Content

Karty odrzucone

Bober

Bober

Postprzez Mat'yas » 30 Gru 2016, o 18:56

1. Nazwa postaci:
Bober
2. Rasa:
Człowiek
3. Profesja:
Pilot/najemnik
4. Data i miejsce urodzenia:
25BBY Coruscant
5. Usposobienie (ukryte przed resztą graczy):
Bober jest osobą na ogół spokojną i opanowaną, ale są rzeczy wyprowadzające go z równowagi...niedziałający hipernapęd, brak mózgu u podwładnych. Wyciąga wtedy szybko konsekwencje, nie zawsze ostateczne, ale często bolesne. Lubi porządek...ogólnie, bo sam jest bałaganiarzem i kobieciarzem. Nie raz jego spryt, choć częściej urok osobisty pomógł mu załatwić różne sprawy, czy to osobiste czy też służbowe. Zdecydowany i lubiący proste rozwiązania, by jak najmniejszym kosztem uzyskać jak największy rezultat.
6. Wygląd:
Średniego wzrostu, szatyn, o modnej fryzurze, wytatuowany.
7. Umiejętności (ukryte przed resztą graczy):
- świetny pilot myśliwski, instruktor Imperialny
- zdolny taktyk i dowódca
-
8. Ekwipunek (ukryte przed resztą graczy):
- duża ilość kredytów
- kilka różnych blasterów
9. Widoczny ekwipunek:
- blaster imperialny E11
10. Majątek (ukryte przed resztą graczy):
- duża ilość kredytów
- mieszkanie na Coruscant (przynajmniej kiedyś)
- mieszkanie na Naboo (przynajmniej kiedyś)
- ukryta posiadłość na Hoth
11. Historia (ukryte przed resztą graczy):
Bober (tak na prawdę na imię miał inaczej, ale taki był jego nick jako pilot) był najemnikiem. Ojciec, były pilot myśliwski floty Naboo uczył go latać od najmłodszych lat na różnym sprzęcie. Od małych śmigaczy, to małych fregat. Okres Imperialnej władzy sprzyjał przemytowi, polowaniu na różnych ludzi, więc Bober szybko wzbogacił się świadcząc swoje usługi różnym ludziom (i nie tylko) jako pilot. Czasami trzeba było przewieźć po Coruscant kilka paczek, a czasami trzeba było uprowadzić większy okręt Imperialny. Niestety, Imperium się to nie podobało i po którymś razie został schwytany w trakcie planowania kradzieży fregaty typu Nebulon. Po kilku dniach oczekiwania, drzwi do jego celi ponownie otworzyły się. Bober jednak nie spodziewał się w nich spotkać...JEGO...Charakterystyczny dech rozwiał wszelkie wątpliwości. Lord Vader przyszedł tego dnia do niego z propozycją, której nie mógł odrzucić...byłoby to co najmniej głupie. Służba we flocie jako instruktor pilotażu myśliwców Imperialnych, dowodzenie niszczycielem klasy Imperial w ramach zespołu uderzeniowego...Śniło mu się to...Ale krótki impuls elektryczny z droida "medycznego", którym dostał w kark szybko mu potwierdził, że Lord Vader faktycznie stoi przed nim w towarzystwie dwóch szturmowców. Zgoda była formalnością. Był rok 2BBY. W akademii floty Imperium szybko został doceniony jako instruktor. Wykazał się jako pilot nie działający schematami, wymagający myślenia od pilotów. Inaczej niż standardowa procedura. Każdy szkolony przez niego pilot był dla niego istotny i nie zgadzał się na masowe poświęcenie dla osiągnięcia celu, czym zyskał sobie ich sympatie oraz szacunek. W czasie jednej z podróży poznał swoją przyszłą żonę, którą poślubił w roku 1BBY. Zniszczenie I Gwiazdy Śmierci był szokiem również dla niego. Wielu jego uczniów było przydzielonych do tej stacji bojowej. Po urlopie z okazji ślubu powrócił na swój ISD "Korsarz", którym rozpoczął polowanie na rebeliantów w całej galaktyce. Jego okręt przydzielany był do różnych grup uderzeniowych, kilka razy pełnił również rolę eskorty dla Executora. Lata wojny z Sojuszem przyniosły mu chwałę i uznanie za zasługi. Jego skrzydło myśliwskie uznawane było za jedno z lepszych w całej Flocie, o najmniejszej śmiertelności, a Dowództwo godziło się na jego różne wybryki, takie jak samodzielne rajdy za pojedynczymi statkami Sojuszu. Podczas bitwy o Endor dowodził swoimi eskadrami myśliwskimi, skutecznie niszcząc wiele wrogi myśliwców. Wtedy pierwszy raz jego Tie Interceptor został na tyle poważnie trafiony, że Bober został zmuszony do powrotu na Korsarza. Wszystko dzięki modyfikacjom myśliwca i wstawieniu dodatkowych osłon. Z mostka obserwował zniszczenie II Gwiazdy Śmierci, Executora i pogrom Floty. Jego ISD, choć mocno uszkodzony, zdołał wycofać się z walki wraz z kilkoma innymi okrętami. Chaos, który zapanował w szeregach Floty był trudny do zniesienia i tym bardziej do opanowania. Bitwa o Jakku przypieczętowała los Imperium...Korsarz, który świeżo naprawiony, z tej bitwy wyszedł prawie, że bez szwanku musiał się ukrywać. Bober jak i jego podwładni nie mogli pogodzić się z losem Imperium i zwycięstwem Sojuszu, teraz Nowej Republiki. Niestety, sława Bobra go dogoniła i władze Nowej Republiki wydały za nim list gończy. Za "zbrodnie" których się dopuścił, tj walkę z Rebelią nie czekało go na pewno nic innego jak więzienie lub śmierć, więc postanowił ukryć się na planecie Hoth, gdzie miał ukrytą pod powierzchnią lodu kryjówkę. Tam, aby przeczekać lata niepokoju, poddał się wraz z rodziną hibernacji z której po 5 latach miał go wybudzić jego przyjaciel, Sabah. Po tym czasie miał pomyśleć co dalej. Bober nie mógł jednak przewidzieć, że Sabah zaledwie miesiąc po jego zaśnięciu zginie w katastrofie wahadłowca na jakiejś małej planetce podczas szmuglowania towaru. Spełniła się największa obawa każdego kto poddaje się hibernacji...nie ma nikogo kto by mógł cie wybudzić. Jednak los się do niego uśmiechnął...zwarcie instalacji elektrycznej i system awaryjnego przywracania funkcji życiowych sprawił, że Bober wraz z całą rodziną wybudził się z długiego snu. Pierwsze godziny to był szok. Rok 70ABY...sytuacja zmieniła się o 180 stopni w jedną, a potem z powrotem w drugą stronę. Gdzie jest teraz Korsarz? Sabah wraz z resztą załogi mieli go ukryć w nieznanych rejonach. Będzie mu potrzebny. W hangarze na szczęście stoi prom Lambda i Tie Advanced. Tego drugiego weźmie dla siebie, promem odleci żona. Co dalej? Znaleźć Korsarza, potem odzyskać wpływy w obecnej Flocie, a potem znaleźć winnych całej sytuacji.
12. Plotki:
- zestrzelił kilku podwładnych mu pilotów, którzy sobie nie radzili w przestrzeni
- uciekł znad Jakku w trakcie bitwy
- strzelał do pilotów Rebelii, którzy lądowali uszkodzonymi myśliwcami na powierzchni planet
- zmyślił historię ze schwytaniem przez Imperium, tak na prawdę zgłosił się do nich sam
-

KARTA STATKU (opcjonalna):

Nazwa statku
Orzeł
grafika
Image

Informacje ogólne

Właściciel: Bober
Producent: Sienar Fleet Systems
Model: TIE x/1
Klasa: Myśliwiec
Orientacyjna cena: brak danych
Opis: Otrzymany w prezencie za swoje zasługi od Lorda Vadera myśliwiec służył głównie do służbowych przelotów. Stojący w osobnym miejscu w hangarze nie był używany do walki. Bober nigdy nie lubił korzystać z promów, nudziły go przeloty w sekcji dla pasażerów. Tie x/1 w pełni spełniał jego wymagania. Hipernapęd, działka laserowe i pociski rakietowe w pełni umożliwiały walkę z myśliwcami wroga, ale nie było to nigdy konieczne. Przeloty tam i z powrotem na stacje bojowe, okręty flagowe dowódców, powierzchnie planet trwały w myśliwcu krócej i były wiele przyjemniejsze dla niego.
Informacje techniczne

Wielkość: Długość, wysokość, szerokość.
Napęd: Typ napędu (jonowy, repulsorowy, niestandardowy) oraz ewentualnie liczba silników. Jeśli znamy producenta - tym lepiej. Punkt ten może sprawiać problemy. Jeśli źródła nie dają jasnych informacji, wystarczy ogólny wpis "napęd jonowy".
Prędkość w atmosferze: Prędkość, jaką statek jest w stanie rozwinąć w atmosferze. Niektóre jednostki nie nadają się do lotów atmosferycznych.
Hipernapęd (zapasowy): Klasa hipernapędu (w nawiasie klasa zapasowego, jeśli ma).
Załoga (minimalna) Maksymalna liczebność załogi (w nawiasie minimalna do obsługi statku). Można uwzględnić konkretne stanowiska jak: strzelcy, ko-piloci, mechanicy.
Pasażerowie: Liczba miejsc pasażerskich. Niezależna od liczby załogantów.
Ładowność: Liczona w tonach metrycznych.
Uzbrojenie i osłony:
- Od myślników: tarcze, uzbrojenie (działka, wieżyczki, wyrzutnie), grubość kadłuba, specjalny pancerz lub kształt z zastosowaniem bojowym.

Informacje dodatkowe:

Stan techniczny: Uszkodzony, w pełni sprawny, wrak, zdatny do użytku, fabrycznie nowy.
Kody identyfikacyjne: Czy posiada legalne kody, czy jest legalny/poszukiwany, czy ma zezwolenie na broń.
Modyfikacje i moduły dodatkowe:
- Od myślników: ulepszony navicomp, systemy zabezpieczeń, dodatkowe sensory, pokładowa sztuczna inteligencja, aktywne bądź pasywne systemy maskujące, niestandardowe udogodnienia. Słowem - sprzęt nietypowy. Tutaj również należy wymienić wszystkie modyfikacje właściciela niestosowane w fabrycznym modelu seryjnym.

Ładunek, hangary i droidy:
- Unikatowe wyposażenie lub ładunek, zawartość hangarów i droidy na statku.
Awatar użytkownika
Mat'yas
Gracz
 
Posty: 18
Rejestracja: 30 Gru 2016, o 18:03

Wróć do Karty odrzucone

cron