Wprowadzono pewne korekty w zasadach rozgrywki, oraz działania forum jako takiego.
1. W artykule
Tworzenie Karty Postaci, dodano fragment dotyczący akceptacji Kart Postaci. Poprzedni zapis wyglądał następująco:
W nowej wersji wprowadziliśmy korektę dotyczącą mgławicowego stażu oceniających:
W przypadku Twojej pierwszej postaci na Mgławicy Mocy wymagane jest uzyskanie pięciu głosów "na tak", w tym przynajmniej jednego od Administracji. Prawo głosu i komentowania mają wszyscy Użytkownicy należący do grupy Gracze (a więc posiadający zaakceptowaną KP) przebywający na Mgławicy Mocy co najmniej miesiąc, którzy rozpoczęli rozgrywkę fabularną. 2. W artykule
Tworzenie Karty Postaci drobnym modyfikacjom uległ fragment dotyczący profesji. Ma on za zadanie zwrócenie uwagi potencjalnych graczy na "grywalność" tworzonych przez nich postaci.
To, czym Twoja postać się aktualnie zajmuje, względnie jej wyuczony zawód. Jeśli nie zarabia na życie niczym konkretnym, a po prostu szwęda się bez większego celu po Galaktyce, podejmując się jakichś dorywczych zleceń, napisz to. Kluczowe jest tutaj słowo "aktualnie" - nie interesuje nas, że 20 lat temu, będąc szczęśliwym studentem, Twój łowca nagród pracował jako sprzedawca w sklepie spożywczym. Tak czy inaczej, wybierając profesję swojej postaci zastanów się jaki wpływ może mieć ona na rozgrywkę - barista może być naprawdę sympatycznym człowiekiem, ale może okazać się zupełnie niegrywalny. Weź pod uwagę tło fabularne Mgławicy Mocy. Postacie typu Oficer marynarki służący na gwiezdnym niszczycielu, czy nawet kapitan tegoż, będą trudne do prowadzenia zarówno dla Mistrza Gry, jak i samego gracza. Nie pozwalają one na rozgrywkę w układzie innym niż gracz - MG i nie dają zbyt dużego pola do manewru (szczególnie w czasie pokoju). Tworząc postać, pomyśl jak będziesz chciał nią grać i nie skupiaj się jedynie na aspekcie oryginalności. 3. W artykule
Rozgrywka na MM dodano podpunkt dotyczący nieobecności graczy w przypadku ich uczestnictwa w przygodzie zrzeszającej większą grupę graczy.
Często w Twojej przygodzie poza Mistrzem Gry uczestniczą również inni gracze. Staraj się nie uniemożliwiać im zabawy znikając bez słowa na nieokreślony czas. W przypadku Twojej nieobecności przez okres 14 dni, lub dłuższy, Mistrz Gry ma prawo pokierować Twoją postacią aż do czasu Twojego powrotu do gry. Dłuższa nieobecność niepoparta żadną wiadomością, skutkować może śmiercią postaci.Zmiany zaczynają obowiązywać w trybie natychmiastowym.