Content

Sesja "Zdechnięta"

Karty postaci.

O szczegóły pytać BE3Ra. Może Wam poda chociaż nazwę sesji, bo mi nie chce.
Popek.

Karty postaci.

Postprzez BE3R » 10 Mar 2012, o 20:07

W tym temacie wrzucamy KP, ewentualne poprawki będą edytowane.

Poniżej lista KP i postaci graczy (kolejność alfabetyczna):

-Avien Matiias - Lilith Heller, Kobieta. PZ - obsługa pancerza wspomaganego. Wiek: 25 lat. Stopień wojskowy: Kapral

- Axis -Dana Lowrey, Kobieta Barmanka Ogólnie ktoś kto zajmuje się kantyną i tam rządzi we wszelkich możliwych aspektach. Wiek 32 lata. Stopień wojskowy: Sierżant

- BE3R - Nikolaj Kacov, Mężczyzna naukowiec specjalista ds. komunikacji z obcymi rasami. wiek 36 lat. Stopień wojskowy kapitan.

- Dune Sibarr - Matthew Hassay, Mężczyzna dowódca drużyny PZ / Inżynier. Wiek: 31 lat. Stopień wojskowy plutonowy

-Inygo Beviin -Jack Daniel Pryzbilla, mężczyzna, medyk, lat 23. Stopień wojskowy: starszy kapral

- Kid Sol-Can -Ivan Illich Ivanovic, Mężczyzna pilot myśliwca. Wiek 28 lat. Stopień wojskowy chorąży .


-Larisa Rayne -Michele Cross, Kobieta oficer medyczny, Doktor, specjalista ds. Leczenia i badań nad rasami obcymi. Wiek 38 lat. Stopień wojskowy: Porucznik

- Nikh - Louis „Ghost” McCloud Mężczyzna, dowódca kontyngentu wojskowego na lądzie, zastępca dowódcy wyprawy.Wiek 37 lat Stopień wojskowy: Pułkownik

- Thrak Skirata - Mark Rajmus, mężczyzna dowódca okrętu.Wiek 42 lata Stopień wojskowy kontradmirał.
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Karty postaci.

Postprzez Kid Sol-Can » 10 Mar 2012, o 23:34

Ivan Illich Ivanovic
Mężczyzna
wiek 28 lat.
Pilot myśliwca
ranga - chorąży.

Image


Niski mężczyzna o obfitym zaroście. Dobrze zbudowany i w świetnej kondycji. Blada cera kontrastuje z czarnymi włosami i ciemnymi oczami. Gładka skóra nadaje mu nieco kobiecej urody którą ukrywa pod brodą i wąsami.

Odbył podstawowe przeszkolenie ochotnicze obejmujące ćwiczenia fizyczne,Walka wręcz i zajęcia na strzelnicy. Po ich ukończeniu udał się do głównej Akademii sił powietrznych.
Akademię ukończył z wyróżnieniem najlepszego pilota roku. Po odbyciu trzyletniego stażu w jednostce macierzystej został przydzielony do niniejszej misji jako pilot myśliwca FX.

Jest przesądny, i wierzy w wszelakie zabobony. Zawsze przed startem musi upewnić się że ma przy sobie swoją króliczą łapkę i woreczek soli w kieszeni, wówczas nic nie jest w stanie go powstrzymać. Ma lekkie podejście do życia, nie lubi się martwić na zapas skoro i tak się pilnuje i nie dopuszcza do siebie nieszczęść. Nie lubi się sprzeczać i w takich sytuacjach najczęściej unika rozmowy.

Siła - 5
Zręczność - 8 (+3)
Żywotność- 5
Inteligencja -7 (+2)
Mądrość - 5
Charyzma - 5
Morale- 5

Umiejętności:
- Akrobatyka 3
- Broń energetyczna 1
- Broń strzelecka 2
- Cybernetyka 0
- Pilotaż 4
- Kamuflaż 0
- Spostrzegawczość 1
- Walka wręcz 2
- Leczenie 1
- Przetrwanie 2
- Retoryka 0
- Języki 0
- Zdolności złodziejskie 0
- Zdolności aktorskie 0
- Mechanika 2
- Technika 1
- Nauka 0
- Bioinżynieria 0

Ekwipunek:
- standardowe wyposażenie pilota. (zestaw surwiwalowy, nóż, komunikator)
- lekki pancerz podstawowy
- Pistolet maszynowy M33 Chunker i 4 magazynki
- królicza łapka.
"I have a bad feeling about this."
Kid Sol-Can
Awatar użytkownika
Kid Sol-Can
New One
 
Posty: 41
Rejestracja: 10 Lut 2012, o 00:05

Re: Karty postaci.

Postprzez BE3R » 11 Mar 2012, o 13:15

Nikolaj Kacov
Mężczyzna
Wiek 36 lat.
naukowiec specjalista ds. komunikacji z obcymi rasami.
Ranga: Kapitan PZ

Image

Stosunkowo młody i wysportowany mężczyzna w sile wieku. Akta mówią że ma 180 cm wzrostu i przeszło 92 kg wagi. Kacow posiada wysportowane ciało i ponadprzeciętną sprawność której nie powstydzi się żaden PZ. Krótko obcięte włosy, stalowe oczy i nieodłączny lekki zarost to cechy wyróżniające Nikolaja na tle innych żołnierzy.

Inteligentny i doskonale wykształcony posiadacz dwóch tytułów doktorskich w dziedzinie lingwistyki i nauk społecznych. Potrafi porozumiewać się w dwunastu językach, oraz całkiem nieźle radzi sobie z broniami energetycznymi.

Miły i towarzyski, nie wylewa za kołnierz i dogaduje się zarówno z PZ-ami jak i z Marynarzami. Niejednokrotnie załagadza spory pomiędzy uwielbiającymi się formacjami. Jest otwarty i chętny do współpracy. Posiada bardzo silny kręgosłup moralny oraz głęboko wpojony szacunek do współtowarzyszy.

Cechy:
Siła - 5
Zręczność - 5 (+2) = 7
Żywotność- 5
Inteligencja -5 (+3) = 8
Mądrość - 5 (+2) = 7
Charyzma - 5 (+3) =8
Morale- 5

Umiejętności:
- akrobatyka 2
- Broń energetyczna 3
- Broń strzelecka 2
- Cybernetyka 1
- Pilotaż 1
- Spostrzegawczość 2
- Walka wręcz 2
- Leczenie 2
- Przetrwanie 1
- Retoryka 4
- Języki 5
- Zdolności aktorskie 1
- Nauka 1

Ekwipunek
standardowy pancerz piechoty, komunikator i przenośny mikrokomputer.
pistolet mikrofalowy Ortar -18 i 4 ogniwa
Karabin Mauser 93 i 2 ogniwa
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Karty postaci.

Postprzez Thrak Skirata » 11 Mar 2012, o 14:32

Mark Rajmus,
mężczyzna,
Wiek 42 lata
Dowódca okrętu.
Ranga: Kontradmirał.

Image
Mający 185 centymetrów wzrostu i 90 kilo masy, człowiek o czarnych włosach, niebieskich oczach i budowie ciała sugerującej nieco ponad średnią kondycje fizyczną , którą zaniedbał od czasów bycia pilotem .

Inteligentny strateg, który zaczynał swą służbę w kokpicie myśliwca. Łączy i analizuje fakty na poziomie nieosiągalnym dla większej części istot. W razie potrzeby potrafi posłużyć się lekką bronią energetyczną.

Mark nie należy do ludzi spokojnych, choć potrafi zachować zimną krew w starciach z przeważającymi silami wroga. Nie zna słowa porażka i nie wycofuje się z bitwy dopóki jego okręt ma choć jedno sprawne działo. Będzie wolał wysadzić swoją jednostkę niż oddać ją wrogowi.

Cechy:
Siła - 5
Zręczność - 7 (+2)
Żywotność- 6 (+1)
Inteligencja -9 (+4)
Mądrość - 7 (+2)
Charyzma - 6 (+1)
Morale- 5

Umiejętności:
- Akrobatyka 1
- Broń energetyczna 3
- Broń strzelecka 2
- Cybernetyka 0
- Pilotaż 3
- Kamuflaż 0
- Spostrzegawczość 2
- Walka wręcz 2
- Leczenie 1
- Przetrwanie 1
- Retoryka 4
- Języki 0
- Zdolności złodziejskie 0
- Zdolności aktorskie 1
- Mechanika 1
- Technika 1
- Nauka 0
- Bioinżynieria 0

Ekwipunek:
Standardowy ekwipunek oficerski.
pistolet mikrofalowy Ortar -18 i 2 ogniwa energetyczne.
Image
Awatar użytkownika
Thrak Skirata
Gracz
 
Posty: 674
Rejestracja: 15 Cze 2011, o 18:57

Re: Karty postaci.

Postprzez Dune Sibarr » 11 Mar 2012, o 14:44

Imię i nazwisko: Matthew Hassay
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31 standardowych lat ziemskich
Ranga: Plutonowy
Stanowisko: Dowódca Drużyny PZ / Inżynier

(Tu będzie avatar, jak jakiś znajdę.)

Wzrost: 1,77m
Waga: 78 kg
Wygląd: Pomimo stosunkowo młodego wieku widać po nim że wiele przeszedł. Lata pracy fizycznej przy budowaniu umocnień, naprawianiu pojazdów i mordercze treningi sprawiły że jest silny i sprawny. Ma krótkie, czarne włosy i zielone oczy przez co nie wyróżnia się zbytnio na tle innych żołnierzy.

Psychika: Nie włazi do tyłka przełożonym i nie zmusza nikogo do znajomości, jednakże wie jak cenne mogą być dobre relacje z resztą załogi. Nauczył się że czasami nie warto wyrażać własnego zdania, woli obserwować z boku, przez co niewiele rzeczy mu umyka, jednak gdy dzieje się coś złego nie zawaha się wkroczyć i to przerwać. Pomimo iż widział wiele okrucieństwa w życiu i jest nieco cyniczny, nadal wierzy że istnieje dobro na tym świecie. Potrafi poświęcić życie za towarzyszy broni, nigdy też nie zakwestionuje bezpośredniego rozkazu.

Umiejętności: Bardzo dobrze radzi sobie z naprawami, jest też w stanie zbudować ze złomu proste urządzenia. Jest zaznajomiony z metodami budowy fortyfikacji. Umie rozbroić większość znanych ładunków wybuchowych ale lepiej radzi sobie z wywoływaniem eksplozji. Z racji tego że służy w piechocie w miarę dobrze radzi sobie z bronią wszelaką, ale preferuje rozwiązania konwencjonalne. Przeszedł też podstawowe szkolenie z walki wręcz. Jako dowódca zna podstawy retoryki i potrafi rzucić swoim żołnierzom gadkę motywującą.

Cechy:

Siła - 8 (+3)
Zręczność - 8 (+3)
Żywotność- 5
Inteligencja -7 (+2)
Mądrość - 7 (+2)
Charyzma - 5
Morale- 5

Umiejętności.
- akrobatyka 2
- Broń energetyczna 1
- Broń strzelecka 2
- Cybernetyka 2
- Pilotaż 2
- Kamuflaż 0
- Spostrzegawczość 1
- Walka wręcz 2
- Leczenie 1
- Przetrwanie 1
- Retoryka 1
- Języki 0
- Zdolności złodziejskie 3
- Zdolności aktorskie 0
- Mechanika 3
- Technika 4
- Nauka 1
- bionżynieria 0
Dune Sibarr

GG: 32915001
Piszesz na własną odpowiedzialność.
Awatar użytkownika
Dune Sibarr
New One
 
Posty: 57
Rejestracja: 1 Lut 2012, o 21:40
Miejscowość: Pustka

Re: Karty postaci.

Postprzez Larisa Rayne » 12 Mar 2012, o 19:40

Michele Cross
Kobieta
38 lat
oficer medyczny, Doktor, specjalista ds. Leczenia i badań nad rasami obcymi.
Ranga: Porucznik


Image

Wygląd :

Ładna, zadbana kobieta mająca 1.69 wzrostu kobieta o wadze 58 kg.. Czerwone krótko obstrzyżone włosy, i niebieskie oczy. Nie należy do osób wysportowanych, jak i do osób otyłych. Posiada średnią budowę ciała. Wszystko wynika z tego iż bardziej skupiła się na nauce niż na swą kondycją i sprawnością fizyczną. Zazwyczaj chodzi ubrana w specjalny strój medyczny, jednak na polu walki nosi lekki pancerz medyczny, który ma ją chronić w razie jakichkolwiek potyczek podczas niektórych sama bierze udział.

Opis postaci :

Naukowiec. Inteligentna kobieta, posiadające wysokie wykształcenie jak i tytuł doktorancki z dziedziny leczenia i bioinżynierii otrzymanych w najlepiej renomowanej Akademii medycznej w Stanach Zjednoczonych. Zainteresowane podczas studiów, bioinżynierią zapisała się na drugi kierunek, by móc zająć się badaniami nad tkankami ludzkimi jak i ras obcych. Łącząc te dwa talenty, stała się specjalistą w tych dwóch dziedzinach. Dzięki wyższemu wykształceniu, zapisała się do szkoły oficerskiej gdzie przeszła trening przygotowawczy do pełnienia funkcji Oficera medycznego. Jest w stanie posługiwać się bronią strzelecką, która służy jej bardziej do obrony niż do ataku.

Cechy psychiczne postaci:

Miła, sympatyczna, ambitna kobieta . Michele należy do opanowanych osób. Wszystko to zawdzięcza latom nauk i studiowania wyżej wymienionych nauk. Często osoby pracujące z nią mówią, że Michele jako lekarz czuje się jak ryba w wodzie. Jest w stanie przeprowadzić ciężkie operację, nawet jeśli wisi nad nią presja czasu bądź inne rzeczy sprawiające jej problem. Altruistka , niesienie pomocy innym jest dla niej priorytetowe.

Cechy:
Siła - 5
Zręczność - 5
Żywotność- 5
Inteligencja -5 (+5) = 10
Mądrość - 5 (+4) =9
Charyzma - 5 (+1) =6
Morale- 5

Umiejętności:
- akrobatyka 0
- Broń energetyczna 1
- Broń strzelecka 2
- Cybernetyka 0
- Pilotaż 1
- Kamuflaż 0
- Spostrzegawczość 2
- Walka wręcz 0
- Leczenie 5 (specj: chirurgia)
- Przetrwanie 1
- Retoryka 1
- Języki 2
- Zdolności aktorskie 1
- Mechanika 0
- Technika 0
- Nauka 3
- Bioinżynieria 4

Ekwipunek
standardowy pancerz piechoty z oznaczeniami medyka, komunikator i przenośny zestaw medyczny.
Strzelba SP 20 Dragoon i 4 magazynki
Image
Image

nr gg : 4946534
Awatar użytkownika
Larisa Rayne
New One
 
Posty: 646
Rejestracja: 26 Kwi 2010, o 17:37

Re: Karty postaci.

Postprzez Nikh » 13 Mar 2012, o 18:22

1.Wybór stanowiska, płci i statusu na okręcie.
Louis „Ghost” McCloud Mężczyzna, dowódca kontyngentu wojskowego na lądzie, zastępca dowódcy wyprawy, Pułkownik

2. Wybór cech fizycznych postaci, Waga wzrost wygląd
http://loko3d.deviantart.com/art/Sarge- ... arge&qo=16

uważam ze ten avatar bardziej oddaje charakter postaci :D
http://browse.deviantart.com/?qh=&secti ... t#/d1w9d8k

Przypakowany facet z wąskim paskiem średniej długości blond włosów, poza tym brak na mu jakichkolwiek zarostu czy nawet brwi. Jego kły są większe niż pozostałe zęby. Na twarzy ma sporo blizn. Warto wspomnieć że brak mu jednego oka, zamiast niego wstawiono mu implant celowniczy który osadzono w oczodole. Teraz jedno oko ma naturalne i niebieskie a drugie upiornie czerwone. Można powiedzieć że wygląda jak postać z filmów o zombie.

W lewej dłoni brakuje mu małego palca tu jednak nie zastąpiono go żadną protezą.
Znakiem rozpoznawczym są cygara z którymi niemal nie rozstaje się. Jak zwykł mówić: „Skoro przeciwnicy nie potrafią mnie wykończyć to niech to zrobi nałóg”

W dwóch słowach: szafa trzydrzwiowa.

3. Krótki opis umiejętności postaci.
Jak na byłego komandosa przystało ma pełne wyszkolenie bojowe, dodatkowo jako oficer przeszedł szereg dodatkowych szkoleń których tematem było dowodzenie oddziałami naziemnymi w różnych warunkach bojowych. Jest strzelcem wyborowym przeszedł szkolenie które pozwalało mu przetrwać za liniami wroga, jednak od czasu kiedy został dowódcą zatarły się te umiejętności gdyż nigdy nie wysyła się go na misję zwiadowcze. Oprócz karabinu z lunetą ubóstwia wręcz strzelby.
Zupełny antytalent do pilotowania pojazdów latających i brak umiejętności -mimo prób szkolenia do prowadzenia pojazdów naziemnych.

4. cechy psychiczne postaci.

Zastępca kapitana jest dość specyficznym człowiekiem. Wymaga bezwzględnego posłuszeństwa u swoich ludzi. Jest socjopatą i wielokrotnie tylko wojsko uchroniło go od pierdla. Kiedy spotyka na swojej drodze jakieś trudności najchętniej pokonałby je karabinem gdyby rozkazy mu to umożliwiały. Wybrano go na dowódcą sił lądowych dla tego, że bez pytania wykonuje zlecony rozkaz oraz i rzadko kiedy cofa się z pola bitwy, do momentu wyruszenia na tę operację w jego aktach odnotowano tylko dwa takie przypadki: pierwszy dla tego że skończyły mu się cygara a zaopatrzenie nie mogło mu ich dostarczyć a drugi wtedy gdy pozwolił gangom wystrzelać się nawzajem a sam potem ze swoim oddziałem wykończył niedobitki

5. Współczynniki

Siła - 10 (+5)
Zręczność - 7 (+2)
Żywotność- 8 (+3)
Inteligencja -5
Mądrość - 5
Charyzma - 5
Morale- 5

6 Umiejętności postaci.
- akrobatyka 2
- Broń energetyczna 1
- Broń strzelecka 5
- Cybernetyka 3
- Pilotaż 1
- Kamuflaż 0
- Spostrzegawczość 2
- Walka wręcz 4
- Leczenie 1
- Przetrwanie 3
- Retoryka 1
- Języki 1
- Zdolności aktorskie 0
- Mechanika 1
- Technika 1
- Nauka 1
- Bioinżynieria 1

Ekwipunek
pancerz dowódcy. Modyfikacje:
- rozszerzona łączność
- wzmocniony pancerz
- zwiększona siła i zręczność.

Używa zmodyfikowanego egzemplarza Strikera z powiększonym magazynkiem do 20 naboi którego systemy celownicze są skalibrowane z jego pancerzem. 4 magazynki

Strzelba SP 20 Dragoon
4 magazynki

Pistolet MATV Bright Lance
4 magazynki

Zawsze nosi przy sobie w jednym z zasobników cygara. Częstym widokiem na polu bitwy jest widok Ghosta z podniesioną przyłbicą (jeśli warunki na to pozwalają)
Image

"Ludzie mówią że jestem złym człowiekiem, ale to nieprawda. Ja mam serce małego chłopca... W słoiku na biurku..."
Awatar użytkownika
Nikh
Gracz
 
Posty: 605
Rejestracja: 8 Gru 2009, o 22:42

Re: Karty postaci.

Postprzez Axis » 13 Mar 2012, o 21:18

Dana Lowrey
Kobieta
Sierżant
Barmanka
Ogólnie ktoś kto zajmuje się kantyną i tam rządzi we wszelkich możliwych aspektach.

Wygląd:
Image
Jedynaczka, ma 32 lata, jest bardzo niziutka, ma zaledwie 150 cm wzrostu, szczupła i waży 53 kilogramy. Ubiera się przeciętnie i wygodnie. Nosi za to obcisłe koszulki, które wprawdzie ujawniają brak biustu, ale za to dają mocną sugestię mięśni rysujących się pod ubraniem. Złośliwi twierdzą że ma lepsze męskie cycki niż niejeden facet, nikt jednak nie ośmieli się jej tego powiedzieć w twarz, choć podobno ktoś kiedyś próbował. Dana ma rude włosy, które nosi związane w długi do pasa warkocz. Oczy posiadają niezwykłą barwę błękitu, który sprawia wrażenie nienaturalnego.

Opis postaci:
Od urodzenia miała do czynienia z wojskiem, gdyż jej ojciec był oficerem piechoty zmechanizowanej. Tata zawsze chciał mieć syna dlatego Dana starała się ze wszech miar udowodnić, że jest lepsza niż niejeden mężczyzna. Od najmłodszych lat tyrała i doskonaliła się w sztuce walki. Do armii dostała się głównie z uwagi na swoje umiejętności, ale na pole walki nie trafiła nigdy. Jej nikczemny wzrost uniemożliwił jej to. Niemniej wygrywała turnieje dla swojej jednostki. Jest ekspertem od walki wręcz i przetrwania, całkiem nieźle idzie jej strzelanie, ale jakoś nigdy nie rozwinęła tej umiejętności jakoś specjalnie. Z uwagi na wysoki poziom wyspecjalizowania od czasu do czasu dostaje rozkaz przeprowadzenia szkolenia dla załogi.

Psychologia postaci:
Dana jest osobą dość impulsywną, ale ze wszystkich stron stara się hamować, co nie zawsze jej wychodzi. Niezwykle drażnią ją wszelkie uwagi dotyczące jej wyglądu. Umie stawiać na swoim i nawet chętnie przywali komuś, jeśli zasłuży lub ją wkurzy. Jest szorstka w obejściu zwłaszcza wobec tych, którzy wychodzą w teren. Plotka głosi, że potrafi być miła dla innych, ale nikomu nie udało się tej informacji potwierdzić. Jest towarzyska i posiada niezwykle silną głową, co sprawia, że jest niezłym kompanem do butelki.

Reszta:
Siła - 8 (+3)
Zręczność - 8(+3)
Żywotność- 6 (+1)
Inteligencja -5
Mądrość - 5
Charyzma - 5
Morale- 5

Umiejętności

- akrobatyka 5
- Broń energetyczna 1
- Broń strzelecka 2
- Cybernetyka 2
- Pilotaż 0
- Kamuflaż 3
- Spostrzegawczość 1
- Walka wręcz 7
- Leczenie 1
- Przetrwanie 5
- Retoryka 0
- Języki 0
- Zdolności złodziejskie 0
- Zdolności aktorskie 0
- Mechanika 0
- Technika 0
- Nauka 0
- bionżynieria 0

Ekwipunek:

lekki pancerz piechoty
broń aka łopatka do smażenia
Image
GG: 8232072
Awatar użytkownika
Axis
Gracz
 
Posty: 209
Rejestracja: 2 Gru 2011, o 11:33

Re: Karty postaci.

Postprzez Avien Matiias » 16 Mar 2012, o 19:08

Imię i nazwisko: Lilith Heller
Płeć: Kobieta
Wiek: 25 lat.
Funcja: Obsługa Pancerza wspomaganego typu "Firebat"
ranga - Kapral

Image
(Oczywiście nie ubiera się tak lubieżnie)
Wygląd:
Kobieta średniej postury, o bladej cerze i mało zadbanym wyglądzie. Oczy ma koloru niebieskiego z podkrążonymi powiekami, gdyby nie to jej twarz wydawałaby się całkiem atrakcyjna. Sylwetka smukła i jak na żołnierza przystało wysportowana, a także w miarę pokaźny biust. Jej fryzura to krótki i równo ścięty "bob" i jest to chyba jedyna rzecz, o którą dba w swym image'u. Posiada także paskudne blizny po oparzeniach na rękach, zwykle są one zawinięte bandażami.

Opis postaci:
Dzięki implantom ograniczają się jej pokusy w spopieleniu wszystkiego co widzi. Była kryminalistką, podpalaczką i kto wie co jeszcze, jednak dzięki specjalnej resocjalizacji (przy pomocy użytych implantach wspomnianych wcześniej) nadaje się do służby w federacji. Ktoś dobrze wymyślił aby wsadzić ją w pancerz wspomagany, uzbrojony w dwa "Lucki". Nie dość że jest w nim skuteczna, to jeszcze robi to co kocha.

Psychologia postaci:
Powiadają, że użytkownicy Lucifuge FU-17 "Piekielnik" są troszkę "Pier*****ęci" w wypadku Kapral Heller nie jest inaczej, choć jawnie temu zaprzecza. Odzywa się tylko i wyłącznie pytana. Przełożonym odpowiada z wymuszonym szacunkiem(Wyjątkiem jest tylko oficer medyczny Michele Cross), jednak nie szczędzi chamskich i niepoprawnych odzywek szeregowcom czy innym kapralom. Wcale nie oznacza to, że nie potrafi współpracować innymi. W dodatku pali, dużo pali, czy to chodzi o wrogów czy papierosy. Smród spalenizny wydaje jej się przyjemniejszy od powietrza. Gdy zasiada w pancerz, diametralnie zmienia się jej nastrój. Jest wtedy maniakalnie uśmiechnięta, a jak zamknie się przyłbica można usłyszeć równie nienormalny i piskliwy śmiech. Trzeba wspominać, że jest piromanką?

Współczynniki:
Siła - 6 (+1)
Zręczność - 6(+1)
Żywotność- 7 (+2)
Inteligencja -5
Mądrość - 5
Charyzma - 5(cyborgizacja -1)
Morale - 5

Umiejętności postaci:
- akrobatyka 2
- Broń energetyczna 1
- Broń strzelecka 4
- Cybernetyka 4
- Pilotaż 2
- Kamuflaż 0
- Spostrzegawczość 0
- Walka wręcz 1
- Leczenie 1
- Przetrwanie 1
- Retoryka 0
- Zdolności złodziejskie 0
- Języki 0
- Zdolności aktorskie 0
- Mechanika 1
- Technika 1
- Nauka 0
- Bioinżynieria 0

Wyposażenie:
Pancerz wspomagany (Pieszczotliwie nazywany przez kapral "Lucjan")
Lucifuge FU-17 "Piekielnik" x2 (Zamontowane na pancerzu)
Pistolet MATV Bright Lance 3 magazynki (W specjalnej kaburze na pancerzu)
Postać Główna:
Image
Postaci Poboczne:
Image
Image

Violence isn't the answer, Violence is the question. The answer is YES
Awatar użytkownika
Avien Matiias
New One
 
Posty: 830
Rejestracja: 30 Cze 2009, o 22:53

Re: Karty postaci.

Postprzez Mistrz Ind'yk » 16 Mar 2012, o 19:38

Jack Daniel Pryzbilla, mężczyzna, medyk, lat 23. Stopień wojskowy: starszy kapral

Image

Jack to niski mężczyzna, który osiąga zaledwie 175 centymetrów wzrostu, jeśli tylko zechce mu się wyprostować. Jego ciało jest za to mocno umięśnione, przez co Pryzbilla nigdy nie miał problemów na żadnych testach sprawnościowych, czy w prywatnych „pojedynkach” na siłowni z innymi chłopakami. Dzięki temu jego niskie ciało waży aż 89 kilogramów.
Właściwie wszystko w sylwetce Daniela jest proste, a nawet wydaje się toporne. Proste rysy twarzy, niezbyt okazałe oczy, czy brak jakiejkolwiek fryzury czynią z niego całkowicie normalnego rekruta, jakiego wyobrażają sobie dziewki w podmiejskich barach.



Główne umiejętności Jacka skupiają się wokół tego, czego nauczył się w wojskowej szkole medycznej. Umie łatać swoich towarzyszy i wyciągać z nich zagubione kule. Zna się także na medycznej stronie wykorzystania cybernetyki i bioinżynieri, których nowe technologie wspomagają sanitariuszy na polu walki. Wolnych chwilach, które posiadał raczej rzadko zajmował się grzebaniem w różnorakim sprzęcie, więc nie posiada zbyt wysokich umiejętności retorycznych, czy choćby dobrego opanowania języka, umie za to wkręcić kilka śrubek w kilka otworów, co pomaga mu nieść pomoc także tym, którzy utknęli w potężnych pancerzach bojowych.



Pryzbilla zawsze i wszystkim, którzy mieli z nim kontakt, wydawał się być głośnym. Jego charakter nie przyjmuje raczej takich słów jak spokój, samotność, egzystencjalizm. Jack zawsze idzie do przodu, najlepiej z grupą towarzyszy na podorędziu i kilkoma sprośnymi kawałami w kieszeni. Podczas długiego szkolenia i krótkiej służby nauczył się bezwzględnego posłuszeństwa względem przełożonych, którzy słyszą zazwyczaj od niego tylko gromkie przyjęcie rozkazu. Nawet w środku pola walki, Daniel nie traci zimnej krwi, przez co łatwo mu przełamać podświadomy strach przed wybiegnięciem z pomocą rannym, leżącym w polu rażenia ciężkiej broni.


Cechy:
Siła - 8 (+3)
Zręczność - 6(+1)
Żywotność- 6 (+1)
Inteligencja -6 (+1)
Mądrość - 6 (+1)
Charyzma - 5
Morale- 5

Umiejętności:
- akrobatyka 1
- Broń energetyczna 1
- Broń strzelecka 2
- Cybernetyka 2
- Pilotaż 1
- Kamuflaż 2
- Spostrzegawczość 1
- Walka wręcz 3
- Leczenie 3
- Przetrwanie 2
- Retoryka 0
- Języki 0
- Zdolności aktorskie 0
- Mechanika 2
- Technika 1
- Nauka 1
- Bioinżynieria 1

Ekwipunek
- standardowe wyposażenie medyka polowego, zależne od rodzaju zadania,
- Pistolet MATV Bright Lance 3 magazynki
- podstawowy kombinezon bojowy,
- mały zestaw przetrwania, który ma pomóc w sytuacji odcięcia od okrętu lub bazy.
Awatar użytkownika
Mistrz Ind'yk
Gracz
 
Posty: 1735
Rejestracja: 21 Cze 2011, o 12:42


Wróć do Sesja "Zdechnięta"

cron