Content

Baza Danych

Astad Bat’rai

Image

Astad Bat’rai

Postprzez Astad Bat'rai » 9 Lip 2018, o 21:41

1. Nazwa postaci: Astad Bat’rai
2. Rasa: Człowiek
3. Profesja: Najemnik
4. Data i miejsce urodzenia: 22 ABY, Korelia
6. Wygląd:
Astad Bat’rai jest mężczyzną o wzroście 184 cm. Ma czarne, siwiejące już włosy, które przycina krótko, tak, aby nie wchodziły do oczu i niemal zawsze pozostawia w nieładzie. Najczęściej nosi krótką, gęstą czarną brodę. Oczy mają barwę ciemnej zieleni. Ma ledwo dostrzegalną, czterocentymetrową bliznę na lewym policzku. Na szyi pod prawym uchem widnieje szeroki ślad po oparzeniu blasterową błyskawicą. Niemal zawsze przybiera znudzony wyraz twarzy, oprócz momentów walki i gwałtownej akcji. Chodzi zawsze wyprostowany. Jest umięśniony, ale nie przesadnie – wyrobił sobie potrzebne partie mięśni podczas niezliczonych godzin treningów i rzeczywistej akcji.

9. Widoczny ekwipunek:
Beskar’gam – jego mandaloriańska zbroja klasycznego wzoru składa się z jednolicie czarnych płyt na korpusie, ciemnozielonych płyt na nogach oraz szaro-czarno-zielonego hełmu. Barwy te są całkowicie matowe, nie odbijają światła. Na polowania i inne podobne okazje barwi swoją zbroję tymczasowymi, zmywalnymi farbami o barwach maskujących, szczególnie hełm i korpus. Kombinezon – mocny, próżnioodporny kombinezon, na którym zamocowane są płyty zbroi, ma szarą barwę.
Nosi czarne rękawice z małymi płytkami chroniącymi wierzch dłoni.
Przy pasie taktycznym swojej zbroi nosi zawsze pochwę na nóż, a przy udzie kaburę na pistolet. Na plecach posiada mało widoczny (tego samego koloru co płyta pleców) uchwyt na karabin. Nie nosi peleryny ani kamy.

12. Plotki:
Podobno lubi zadawać ból innym.
Podobno raz dostał zlecenie na innego Mando, ale odmówił tylko dlatego, że nie opłacało mu się to.
Podobno ktoś z jego rodziny znał ważnego członka klanu Mandalora Niecierpliwego.
Podobno zabił kiedyś dorosłego Rankora jednym strzałem z karabinu snajperskiego.
Podobno nie lubi, kiedy ktoś opowiada mu o swoim życiu.

KARTA STATKU:

Taab'echaaj'la



Informacje ogólne

Właściciel: Astad Bat'rai
Producent: Starfeld Industries
Model: ZH-25 Questor
Klasa: Lekki frachtowiec
Orientacyjna cena: około 90 000 cr
Opis: Astad kupił go od handlarza lekkimi i średnimi jednostkami, który skupował stare, używane jednostki, przeważnie lekkie i średnie, po czym odnawiał je i sprzedawał ze dobrą cenę. Ten egzemplarz był akurat używany przez poprzedniego właściciela przez krótki czas, po czym stał w hangarze bezczynnie kilkadziesiąt lat. Właścicielem tym był bliżej niesprecyzowany rodiański handlarz żywnością. Według sprzedawcy. Zanim handlarz sprzedał frachtowiec Astadowi, dodał wzmocnione płyty kadłuba oraz ulepszył nieco napęd podświetlny.
Questor nie jest tak szybki ani manewrowy, jak gwiezdne myśliwce, ale nadrabia to ilością towaru, jaki może załadować do swoich czterech ładowni – dwóch po bokach maszyny i dwóch odłączanych zasobników – to wszystko w modelu fabrycznym. Fabryczne podwójne działko laserowe i zainstalowane przez Astada dodatkowe małe działko jonowe są w stanie obronić statek przed kilkoma myśliwcami, być może innym frachtowcem. Przed lepiej uzbrojonymi bądź większymi jednostkami należy ratować się ucieczką.
Statek został pomalowany na czerń i granat.

Informacje techniczne

Wielkość:
Długość – 22,4 m
Wysokość – 4,5 m
Szerokość – 15 m
Napęd: Jonowy
Prędkość w atmosferze: 900 km/h
Hipernapęd (zapasowy): Klasa 1 (zapasowego brak)
Załoga (minimalna) 1
Pasażerowie: 6
Ładowność: 75 t
Uzbrojenie i osłony:
– 1 podwójne automatyczne działko laserowe o mocy 150 [fabryczne]
– pancerz o wytrzymałości 140 [ulepszony]
– generator tarcz o mocy generowanych osłon wynoszącej 40 [ulepszony]
– 1 małe automatyczne działko jonowe o mocy 60 [dodatek]

Informacje dodatkowe:

Stan techniczny: Używany, sprawny. Szczegóły:
– Płyty kadłuba noszą ślady po trafieniach i zderzeniach, sprawne w 78 %
– Hipernapęd w pełni sprawny
– Napęd podświetlny sprawny w 96 %
– Uzbrojenie w pełni sprawne
– Generator osłon sprawny w 97 %
– Odczepiane zasobniki niemal w pełni stabilne, noszą tylko kilka nieznaczących śladów po trafieniach

Kody identyfikacyjne: Kody w pełni legalne, wraz z zezwoleniem na broń

Modyfikacje i moduły dodatkowe:
– Napęd podświetlny lekko ulepszony (szczegóły powyżej)
– Osłony i kadłub zostały nieco ulepszone (j.w.)
– Małe, automatyczne działko jonowe (takie, jak w myśliwcach) zostało zainstalowane na prawej stacjonarnej ładowni, pozbawiając ją 10 t ładowności.
– W dwóch kajutach dla pasażerów (gródź została usunięta) znajduje się mała salka do treningu: worek treningowy, słup do ćwiczenia uderzeń, kij do walki (trening takim dobrze rozwija mięśnie), ławeczka ze sztangą, kilka hantli, drążek
– Mały stacjonarny projektor holograficzny (wbudowany w panel sterujący. Wyświetla hologram o maksymalnej wysokości 30 cm)
– Slot do podłączenia się przez droida astromechanicznego (to jest pewnie na większości frachtowców)
– System monitorujący obecność form życia (podstawowy model)
– Moduł tłumaczący (w komputerze pokładowym)
– Zestaw narzędzi do naprawy ewentualnych usterek komputera pokładowego i innych urządzeń statku (w razie czego)
– Kilkanaście skrytek we wszystkich czterech ładowniach, a także w korytarzach i kabinach mieszkalnych. Można w nich przemycać różne dobra. Niektóre ze schowków mają podstawowe zakłócacze sensorów
– Podstawowy system antywłamaniowy (ochrona przed kradzieżą statku)

Ładunek, hangary i droidy:
- Droid astromechaniczny R-7. Większość czasu spędza na statku
– Spora część prawej stacjonarnej ładowni przeznaczona jest na małe działko jonowe. Ustawione jest ono z boku i pod kątem z dołu, by mieć większy zasięg ostrzału
Image

Mhi draar baati meg'parjii se
Kote lo'shebs'ul narit
Awatar użytkownika
Astad Bat'rai
Gracz
 
Posty: 73
Rejestracja: 6 Lip 2018, o 11:50

Wróć do Baza Danych

cron