przez Sskirt » 22 Maj 2017, o 22:13
Ze względu na swoje lenistwo przyklejam Twoja listę, do której się ustosunkuję.
MAPA
Mam i będę udostępniał co ważniejsze rzeczy
SYSTEM PRZELICZANIA
ŻETONY
Tego nie rozumiem.
CZAS NA NAPISANIE TURY
Pewnie ze 2 tygodnie, ale zależy to od konkretnej sytuacji.
1. Czy siły mają być zbalansowane
Teoretycznie tak, pewnie będą balansowane na podstawie ilości Jedi w Armii.
2. Czy balans będzie przez siłę jednostek czy liczbę
Przez jedno i drugie(chociaż ja to raczej idę w ilość).
3. Maksymalna ilość jednostek na bitwę
Nielimitowane większe okręty, ilość jednostek jest w gruncie rzeczy nielimitowana, tylko im większa ilość jednostek(w tym myśliwców), tym dłuższy czas zbierania info na post MG.
4. Jaka skala walk myśliwskich pojedyncze/eskadry
eskadry(albo to co z nich zostanie), w przypadku Tri będą to bloki 5x5x4
5. Jaki system obliczania walk myśliwskich ocena/liczby
Na moje oko.
6. Jak siła ognia jednostek działa na pancerz/tarcze
Tarcze o takiej samej mocy mają 50% szans na zatrzymanie boltu o takiej samej wartości, oczywiście prawdopodobieństwo rośnie przy sile boltów. Tak samo to wygląda z wytrzymałością, tak więc np. pocisk o mocy 50 uderzający w tarcze o mocy 50 statku o wytrzymałości 50 ma 25% szans na przebicie się. Mimo to efekty ostrzału będą zależeć także od innych rzeczy np. kąta ostrzały, czy ostrzelanego obszaru.
7. Pieprzone Jony działanie
Wyłącza podsystemy(w tym uzbrojenie i osłony) jednostek na ostrzelanym obszarze, oczywiście tarcze mogą zmniejszyć ich osiągnięcia, a systemy można naprawić, standardowo niższa prędkość wiązki jonowej.
8. Czy jest regeneracja uszkodzeń w walce
W walce pewnie bedzię ograniczona, przez konieczność utrzymywania personelu na stanowiskach bojowych, ale możecie próbować.
9. Czy są podsystemy okrętów
Są, można w nie celować(tutaj pewnie będą duże zaokrąglenia przez braki źródłowe).
10. Jak działa obrona Plot
Im bliżej myśliwce przelatują, tym większe jest prawdopodobieństwo, że zostaną zestrzelone. Siły Separatystów i siły Republiki mają mniej więcej taką samą celność(ale przez organiczną obsługę myśliwców Republiki, skuteczność plot KNS jest mniejsza).
11. Zasięgi ognia
Już podałem.
12. Kąty ostrzału
Największa siła przebicia będzie pod kątem 90 stopni, im mniejszy będzie kąt między pociskiem, a powierzchnią, w która uderzy, tym mniej ostrzał będzie skuteczny.
13. Zagrywki niestandardowe graczy (samobój)
Pewnie będą przechodzić.
14. Kill ratio w walkach myśliwskich
15. Kill ratio Plot
16. Szybkość jednostek
Też podałem.
17. Zwrotność jednostek
18. Zasięg/czas lotu myśliwców i bombowców
Raczej nielimitowany, oprócz bombowców Hyena, które z racji podstawy będącej Sępem maja ograniczenie do 0.5 h lotu.
19. Zasady specjalne
Raczej nie przewiduję.
20. Odporność na graczy
System nie jest odporny.
Miejsca bez odpowiedzi będą brane przeze mnie na oko w trakcie rozgrywki.