Content

Questy Retrospekcyjne

[Zapisy]Oko za oko

Image

[Zapisy]Oko za oko

Postprzez The Eye » 24 Mar 2012, o 19:45

Nadszedł czas, by rozruszać nieco dział Questów Retrospekcyjnych ;) Wszystkich chętnych zapraszam do wzięcia udziału w Misji The Eye - Oko za oko, w którym bohaterowie stworzeni specjalnie na tę okazję wyruszą tropem zdrajcy tej potężnej organizacji. Choć przygoda niespecjalnie pasuje do subforum, nie ruszy w Stolikach, ponieważ jej przebieg będzie miał wpływ na fabułę globalną, zaś po jej zakończeniu będzie można dalej grać swoją postacią już w normalnych Questach.
Będziecie mieli okazję wcielić się w szturmowców The Eye - nie najemników, nie łowców nagród, nie wolnych strzelców, ale żołnierzy na żołdzie Oka. Gwarantujemy doskonałe wyposażenie, dużą ilość kredytów na koncie postaci, a także wysokie ryzyko śmierci ;) Ze względu na utajnienie sporej dawki informacji o tejże Organizacji, na potrzeby tego Questa, historia stworzonych Bohaterów może być okrojona do niezbędnych informacji, absolutnego minimum biograficznego. Zamiast tego oczekuję dobrze opisanego usposobienia i umiejętności ;)

Skład: [decyduje kolejność zgłoszeń]
1. Dowódca oddziału szturmowego [pierwszeństwo mają gracze, których postaci pracują dla The Eye] - Larisa
2. Żołnierz szturmowy - ciężko opancerzony, uzbrojony w strzelbę lub karabin automatyczny. - BE3R
3. Pilot "Przyjemniaczka" - nieco ponad trzymetrowego mecha bojowego. - Kamuro
4. Żołnierz - David
5. Żołnierz - Zeven
6. Żołnierz - Nikh

Trzy ostatnie pozycje wedle uznania - snajperzy, medycy, hakerzy, rewolwerowcy i co jeszcze sobie wymyślicie - z wyjątkiem oczywiście numerów 1-3 ;)

Wzór Karty Postaci:
Kod: Zaznacz wszystko
[b]1. Nazwa postaci: [/b]

[b]2. Rasa:[/b]

[b]3. Data urodzenia:[/b] [postaci nie powinny mieć więcej jak 35 lat]

[b]4. Usposobienie: [/b]

[b]5. Wygląd: [/b]

[b]6. Umiejętności: [/b]

[b]7. Ekwipunek:[/b] [uzupełniane przez Mistrza Gry]

[b]8. Historia:[/b]


Wszelkie pytania, a także Karty Postaci w TYM TEMACIE.
Awatar użytkownika
The Eye
New One
 
Posty: 98
Rejestracja: 11 Mar 2010, o 18:56

Re: [Zapisy] Oko za oko

Postprzez Peter Covell » 24 Mar 2012, o 23:49

Shas domagał się szczegółów "Przyjemniaczka". W zależności od wyboru Gracza, Przyjemniaczek może wyglądać jak na jednym z poniższych obrazków [dopuszczam, oczywiście, możliwość zaproponowania własnego modelu]. Jeśli o uzbrojenie chodzi - będziemy negocjować przed rozpoczęciem gry, ale na pewno będzie walił amunicją konwencjonalną, a nie blasterami + granatnik/wyrzutnia rakiet. Dostosujemy go do potrzeb użytkownika ;)

Image

Image

Image
Numer GG: 8933348
Nie pisz, jak nie masz po co. Nie pisz, żeby przypomnieć o odpisie Mistrza Gry. Nie pisz, jeśli chcesz pogadać o pogodzie.
I, na Boga, nie zawracaj dupy pytaniami "Co u Ciebie?"
Awatar użytkownika
Peter Covell
Administrator
 
Posty: 4247
Rejestracja: 27 Wrz 2008, o 15:56
Miejscowość: pod Poznaniem

Re: [Zapisy] Oko za oko

Postprzez Avien Matiias » 25 Mar 2012, o 02:11

Zaklepuje przyjemniaczka! :D :D :twisted:
Postać Główna:
Image
Postaci Poboczne:
Image
Image

Violence isn't the answer, Violence is the question. The answer is YES
Awatar użytkownika
Avien Matiias
New One
 
Posty: 830
Rejestracja: 30 Cze 2009, o 22:53

Re: [Zapisy] Oko za oko

Postprzez Chester Westman » 25 Mar 2012, o 08:23

Możecie na mnie liczyć, zagram medykiem :D
Image
Awatar użytkownika
Chester Westman
Gracz
 
Posty: 384
Rejestracja: 8 Sty 2011, o 20:45

Re: [Zapisy] Oko za oko

Postprzez Shas » 25 Mar 2012, o 10:42

Czep się marchewy Avien ... ja się pierwszy o niego dopytywałem! :D

Ja bym proponował M05 Silverback. :D
I know what dude I am I'm the dude playin' a dude disguised as another dude.
Shas
New One
 
Posty: 477
Rejestracja: 7 Mar 2010, o 19:29

Re: [Zapisy] Oko za oko

Postprzez Jack Welles » 25 Mar 2012, o 10:57

Przyjemniaczek wygląda na takiego, który ginie jako jeden z pierwszych :D
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Jack Welles
Gracz
 
Posty: 2552
Rejestracja: 31 Gru 2008, o 21:04
Miejscowość: Olsztyn

Re: [Zapisy] Oko za oko

Postprzez David Turoug » 25 Mar 2012, o 11:30

Wstępnie rezerwuję żołnierza. Prosiłbym tylko o podanie daty, w której quest miał miejsce, żeby jakoś historię sklecić ;)
Image
Awatar użytkownika
David Turoug
Administrator
 
Posty: 5312
Rejestracja: 28 Wrz 2008, o 01:25

Re: [Zapisy] Oko za oko

Postprzez Peter Covell » 25 Mar 2012, o 11:37

Zeven Alvai napisał(a):Możecie na mnie liczyć, zagram medykiem

Pamiętaj, że to The Eye, więc Twój medyk jest też doskonałym strzelcem ;)

David Turoug napisał(a):Wstępnie rezerwuję żołnierza. Prosiłbym tylko o podanie daty, w której quest miał miejsce, żeby jakoś historię sklecić

Wszystko zależy od tego jak szybko zbiorą się ludzie i jak im pójdą Karty Postaci. W tym Queście zero presji czasowej ;) Jeśli jednak miałbym coś powiedzieć, gwarantuję, że na pewno nie ruszy wcześniej jak następny poniedziałek.

EDIT:
Aha, Shas - Avien powiedział, że jeśli do poniedziałku z jego strony nie pojawi się KP to znaczy, że się nie pojawi wcale i Przyjemniaczek znów jest wolny ;)
Numer GG: 8933348
Nie pisz, jak nie masz po co. Nie pisz, żeby przypomnieć o odpisie Mistrza Gry. Nie pisz, jeśli chcesz pogadać o pogodzie.
I, na Boga, nie zawracaj dupy pytaniami "Co u Ciebie?"
Awatar użytkownika
Peter Covell
Administrator
 
Posty: 4247
Rejestracja: 27 Wrz 2008, o 15:56
Miejscowość: pod Poznaniem

Re: [Zapisy] Oko za oko

Postprzez Shas » 25 Mar 2012, o 11:39

A jakiej to objętości mają być dla KPeków ? Jesli to tylko postać epizodyczna będzie.
I know what dude I am I'm the dude playin' a dude disguised as another dude.
Shas
New One
 
Posty: 477
Rejestracja: 7 Mar 2010, o 19:29

Re: [Zapisy] Oko za oko

Postprzez Peter Covell » 25 Mar 2012, o 11:42

Numer GG: 8933348
Nie pisz, jak nie masz po co. Nie pisz, żeby przypomnieć o odpisie Mistrza Gry. Nie pisz, jeśli chcesz pogadać o pogodzie.
I, na Boga, nie zawracaj dupy pytaniami "Co u Ciebie?"
Awatar użytkownika
Peter Covell
Administrator
 
Posty: 4247
Rejestracja: 27 Wrz 2008, o 15:56
Miejscowość: pod Poznaniem

Re: [Zapisy] Oko za oko

Postprzez BE3R » 25 Mar 2012, o 11:47

Tadam!! żołnierz szturmowy zawsze gotowy. preferowana broń strzelba, ale karabin szturmowy daje radę. najlepiej flechette albo slugthrower.

1. Nazwa postaci: Grummsh

2. Rasa: Chistori

3. Data urodzenia: 3ABY

4. Usposobienie:
Grumsh jest agresywny w stosunku do wszelkiej krytyki i porównania jego zachowań do ogólnie przyjętych standardów. Jak każdy Chistori uważa, że nie ma problemu którego nie da się rozwiązać przy użyciu siły. Wystarczy wziąć większą broń, albo mocniej bić.
Wrodzona agresja i zmysł walki czynią go doskonałym szturmowcem, posiada naturalne predyspozycje do misji S&D oraz bojowych. Świetnie sprawdza się w walce wręcz oraz na bliskich dystansach. Zwykle wykonuje rozkazy przełożonych, jest też niezwykle opanowany jak na przedstawiciela swojej rasy. Zdarza mu się jednak zapomnieć w ogniu walki. Niestety Grumsh nie jest żołnierzem idealnym, lubi pchać się w sam środek walki i zwykle dąży do konfrontacji w walce wręcz którą uwielbia. W pewnych sytuacjach może to stanowić znaczący problem. Posiada też mały problem. Uwielbia ludzkie mięso, zwłaszcza z młodych samic. Oczywiście nie zjada członków swojego oddziału, co nie zmienia faktu że czasem trudno mu się powstrzymać. Możliwe problemy podczas współpracy z ludźmi.

5. Wygląd:

Image

Niewysoki jak na przedstawiciela swojej rasy ma zaledwie 1.90 i nędzne 150 kg wagi. Nadrabia jednak brak wzrostu sprawnością i zażartością. Obsesyjnie dba o sprawność oraz stan kłów. Jak sam twierdzi samice jego gatunku uważają go za "niezły stek" cokolwiek to znaczy. Zwykle łazi w pancerzu bojowym, W walce używa dziwnie wyglądającego trójkątnego hełmu który umożliwia mu użycie potężnych szczęk w zwarciu.

sugerowany pancerzyk

6. Umiejętności:

- Walka wręcz (bądź w pysk) - wykorzystuje swoje naturalne predyspozycje.
- Szturmowiec, szybki silny i opancerzony, wie jak wykorzystać swe zalety w walce na niewielkiej przestrzeni.
- Potrafi przesłuchać dowolną istotę z dowolnej rasy z niemal 100% gwarancją prawdomówności.
- strzela wystarczająco celnie by wymordować wszystkich w pomieszczeniu i trafić w budynek ze 100 metrów (chyba że budynek się porusza)
- wszelkie układy i podzespoły elektroniczne traktuje jako zło konieczne, nie zna się na nich i jedyne co potrafi z nimi zrobić to zepsuć.

7. Ekwipunek: [uzupełniane przez Mistrza Gry]


8. Historia

Grummsh urodził się na krótko przed wybuchem drugiej Gwiazdy Śmierci. Jego dzieciństwo nie należało do najłatwiejszych. Wspomnienia z tamtego okresu są brutalne i niemal zatarte w pamięci potężnego wojownika. Wiele krwi przelano zanim młody Grummsh nauczył się władać bronią. Jego rodzice zdołali jednak zapewnić bezpieczeństwo swemu pierwszemu synowi. Zanim na dobre nauczył się mówić i chodzić Grummsh przeżył pierwszą wielką bitwę. Ciągłe walki z ludźmi najeżdżającymi rodzimą planetę Chistorii były jedyną rzeczą zapamiętaną z dzieciństwa. Podczas jednego z rajdów ludzi na miasto zginęła matka Grummsha a on sam po raz pierwszy spróbował smaku zabitego własnoręcznie człowieka. W tym dniu dzieciństwo młodego gada się skończyło.

Grummsh zdobył sobie przydomek Gutreaper, ze względu na szczególne okrucieństwo wobec pokonanych ludzi. Dopiero po kilkunastu latach galaktyka osiągnęła stabilizację i rajdy wszelkiej maści szumowin skończyły się. Przez pokój talenty młodego i porywczego wojownika okazały się zbędne. Nie potrafił znaleźć sobie miejsca w nowych realiach i szybko popadł w konflikt z prawem. Jego Kartoteka na rodzimej planecie szybko stała się zbyt obszerna a młody Chistori musiał w pośpiechu szukać nowego domu i nowego pracodawcy. Tak trafił do organizacji, w której umożliwiono mu rozwijanie jego talentów. I dodatkowo otrzymywał za to zapłatę.Walka pod nowym przywództwem była najświetniejszym okresem W życiu Grummsha. Kolejna lata upłynęły na doskonaleniu swych zdolności jako wojownika i próbach zabicia jak największej liczby ludzi w możliwie okrutny sposób. Biorąc udział w licznych tajnych misjach oraz będąc świadkiem wszelkich ciemnych sprawek, szturmowiec coraz bardziej oddalał się od ładu i porządku społecznego stając się ślepym i skutecznym narzędziem w rękach swych mocodawców.
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: [Zapisy] Oko za oko

Postprzez David Turoug » 25 Mar 2012, o 12:44

1. Nazwa postaci: Kevin McBride

2. Rasa: Człowiek

3. Data urodzenia: 3 BBY

4. Usposobienie: Kevin charakteryzuje się niezwykle profesjonalnym podejściem do zawodu. Zawsze jest przygotowany na 100%, zarówno pod względem fizycznym, mentalnym jak i technicznym. Gdy nie wykonuje zlecenia szpikuje się najróżniejszym odżywkami, spędza czas na strzelnicy, siłowni bądź czyta nowinki ze świata broni i taktyk oraz strategii wojennych. W relacjach z innymi raczej średnio otwarty. Jeżeli ktoś mu podpadnie, potrafi być złośliwy. Ciężko odzyskać jego naruszone zaufanie, choć jeżeli ktoś naprawdę będzie się starał otrzyma drugą szansę zostania kolegą McBride. Na polu walki jest zdyscyplinowany, chociaż nierzadko przedstawia swój punkt widzenia na daną akcję. Jest opanowany, co nie znaczy że wyrzuty z emocji. Jest honorowy, choć zna pojęcie "taktycznego odwrotu". Kiedy może sobie na to pozwolić, szczególnie w czasie krótkiego postoju w misji, łyknie jakiś trunek, tłumacząc się że nie samymi suplementami człowiek żyje. Nie jest rasistą, jednak po pewnym incydencie z Trandoshanami, nie przepada za "jaszczuropodobnymi stworami". Tryb życia nie pozwolił mu na założenie rodziny, choć nie raz zdarzało mu się zaliczyć jakąś miłość "na jeden wieczór". Nie utrzymuje także kontaktów ze swoimi rodzicielami ze względu na konflikt poglądów między nim, a ojcem.

Image


5. Wygląd: Wysoki mężczyzna, mający 1,85 i 80 kg wagi. Dobrze umięśniony, a zarazem szybki i zwinny. Włosy kruczoczarne, obcięte króciutko po bokach i nieco dłużej na górze. Lekki zarost na twarzy, z podkreśloną linią wąsów i brody. W zależności od misji, dobiera stosowny uniform bądź pancerz.

6. Umiejętności:
- W skali rasy ludzkiej jest silny fizycznie, więc spokojnie radzi sobie w "barowej bójce". Oprócz siłowych rozwiązań, zna wiele technicznych chwytów pozwalających mu pokonać nawet roślejszych od niego rywali.
- Bardzo dobra wytrzymałość i kondycja.
- Bez problemu radzi sobie z bronią blasterową, choć zamiast krótkich i małych pistoletów, preferuje karabiny pozwalające walczyć mu na większą odległość.
- Zna podstawy tworzenia i rozbrajania min. Potrafi zmontować niewielki ładunek wybuchowy.
- Posiada sporą wiedzę taktyczną.
- Słabo radzi sobie z bronią białą, choć w ostateczności potrafi się nią posłużyć.
- Pilotaż małych frachtowców, choć jeżeli nie musi woli się za to nie brać.
- Podstawy elektroniki i informatyki, jednak raczej nie obszedłby nawet średnio-zaawansowanych systemów. Być może potrafiłby zapętlić mało skomplikowany system monitoringu.

7. Ekwipunek: [uzupełniane przez Mistrza Gry]

8. Historia:

Urodził się w roku 3BBY na Bastionie. Jego rodzina od wielu pokoleń była przeciwnikiem Republiki i popierała wszelkie działania proimperialnej. Jego ojciec był oficerem wojsk lądowych tej frakcji, natomiast matka pracowała w biurze łączności, jednego z wydziałów administracji w imperialnej stolicy.
Familia od dziecka wychowywała Kevina oraz jego siostrę Sarę w duchu imperialnej tradycji i kultury, mimo iż Rebelia właśnie przejmowała stery w Galaktyce. Ich rodzice od początku zdecydowali o ich przyszłości, pragnąc by syn poszedł w ślady ojca, a córka matki. Po ukończeniu elementarnych szkół, młody McBride został skierowany do Akademii Lądowej Resztek Imperium na Bastionie. Kevin bez najmniejszych problemów ukończył uczelnię, po czym został wcielony do jednego z regimentów strzelców, wchodzących w skład 9 Armii, gdzie był młodszym podoficerem, w stopniu porucznika.
Młodzieniec nigdy nie miał okazji uczestniczyć w odwiecznej wojnie między Imperium a Republiką, gdyż jeszcze przed wybuchem wojny zadecydował o opuszczeniu wojska. Przyczyną były słabe zarobki oraz potrzeba posiadania mocnych "pleców" by piąć się wyżej w wojskowej hierarchii. Kevin od około 20ABY przejawiał zainteresowanie utworzenia prywatnej firmy, zajmującej się załatwianiem nie do końca legalnych spraw. Gdy zakomunikował ojcu o odejściu ze służby, został wydziedziczony z rodziny i musiał opuścić Bastion.
Nie spełniło się też jego marzenie o założeniu przedsiębiorstwa, choć McBride był na tyle obrotny by stać się najemnikiem. W branży miał łatkę profesjonalisty i nigdy nie narzekał na brak ofert. Za jedyną większą porażkę uznaje współpracę z dwoma Trandoshańskimi łowcami, którzy podczas jednej z akcji wystawili go Weequay'skim piratom. Szczęście w nieszczęściu, że niespodziewanie pojawiła się trzecia strona, w postaci Republikańskiej Armii, co pozwoliło Kevinowi umknąć z potrzasku.
Dzięki swoim umiejętnością i doświadczeniu został wypatrzony przez organizację "The Eye", która po zaoferowaniu godziwych pieniędzy, wcieliła go do szturmowego oddziału Oka.
Image
Awatar użytkownika
David Turoug
Administrator
 
Posty: 5312
Rejestracja: 28 Wrz 2008, o 01:25

Re: [Zapisy] Oko za oko

Postprzez Nikh » 25 Mar 2012, o 15:29

jeśli jeszcze wolne miejsce jest to bym chciał żołnierzem zagrać :)
Image

"Ludzie mówią że jestem złym człowiekiem, ale to nieprawda. Ja mam serce małego chłopca... W słoiku na biurku..."
Awatar użytkownika
Nikh
Gracz
 
Posty: 605
Rejestracja: 8 Gru 2009, o 22:42

Re: [Zapisy] Oko za oko

Postprzez Peter Covell » 25 Mar 2012, o 17:25

Larisa właśnie zgłosiła się, że pisze KP dowódcy oddziału, więc wstępnie mamy komplet (szybciej niż się spodziewałem). Ponieważ do końca tygodnia będzie ciężko, żebym cokolwiek ruszył z tym wątkiem jako MG to powiedzmy że do piątku czekam na Karty Postaci tych, którzy zaklepywali sobie udział - potem miejsca się zwalniają/robię na ich miejsce NPCa.
Numer GG: 8933348
Nie pisz, jak nie masz po co. Nie pisz, żeby przypomnieć o odpisie Mistrza Gry. Nie pisz, jeśli chcesz pogadać o pogodzie.
I, na Boga, nie zawracaj dupy pytaniami "Co u Ciebie?"
Awatar użytkownika
Peter Covell
Administrator
 
Posty: 4247
Rejestracja: 27 Wrz 2008, o 15:56
Miejscowość: pod Poznaniem

Re: [Zapisy] Oko za oko

Postprzez Larisa Rayne » 26 Mar 2012, o 13:04

1. Nazwa postaci: Nalanni Tal`kina

2. Rasa: Twil'lek

3. Data urodzenia: 1 ABY

4. Usposobienie:

Nie chciałbyś kolego znać tej kobiety, choć z drugiej strony mieć ją po swojej stronie to lepsze rozwiązanie niż jako wroga. Potrafi być wścibska, mściwa, podła i bezlistosna. Dąży do zrealizowania swoich celów za wszelką cenę, nawet jesli będzie musiała iść po trupach. Nie oznacza to, że jest z niej jakaś psychopatka, która jak tylko dostanie broń zabija wszystkio co się rusza. Wręcz przeciwnie. Jest spokojna, opanowana i woli swoje decyzję przemyśleć nawet pare razy za nim podejmie jakiekolwiek kroki. W jej naturze leży wydawanie rozkazów. Co nie oznacza, że nie liczy się ze zdaniem innych. Nie łatwo u niej wzbudzić zaufanie. Potrafi być miła dla osób którym to się udało, zaś dla innych cóż...zdarzały się sytuację, że jeśli ktoś jej pyskował to posuwała się do najgorszych rzeczy jak naprzykład strzał w głowę. W większości to ona ustala zasady. Wojaczkę ma we krwi. Dbając o swoją sprawność fizyczną, trenowała sztuki walki, wykorzystując do tego broń białą., jak i również strzelanie z broni blasterowych jak pistolety czy karabiny. Często wykorzystuje swój wygląd osobisty do kokietowania mężczyzn, po to by wydobyć z nich informację a nawet uwieść w celu późniejszego morderstwa. Lubi alkohol i nie stroni od innych używek.

Image

5. Wygląd: 170 cm wzrostu, piękna i zgrabna kobieta rasy Twi'lek o barwie czerwonej. Ma na sobie multum tatuaży, które dają jej uroku a zarazem budzą pewien strach. Posiada dwa lekku, które opadają na plecy. Po budowie ciała można sądzić, że jest wysportowana. Może nie należy do umięśnionych osób, jednak to wszystko nadrabia szybkością i zwinnością. Ubrana zazwyczaj w czarny kombinezon, który uwidacznia jej atrybuty kobiecości

6. Umiejętności:
- Walka wręcz ( sztuki walki ) - potrafi szybko i skutecznie rozbroić przeciwnika a nawet zabić, wykorzystując do tego umiejętności sztuk walki
- Walka bronią białą - Nie lubi rozstawać się ze swoimi ostrzami, które często nosi przypięte do pleców. Wykorzystuje je podczas bijatyk co w połączeniu ze sztukami walki robią z niej maszyne do zabijania.
- Broń strzelecka - potrafi korzystać z pistoletów blasterowych jak i karabinów szturmowych.
- Akrobatyka - dzięki długim treningom i dbaniu o swoją kondycję i sprawność fizyczną, Nalanni potrafi być zwinna i szybka jak drapieżny kot.
- Urodzony przywódca - Zawsze stoi na czele drużyny, jej obecność często podnosi morale drużyny. Lubi wydawać rozkazy, ale liczy się również ze zdaniem druzyny
- Perswazja - potrafi przekonać inną osobą do swojego zdania. Najlepiej sprawdza się na mężczyznach. Nie zawaha się nawet posunąć do bardziej intymnych rzeczy.
- Pilotaż - nie nalezy do asów przestworzy, jednak podstawy pilotazu zna.
- Złodziejaszek - w połączeniu ze zdolnościami akrobatycznymi, jest w stanie włamać wejść w każde miejsce, oraz prześliznąć się niezauważoną. dzięki temu również jest w stanie złamać większość zabezpieczeń, co ułatwia jej dostanie się w określone miejsce.

7. Ekwipunek: [uzupełniane przez Mistrza Gry]

8. Historia postaci

Nalanni urodziła się na Ryloth, chyba jak większość rasy Twi'lek. Za bardzo jednak nie pamięta swojego dzieciństwa a tym bardziej rodziców. Jako młoda dziewczyna została sprzedana jako niewolnica, gdzie trafiła na Tatooine. Kupił ją jeden z przemytników, który dowodził ulicznym gangiem. Tam też pracowała dla niego jako tancerka. Jej zadania były proste. Wykorzystując swój urok osobisty miała wyciągnąć jak najwięcej pieniędzy z danego delikwenta. Czasem nawet pełniąc rolę dziewczynki do uciech cielesnych.
Przez te wszystkie lata, nie znała innych rzeczy jak przemoc i cierpienie. Bita i poniżana za małe błahostki, których nie zrobiła bądź nie chciała zrobić. Wszystko to minęło kiedy z czasem jej właściciel wpadł w poważne długi z grupą łówców nagród. Kiedy grupa przyleciała po odbiór swojej zapłaty doszlo do strzelaniny. Kobieta chciała wykorzystać tą sytuacje i uciec. Jednak widząc to jak jej właściciel właśnie miał zamiar zastrzelić najwyraźniej przywódce łowców, zakradła się do jednego z blasterów leżących na podłodze i wystrzeliła, wypalając dziurę w plecach mężczyzny. W pewien sposób czuła się już wolna. Do czasu... nie wiadomo z jakich przyczyn przywódca grupki, którzy przylecieli po odbiór długów zabrał ją ze sobą proponując jej pracę. Tam też zajmowała się przemytem oraz zleceniami często mającymi na celu zlikwidowanie jakieś persony. Z biegiem lat zaczęła zyskiwać sławę w organizacji oraz szacunek. Od czasu do czasu sama otrzymywała grupkę, którą miała dowodzić podczas danej akcji. Lata treningu oraz wykonywanych misji ukształtowały w niej skuteczną zabójczynie a na dodatek dobrego lidera. Wiedząc, że wreszcie znalazła swoje miejsce w galaktycę, wciąż pracuje i wykonuje zlecenia dla tajemniczej organizacji The Eye.
Image
Image

nr gg : 4946534
Awatar użytkownika
Larisa Rayne
New One
 
Posty: 646
Rejestracja: 26 Kwi 2010, o 17:37

Re: [Zapisy] Oko za oko

Postprzez Chester Westman » 30 Mar 2012, o 17:56

1. Nazwa postaci: Maria "Mary" Herrera

2. Rasa: człowiek, cyborg

3. Data urodzenia: 3 BBY

4. Usposobienie: Niektórzy mówią, a mówią często i głośno, że Mary jest żoną jakiegoś naukowca, przywróconą do życia lata temu przez bioinżynierów na Coruscant lub Muunilinst. Tak czy inaczej – czy plotkarzy interesuje prawdziwa wersja? Herrera dba o prawdę w dokładnie takim samym stopniu, zmieniając podejście jedynie w wyniku rozkazu bądź większej ilości kredytów. Nigdy nie była nadmiernie zaangażowaną czy troszczącą się o innych osobą. Egoizm jest u niej jedną z ważniejszych cech, przeplatany skrupulatnie z zapatrzeniem we własne narzędzia chirurgiczne. Maria jest wręcz fanatycznie oddana swojej pracy, a jednocześnie pasji – leczeniu chorób, wszelkiemu ”naprawianiu” ludzkiego ciała, a nawet ulepszaniu go, jeśli istnieje taka możliwość. Każde opuszczenie kajuty/dowolnej formy kwatery wywołuje u niej stres, jeśli zapomni chociaż namiastki apteczki – bandaży, opatrunków, podstawowych leków, bacty, środków odkażających, skalpela, nici chirurgicznych i kilku innych przydatnych drobiazgów – spakowanych w elegancką, podręczną apteczkę.

Image

5. Wygląd: Wysoka jak na ludzkie standardy, bo mierząca aż 189 centymetrów wzrostu Maria zdecydowanie wyróżnia się w tłumie. Czarne, spięte w kucyk włosy i mocny makijaż towarzyszą jej codziennie, niemal nie zmieniając się na przestrzeni ostatnich kilku, jeśli nie kilkunastu, lat. Na wygląd Mary wpłynęła także jej fascynacja medycyną i biotechnologią – lewa ręka, od barku aż do koniuszków palców jest zmodyfikowana, a ujmując sprawę krócej – naturalna tkanka została na dobrą sprawę całkowicie usunięta na rzecz mechanicznych części.

6. Umiejętności:
- Medyk, chirurg, bioinżynier – jeśli Mary nie da rady uratować rannego, to prawdopodobnie był martwy wcześniej, niż dowiedziała się o jego śmierci. Prawdziwy wirtuoz skalpela.
- Posługiwanie się lekkimi karabinami szturmowymi, brak ulubionego modelu. Wysoka tolerancja na różnice w wadze poszczególnych blasterów dzięki mechanicznej ręce.
- Siła zwiększona niemal dwukrotnie dzięki nowoczesnej modyfikacji ciała. Uniesienie dorosłego mężczyzny nie stanowi dla Marii od jakiegoś czasu najmniejszego problemu, podobnie jak rzucenie nim z siłą, o jaką nikt jej nie podejrzewa. Do czasu.
- Podstawy obsługi prostych komputerów osobistych, wiedzy ogólnej czy pilotażu drobnych pojazdów – wszystko to, co w życiu przyda się każdemu, bez względu na zawód, płeć i miejsce zamieszkania.

7. Ekwipunek: [uzupełniane przez Mistrza Gry]

8. Historia:

Maria Herrera wczesne dzieciństwo spędziła na Taris, gdzie też się urodziła. Rodzice, dwójka lekarzy, zadbali o jej wykształcenie, nie raz przesadzając z troską o przyszłość córki. Aż do uzyskania pełnoletniości, a nawet dwa lata dłużej Mary mieszkała z Juanem i Coreą Herrerami, będąc od nich stosunkowo mocno zależna.
Studia medyczne zdała z bardzo dobrymi wynikami, jednocześnie studiując bioinżynierię na innej uczelni, nie raz karkołomnie godząc obowiązki, z każdym rokiem piętrzące się przed młodą, atrakcyjną studentką.
Lata 23-26ABY są w osobistych aktach (prowadzonych dla całej rodziny przez księgowego w firmie jej ojca) Marii Herrery białą plamą, zawierają jedynie drobny, dobrze zaszyfrowany dopisek do aktualnego zatrudnienia - "Szkolenie w The Eye".
Image
Awatar użytkownika
Chester Westman
Gracz
 
Posty: 384
Rejestracja: 8 Sty 2011, o 20:45

Re: [Zapisy] Oko za oko

Postprzez Nikh » 1 Kwi 2012, o 01:23

1. Nazwa postaci: Seek Udert

2. Rasa: Anzat

3. Data urodzenia: coś około 50BBY

4. Usposobienie:


5. Wygląd:
http://ossus.pl/images/thumb/2/2a/Karkk ... arkko2.jpg
Przerośnięte bydle wyglądające jakby wyciągnięto go z bramki w barze lub siłowni. Ciemne włosy opadają na żółte jak u kota oczy. Nieco grubsze policzki i lekko spłaszczony nos, mogą wskazywać na to że Seek nie jest człowiekiem. Warto wspomnieć że bohater tej karty postaci nie posiada części lewej nogi, która została zastąpiona metalową protezą. W czasach imperium widywało się go w czarnym pancerzu z którym prawie nigdy się nie rozstaje, jego dawni kompani złośliwie twierdzili że zrósł się z nim na stałe przez to że kąpał się tylko od święta.



6. Umiejętności:

Jako anzat jest zdolnym telepatą, jednak jest jeszcze stosunkowo młody jak na tę rasę i brakuje mu wprawy w jej używaniu, poza tym wykrywa i potrafi wysysać zupe ze swoich ofiar. Kiedy walczył w wojnach klonów był strzelcem wyborowym i komandosem, dla tego przeszedł rygorystyczne szkolenie które miało zapewnić mu oprócz strzelania, umiejętności potrzebne do przeżycia za liniami wroga. Dodatkowo warto wspomnieć że jako typ wybitnie silny potrafi poradzić sobie podczas walki wręcz, jednak nie stosuje jakiegoś konkretnego stylu walki tylko zagrywki jakie używają zbiry, czyli jednym słowem te najskuteczniejsze.

7. Ekwipunek: [uzupełniane przez Mistrza Gry]


8. Historia
W teczce Seeka brakuje dość sporej ilości stron i to on sam zadbał o to. Urodził się prawdopodobnie na Dantooine i to prawdopodobnie tam spędził pierwsze lata swojego życia. Jako dwudziestoparoletni gnój na samym początku wojen klonów wstąpił do jednego z niewielu oddziałów walczących po stronie Republiki i nie składających się z klonów. Był wtedy pełen ideałów z których wyrósł już po kilku miesiącach. Walczył na tyłach wroga niemal do samego końca wojen klonów. Utrata nogi sprawiła że udało mu się uniknąć losu jaki czekał jego oddział do zadań specjalnych- nie trafił pod mur po tym jak Republika została rozwiązana a dowódca bardzo niepochlebnie wyraził się publicznie na temat władzy. Od momentu kiedy "przyprawiono" mu protezę zaczął działać jako najemnik i szmugler.
Image

"Ludzie mówią że jestem złym człowiekiem, ale to nieprawda. Ja mam serce małego chłopca... W słoiku na biurku..."
Awatar użytkownika
Nikh
Gracz
 
Posty: 605
Rejestracja: 8 Gru 2009, o 22:42

Re: [Zapisy] Oko za oko

Postprzez David Turoug » 1 Kwi 2012, o 02:22

Zdaje się, że Shas strzelił focha, więc gdyby Avien się zdecydował to może poprowadzić tego mecha.
@ Nhkik -> no, no ciekawa to będzie współpraca z Anzatą :D Mam nadzieję, ze wobec swej drużyny opanuje chęć "poznania" daen nosi.
Image
Awatar użytkownika
David Turoug
Administrator
 
Posty: 5312
Rejestracja: 28 Wrz 2008, o 01:25

Re: [Zapisy] Oko za oko

Postprzez Kamuro Rushi » 1 Kwi 2012, o 12:06

Ja biorę przyjemniaczka! <zaklepuje>
Image

GG: 10185580
Jak czujesz nieodpartą chęć postawienia komuś piwa, lub też gdy pewnego słonecznego ranka odkryjesz, że jesteś seksowną brunetką z dużym biustem - napisz.
Awatar użytkownika
Kamuro Rushi
Gracz
 
Posty: 444
Rejestracja: 12 Cze 2011, o 13:16

Re: [Zapisy] Oko za oko

Postprzez BE3R » 1 Kwi 2012, o 13:16

Ale skład się szykuje na questa, MG będzie miał ciężki orzech do zgryzienia.
- Mordercza twillekanka z tatuażami i nałogami, będzie dowodzić.
- Chistori psychol w dodatku pragnący zjeść członka oddziału. - będzie zbierać na łeb większość pocisków.
- Człowiek nie lubiący jaszcuropodobnych stworów- ręce Ci nie odrosną dude, w dodatku honorowy...
- kobieta człowiek, zamiast karmić jaszczura będzie go leczyć bo jest medykiem i w dodatku cyborgiem.
i jako ostatni ale nie najostaniejszy
anzata - przedszkolak który to się ledwo wykluł i wydaje mu się że jest komandosem.

Co Ciekawe wszyscy świetnie walczą wręcz, przy czym żadne z nich tej umiejki nawet nie użyje, Brakuje tylko pilota walczącego wręcz i Będzie komplet. :mrgreen:

Ze swej strony stwierdzam że nie zamierzam zjadać Mary gdyż posiada wszczepy co jak wiadomo psuje smak mięsa i można sobie zęby połamać.
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Następna

Wróć do Questy Retrospekcyjne

cron