kartę Postaci w Bibliotece

Handlarze bronią, narkotykami, elektroniką itp:

Sieana Sundown
Lokalizacja: Klub Nocny "Beebleberry"
Opis: Chyba żaden handlarz bronią nie cieszy się tak dobrą reputacją jak ta atrakcyjna blondynka, której zawsze towarzyszy kilku ochroniarzy. Słynie z towaru doskonałej jakości, błyskawicznego wypełniania zamówień i pełnej dyskrecji. Nie wiadomo skąd bierze towar, ale sprzedaje niemal wyłącznie broń nieużywaną, fabrycznie nową - niestety ceny ma dość wysokie.

"Śrut"
Lokalizacja: Lądowiska lub Dolne Miasto
Opis: Rodianin, którego imienia nie zna pewnie nawet on sam - wszyscy na niego wołają "Śrut" i z tego pseudonimu znany jest policji, która chętnie by go zgarnęła. Ukrywa się w dzielnicy portowej lub Dolnym Mieście, ale zdeterminowany kupiec szybko go odnajdzie. Handluje przede wszystkim tanią, używaną bronią o kiepskiej jakości - ze względu na niskie ceny, możliwość obejrzenia towaru i czasie dokonywania zakupów krótszym niż pięć minut, pozostaje jednak idealnym źródłem narzędzi niesienia śmierci dla wszystkich początkujących przestępców.

Ron Kurtis
Lokalizacja: Klub Nocny "Beebleberry" lub Bar "Baribal"
Opis: Handlarz narkotykami, który praktycznie bez przerwy potrzebuje kogoś w roli kuriera, więc dysponując własnym środkiem transportu można zarobić kilka groszy. Jeśli chodzi o towar, jaki oferuje to jest on raczej przeciętnej lub dobrej jakości, zaś wybór bardzo szeroki.

Joe "Układzik" Ynolacs
Lokalizacja: Warsztat "Zielony Robot"
Opis: Niezwykle zdolny mechanik, który potrafi udoskonalić praktycznie każdy statek czy broń. Poza tym handluje najróżniejszymi elektronicznymi gadżetami, których przeznaczenie zna chyba tylko on sam i jego klienci, a także sprzedaje droidy - również bojowe, ale nieoficjalnie i tylko zaufanym, sprawdzonym osobom. Warto znać tego człowieka.


Piloci, przemytnicy, łowcy nagród, najemnicy itp:

Sol Dreiz
Lokalizacja: Klub Nocny "Beebleberry" lub Lądowiska
Opis: Dysponujący zmodyfikowanym frachtowcem YT-2400, "prywatny przewoźnik", czyli po prostu przemytnik. Zadufany w sobie i łasy na pieniądze, ale nie ma dla niego rzeczy niemożliwych - oczywiście tylko wtedy, gdy pokaże mu się odpowiednio dużo kredytów. Przewiezie niemal wszystko i każdego w praktycznie każde miejsce w galaktyce, jednak jego usługi są dość drogie. Plotka niesie, że jakiś czas temu został przyłapany na gorącym uczynku przez przedstawicieli Zakonu Jedi i teraz zmuszony jest wykonywać dla nich "nieoficjalne" misje.

X'sar Pavrel
Lokalizacja: Bar Baribal lub Klub Nocny "Beebleberry"
Opis: Łowca Nagród i członek Gildii. Znany z tego, że współpracuje z niedoświadczonymi łowcami lub najemnikami, którym "odpala" część nagrody za pomoc w wykonaniu zadania. Wśród najlepszych przedstawicieli tego fachu nie cieszy się najlepszą opinią, ale jego pomoc może okazać się nieoceniona dla tych, którzy stawiają dopiero swoje pierwsze kroki.
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Mistrz Gry
 
Posty: 6994
Rejestracja: 3 Maj 2010, o 19:02


Wróć do Coruscant

cron