Content

Sprawy forumowe

Rzuty kością

Image

Rzuty kością

Postprzez Peter Covell » 23 Cze 2013, o 22:51

Temat na ewentualne rzuty kością - jeśli takie się pojawią i umieszczanie ich w poście fabularnym nie będzie miało większego sensu - no bo wiadomo, czasem trza najpierw rzucić, by móc posta naskrobać.

Temat rozdziewiczy Thrak.

Udane obliczenie mikroskoku w tym poście:
viewtopic.php?p=42094#p42094
Rzut K20
1-5 - skoku nie uda się wykonać
6-10 - potrzebne będzie 1,5 minuty na obliczenia
11-15 - potrzebna będzie minuta na obliczenia
16-19 - wystarczy 30 sekund na obliczenia
20 - obliczenia zakończone w czasie krótszym niż 30 sekund
[ dice]1d20[ /dice] (wywalić spacje)
Numer GG: 8933348
Nie pisz, jak nie masz po co. Nie pisz, żeby przypomnieć o odpisie Mistrza Gry. Nie pisz, jeśli chcesz pogadać o pogodzie.
I, na Boga, nie zawracaj dupy pytaniami "Co u Ciebie?"
Awatar użytkownika
Peter Covell
Administrator
 
Posty: 4247
Rejestracja: 27 Wrz 2008, o 15:56
Miejscowość: pod Poznaniem

Re: Rzuty kością

Postprzez Thrak Skirata » 23 Cze 2013, o 22:53

:
19
Image
Awatar użytkownika
Thrak Skirata
Gracz
 
Posty: 674
Rejestracja: 15 Cze 2011, o 18:57

Re: Rzuty kością

Postprzez Peter Covell » 26 Lis 2013, o 22:32

Rzut dotyczy tego, jak duże postępy poczynią ludzie Blaze'a w restartowaniu głównego komputera na pokładzie zdobycznego frachtowca:
viewtopic.php?p=43421#p43421
Jeden rzut K20. Jeśli wypadnie:
1-10 - wczytywanie ustawień konfiguracyjnych podnosi się do 20%
11-16 - 25%
17-19 - 30%
20 - 50%
[ dice]1d20[ /dice] (wywalić spacje)
Numer GG: 8933348
Nie pisz, jak nie masz po co. Nie pisz, żeby przypomnieć o odpisie Mistrza Gry. Nie pisz, jeśli chcesz pogadać o pogodzie.
I, na Boga, nie zawracaj dupy pytaniami "Co u Ciebie?"
Awatar użytkownika
Peter Covell
Administrator
 
Posty: 4247
Rejestracja: 27 Wrz 2008, o 15:56
Miejscowość: pod Poznaniem

Re: Rzuty kością

Postprzez Blaze Corr » 27 Lis 2013, o 17:20

No to rzucamy:

:
4
Image
Image
Awatar użytkownika
Blaze Corr
Gracz
 
Posty: 179
Rejestracja: 29 Sty 2013, o 16:42

Re: Rzuty kością

Postprzez Blaze Corr » 23 Gru 2013, o 20:24

:
17
Image
Image
Awatar użytkownika
Blaze Corr
Gracz
 
Posty: 179
Rejestracja: 29 Sty 2013, o 16:42

Re: Rzuty kością

Postprzez Vrath Ravage » 11 Lut 2014, o 16:36

Rzut dotyczy tego, czy Morgofh wpadnie w zasadzkę bandy Blizny, czy uda mu się przemknąć niepostrzeżenie.

http://mglawicamocy.pl/viewtopic.php?f=177&t=2195#p44215

Jeden rzut K20. Jeśli wypadnie:

1-3 - Wpadasz w zasadzkę, banda otwiera ogień, zostajesz trafiony
4-6 - Wpadasz w zasadzkę, jednak nikt nie otwiera ognia
7-11 - Wpadasz w zasadzkę, ale udaje Ci się cofnąć, jednak oni praktycznie Cię mają
12-16 - Udaje Ci się wejść po drabinie, jednak oni wiedzą, że jesteś na górze
17-20 - Udaje Ci się przemknąć bezszelestnie

Rzuca Morgofh
RIP:
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Vrath Ravage
Gracz
 
Posty: 389
Rejestracja: 23 Paź 2012, o 20:13
Miejscowość: Wrocław

Re: Rzuty kością

Postprzez Morgofh » 11 Lut 2014, o 17:27

:
2
Image

GG: 621195
Awatar użytkownika
Morgofh
Gracz
 
Posty: 33
Rejestracja: 8 Sty 2014, o 19:33
Miejscowość: Kartuzy

Re: Rzuty kością

Postprzez Vrath Ravage » 9 Kwi 2014, o 17:29

Rzut dotyczy tego, czy Adrianie uda się uciec w jednym kawałku przed napastnikami z kantyny.

viewtopic.php?f=170&t=2016#p45000

Jeden rzut K20. Jeśli wypadnie:

1-2 - Mimo, że napastnicy mieli za zadanie Cię pojmać, jedna z zabłąkanych błyskawic blastera Cię trafia. Umierasz na miejscu.
3-7 - Rzucasz się do biegu, jednak stojący najbliżej najemnik otwiera ogień. Pocisk trafia Cię w nogę. Nie jesteś zdolna do dalszej ucieczki, a na skutek upadku tracisz przytomność. Napastnicy mają Cię na talerzu.
8-12 - Rzucasz się do biegu, jednak stojący najbliżej najemnik otwiera ogień. Pocisk trafia Cię w nogę. Padasz na podłogę, ale wciąż możesz próbować działać.
13-16 - Rzucasz się do biegu, jednak stojący najbliżej najemnik otwiera ogień. Pocisk trafia Cię w ramie. Mimo przeszywającego bólu, udaje Ci się wyskoczyć tylnym wyjściem na ulicę i podjąć ucieczkę.
17-20 - Udaje Ci się wyskoczyć tylnym wyjściem na ulicę i podjąć ucieczkę bez najmniejszego szwanku.

Rzuca Adriana
RIP:
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Vrath Ravage
Gracz
 
Posty: 389
Rejestracja: 23 Paź 2012, o 20:13
Miejscowość: Wrocław

Re: Rzuty kością

Postprzez Adriana » 10 Kwi 2014, o 15:21

:
15
Image
Awatar użytkownika
Adriana
Gracz
 
Posty: 16
Rejestracja: 9 Mar 2014, o 12:10

Re: Rzuty kością

Postprzez Vrath Ravage » 11 Kwi 2014, o 15:03

Rzut dotyczy tego, czy Kayli Hale uda się uciec w jednym kawałku przed pościgiem.

viewtopic.php?f=177&t=2127&start=40#p44912

Jeden rzut K20. Jeśli wypadnie:

1-3 - Niestety Twoja ucieczka kończy się fiaskiem. Napastnicy pojmują Cię, a Twoja postać w skutek znęcania się oprawców traci przytomność.
4-8 - Zyskujesz przewagę od pościgu, ale jeden ze zbirów używa blastera. Zapodziana błyskawica trafia Cię i nie jesteś zdolna do dalszej ucieczki, ale zachowujesz świadomość.
9-13 - Zyskujesz sporą przewagę od pościgu, ale jeden ze zbirów, który wcześniej odłączył się od grupy ubiega Cię i łapie, jednak nie kończy się to żadnym poważnym uszczerbkiem na zdrowiu.
14-18 - Zyskujesz sporą przewagę od pościgu, ale jeden ze zbirów, który wcześniej odłączył się od grupy ubiega Cię. Po krótkiej szamotaninie zostajesz ranna, ale udaje Ci się zbiec.
19-20 - Zyskujesz sporą przewagę i już po chwili gubisz pościg. Jednak oni wciąż są na Twoim tropie.

Rzuca Kayla Hale
RIP:
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Vrath Ravage
Gracz
 
Posty: 389
Rejestracja: 23 Paź 2012, o 20:13
Miejscowość: Wrocław

Re: Rzuty kością

Postprzez Kayla Hale » 11 Kwi 2014, o 15:38

:
18
R.I.P:
Image

Image
Awatar użytkownika
Kayla Hale
Gracz
 
Posty: 181
Rejestracja: 25 Gru 2012, o 18:41
Miejscowość: Katowice

Re: Rzuty kością

Postprzez Blaze Corr » 18 Maj 2014, o 14:03

:
12
Image
Image
Awatar użytkownika
Blaze Corr
Gracz
 
Posty: 179
Rejestracja: 29 Sty 2013, o 16:42

Re: Rzuty kością

Postprzez Jack Welles » 2 Paź 2014, o 21:16

Rzut dotyczy sposobu w jaki wyląduje Otorek w temacie: [Raxus Prime] Here I Go Again

rzut kostką k20:

wartości 1-10 : statek rozbija się i traci hipernapęd, osłony i napęd konwecjonalny
wartości 10-19 : statek rozbija się i traci tylko napęd konwencjonalny
wartość 20 : statek ląduje bez żadnych uszkodzeń.
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Jack Welles
Gracz
 
Posty: 2552
Rejestracja: 31 Gru 2008, o 21:04
Miejscowość: Olsztyn

Re: Rzuty kością

Postprzez Oto'reekh » 13 Paź 2014, o 15:24

:
14
Image
Image
GG: 447116
Awatar użytkownika
Oto'reekh
Administrator
 
Posty: 2726
Rejestracja: 3 Gru 2008, o 15:40

Re: Rzuty kością

Postprzez Thrak Skirata » 25 Sty 2015, o 00:20

Rzut dotyczy pracy komputera nawigacyjnego i skoku w nadprzestrzeń, w temacie [Tatooine] Kto da więcej?

rzut kostką k20:
1 -6 Komputer nie reaguje, skok niemożliwy.
7-10 Koordynaty zostaną wczytane z znacznym opóźnieniem, skok możliwy za 3 min.
11-15 Koordynaty zostaną wczytane z niewielkim opóźnieniem, skok możliwy w minute.
16 - 20 Koordynaty zostaną wczytane natychmiast, skok możliwy poniżej minuty.
Image
Awatar użytkownika
Thrak Skirata
Gracz
 
Posty: 674
Rejestracja: 15 Cze 2011, o 18:57

Re: Rzuty kością

Postprzez Ostap Bender » 2 Lut 2015, o 09:29

Rzut dotyczy tego, czy Tytus Lotar Polkay zdołał usłyszeć ostrzeżenie przewodnika w temacie [Kashyyyk] Kraina Cieni

rzut kostką k20:

wartości 1-9 : Postaci nie udało się niczego usłyszeć.
wartości 10-17 : Zdołała ledwo co usłyszeć jedynie fragment "(...) rusz się!".
wartość 18-20 : Postać usłyszała wszystko głośno i wyraźnie.

Rzuca Tytus.
Image
GG: 52637894
Awatar użytkownika
Ostap Bender
Gracz
 
Posty: 106
Rejestracja: 6 Paź 2014, o 10:48

Re: Rzuty kością

Postprzez Kayla Hale » 2 Lut 2015, o 23:49

:
4
R.I.P:
Image

Image
Awatar użytkownika
Kayla Hale
Gracz
 
Posty: 181
Rejestracja: 25 Gru 2012, o 18:41
Miejscowość: Katowice

Re: Rzuty kością

Postprzez Tzim A'Utapau » 3 Lut 2015, o 00:58

Rzut na: "czy dam radę napisać posta". Wynik 19-20 oznacza sukces.

:
1
Image

Postacie archiwalne:
Image
Image
Tau z Lakonów - stoczniowiec, infant Fondoru
Sate Nova (ERG 1212) - imperialny gwardzista
Asa-Lung - zmiennokształtny
Korjak z Malastare - Feeorin, windykator Czarnego Słońca
Awatar użytkownika
Tzim A'Utapau
Gracz
 
Posty: 1589
Rejestracja: 4 Lis 2010, o 20:34

Re: Rzuty kością

Postprzez Tzim A'Utapau » 3 Lut 2015, o 00:59

Przeznaczenia nie oszukam :(
Image

Postacie archiwalne:
Image
Image
Tau z Lakonów - stoczniowiec, infant Fondoru
Sate Nova (ERG 1212) - imperialny gwardzista
Asa-Lung - zmiennokształtny
Korjak z Malastare - Feeorin, windykator Czarnego Słońca
Awatar użytkownika
Tzim A'Utapau
Gracz
 
Posty: 1589
Rejestracja: 4 Lis 2010, o 20:34

Re: Rzuty kością

Postprzez David Turoug » 4 Lut 2015, o 22:24

Rzut kością dla BEERa:

:
12
Image
Awatar użytkownika
David Turoug
Administrator
 
Posty: 5312
Rejestracja: 28 Wrz 2008, o 01:25

Następna

Wróć do Sprawy forumowe

cron