Content

Karty odrzucone

Wanobi KineboNazwa postaci...

Wanobi KineboNazwa postaci...

Postprzez Wanobi » 11 Lis 2017, o 15:02

1. Nazwa postaci:
Wanobi Kinebo

2. Rasa:
Bothan
3. Profesja:
Zastępca ministra ds. propagandy
4. Data i miejsce urodzenia:
35 ABY, Yavin IV
5. Usposobienie (ukryte przed resztą graczy):
Wanobi Kinebo jest znany ze swych bezlitosnych i skutecznych metod. Bothan rzadko kiedy wyraża emocje, o ile nie jest to potrzebne do przesłuchiwania podejrzanych. Jest nieufny wobec nie tylko zwykłych obywateli, ale też swoich współpracowników, a jego chorobliwa ambicja doprowadziła do odseparowania od reszty znajomych z Akademii. W innym środowisku jego absolutna nieumiejętność formowania bliższych relacji z pewnością skierowałaby go wcześniej czy później do gabinetu psychoterapeuty. W szeregach Imperium powyższe cechy doprowadziły jedynie do szybszego awansu.
Bothan jest też zawzięty i często nie spocznie, póki nie znajdzie kolejnego podejrzanego o "zakłócanie spokoju i wewnętrznej jedności" dobrego Imperium. Nie rozumie konceptu wyrozumiałości i przebaczenia, na cywili patrzy z góry i z niechęcią.
Wewnątrz Wanobiego jest jednak wciąż odrobina człowieczeństwa. Choć ukryte głęboko pod latami służeniu Imperium, Bothanowi czasem zdarzają się chwile zwątpienia w słuszność swojej strony. Są to jednak chwile bardzo rzadkie i zawsze kultywowane w samotności gdzie nikt nie może go zobaczyć czy usłyszeć.

6. Wygląd:
Wanobi jaki jest, każdy widzi. Długi, zwierzęcy pysk, jasne włosy spięte na końcu w luźnego kocyka i nieodłączny czarny mundur imperialny. Chodzi pewnie, wyprostowany, z głową zawsze uniesioną dumnie naprzód. Jego oczy rzadko kiedy wyrażają emocje, a ton głosu zmusza rozmówców do ponownego rozważenia kolejnych słów. Wanobi wie, że niewiele jest już istot, które mogą mu zagrozić, co widać w każdym aspekcie jego zachowania i wyglądu.
7. Umiejętności (ukryte przed resztą graczy):
  • Przesłuchiwanie - lata praktyki przyczyniły się do prawie mistrzowskiego opanowania tego kunsztu. Wanobi używa nie tylko tortur, ale też zabiegów psychologicznych, nierzadko zaprzyjaźniając się z ofiarą by wydobyć od niej cenne informacje.
  • Zastraszanie - kolejna podstawowa umiejętność sztabu imperialnego, Wanobi potrafi całkiem dobrze zmusić swoich współpracowników czy ofiary do kooperacji przez ich zastraszenie.
  • Poliglotyzm - Wanobi lubi osobiście tłumaczyć swoje wiadomości na inne języki, a że nie traci czasu na włóczenie się po barach w weekendy, miał dużo czasu na opanowanie huttyckiego, mandalorańskiego i binarnego.
  • Władanie blasterem - choć nie należy to do ulubionych form spędzania czasu, Wanobi umie w stopniu podstawowym władać bronią. Zawód wymaga.
  • Dyplomacja - Wanobi musi wiedzieć, co i komu powiedzieć by przetrwać w szeregach imperialnych, dlatego też przez lata nauczył się dość dobrze operować słowem, zachowaniem i tonem głosu. Wypracował sobie również mocną głowę, bo wbrew pozorom, które roztacza Imperium, jest to jedna z najbardziej przydatnych umiejętności na wszelkich przyjęciach.
  • Szpiegostwo - czasem by być naprawdę skutecznym, trzeba stać się elementem społeczeństwa. Na przestrzeni lat Wanobi nauczył się dość dobrze znikać w tłumie, zdobyć informację o swoich ofiarach z naprawdę kreatywnych źródeł.
  • Walka wręcz - w czasie szkolenia w Akademii, Wanobi poznał podstawy walki wręcz. Choć od dawna nie używał tej sztuki, część umiejętności mu jednak została.
  • Astronomia - gdy większość jego kolegów z Akademii traciła czas na strzelanie z blastera, Wanobi uczył się o gwiazdach, czarnych materiach i kotach Schrodingera. Choć nie jest to jedna z co bardziej użytecznych umiejętności w jego fachu, pozwala ona na lepszą orientację w systemach położonych na Zewnętrznych Rubieżach i okazjonalne rzucanie nudnymi faktami w rozmowach.
  • Pilotowanie małych myśliwców imperialnych - w ramach ćwiczeń w Akademii, Wanobi musiał nauczyć się latać choć jednym typem statków. Wybrał myśliwce, były bowiem najprostsze.

8. Ekwipunek (ukryte przed resztą graczy):
  • Legitymacja imperialna
  • Komunikator
  • Lekki pancerz robiony na wymiar, ukryty pod mundurem
  • Holopad z regularnie aktualizowaną listą podejrzanych i ich podejrzewanym miejscem pobytu
  • Holopad prywatny, na którym Wanobi opracowuje nowe pomysły propagandy i panowania nad światem
  • Chip z kredytami ukryty pod skórą na prawej dłoni

9. Widoczny ekwipunek:
  • Mundur imperialny
  • Blaster wojskowy
  • Pas
  • Czapka imperialna
  • Notes i pióro - Wanobi lubuje się w takich staroświeckich symbolach swojego fachu, choć nigdy ich nie używa

10. Majątek (ukryte przed resztą graczy):
Jako zastępca ministra, Wanobi otrzymuje dość sowitą pensję od Imperium. Już od dawna nie narzekał na jakiekolwiek braki finansowe.
11. Historia (ukryte przed resztą graczy):
Wanobi urodził się na planecie znanej przede wszystkim z bycia legendarnym schronieniem Rebelii Lei i Luke'a Skywalkera.
Wanobi urodził się w rodzinie znanej przede wszystkim z dziadka, który poświęcił swoje życie by zdobyć informacje mające doprowadzić do upadku Palpatine'a.
Wanobi w wieku piętnastu lat postanowił dołączyć do Imperium.

Jego matka płakała, gdy odchodził z rodzinnego domu. Ojciec krzyczał, że wyrzeknie się własnego syna, jeśli Wanobi choć jedną nogą przekroczy próg imperialnej akademii. Siostra, wciąż w powijakach, płakała na ramieniu matki. Wanobi, zwrócony do rodziny plecami, kręcił jedynie głową, wsiadając na statek, który miał go zabrać ku nowemu życiu. Jego rodzina, po kryjomu wciąż wspierająca działalność antyimperialną, nigdy nie mogłaby go zrozumieć. Bothani rzadko kiedy objawiali chorobliwą ambicję. Szpiegostwo, zdobywanie informacji? Jak najbardziej! Ale chęć osiągnięcia czegoś w życiu, wsparcia mocniejszej ze stron w konflikcie? Tu już Bothani wpadali w zakłopotanie, gubili w myślach i tłumaczeniu. Jego gatunek był słaby. On sam był słaby, jednak lata ciężkiego szkolenia ukryły tę cechę głęboko pod warstwą nowo nabytych mięśni i bezlitosności.
W wieku dwudziestu lat Wanobi ukończył Akademię z wyróżnieniem. Jego skuteczność, bezlitosność, a przede wszystkim oddanie szybko przyniosły mu rozgłos w imperialnych szeregach. W wieku dwudziestu czterech lat był już komendantem lokalnego garnizonu. Cztery lata później dzięki niezwykłemu talentowi przekonywania lokalnej ludności do walki w sprawie Imperium, został przeniesiony do wydziału propagandy. W 68 ABY został awansowany do zastępcy ministra. Wydawać by się mogło, że na tak wysokim stanowisku, Bothan wreszcie nasyci swą ambicję. On jednak dopiero zaczyna swoją karierę.

Istnieją jednak pogłoski na temat Wanobiego, pogłoski, które ten najchętniej by wyciszył - siłą, jeśli zajdzie taka potrzeba. Ponoć pierwszą misją Bothana było doprowadzenie do oskarżenia jego rodziny, ta jednak zniknęła w tajemniczych okolicznościach tuż przed jego pojawieniem się na Yavinie IV. Podobno jego siostrę - Jokastę Kinebo - widziano wygłaszającą mowy antyimperialne na Zewnętrznych Rubieżach. Co bardziej nieostrożni wspominają też, że świadkowie donoszą, jakoby była w stanie wpływać na myśli ludzi za pomocą jedynie swojego umysłu.
Ci ostatni jednak szybko dożywają kresu swoich dni. Wanobi jest bezlitosny. Wanobi jest skuteczny. Wanobi nie pozwala, by ktokolwiek - choćby rodzina - stanęła na drodze do jego awansu.

12. Plotki:
Krążą słuchy, że rodzina Wanobiego miała w przeszłości mocne powiązania z Rebelią.
Podobno na pierwszej misji Bothan miał doprowadzić do oskarżenia i przeprowadzenia egzekucji na swojej rodzinie. W przeddzień jego pojawienia się na Yavinie IV ta w tajemniczych okolicznościach zniknęła.

KARTA STATKU (opcjonalna):

Nazwa statku

grafika

Informacje ogólne

Właściciel: Aktualny lub ostatni właściciel statku.
Producent: Firma, która wyprodukowała jednostkę.
Model: Nazwa modelu jednostki. W ramach jednej serii poszczególne modele mogą się między sobą różnić.
Klasa: Klasa jest zależna od rozmiarów jednostki oraz jej fabrycznego przeznaczenia: jacht, myśliwiec/bombowiec, statek zwiadowczy, statek kurierski, patrolowiec, transportowiec, prom, kanonierka, frachtowiec (lekki, średni, ciężki). Klasy większych jednostek raczej nie są dostępne dla osób prywatnych.
Orientacyjna cena: Szacowana cena statku w aktualnym momencie. Bazowana na źródłach oraz po prostu zdrowym rozsądku. Należy brać pod uwagę skoki wartości jednostki w związku z wprowadzonymi modyfikacjami. Zauważmy, że opisywane statki raczej nie są fabrycznie nowe, więc ich cena z reguły będzie wynosiła dużo mniej niż nowej jednostki.
Opis: Krótka historia statku i jego użytkowania, przybliżenie w jaki sposób wszedł w posiadanie danej osoby, jakie przygody ma za sobą. Ewentualny opis, gdzie się aktualnie znajduje, jeśli został porzucony. Zainteresowani mogą rozwinąć kwestie techniczne takie jak manewrowowość jednostki, jej wady i zalety. Tutaj też można zaznaczyć, czym się jednostka różni od modelu seryjnego.

Informacje techniczne

Wielkość: Długość, wysokość, szerokość.
Napęd: Typ napędu (jonowy, repulsorowy, niestandardowy) oraz ewentualnie liczba silników. Jeśli znamy producenta - tym lepiej. Punkt ten może sprawiać problemy. Jeśli źródła nie dają jasnych informacji, wystarczy ogólny wpis "napęd jonowy".
Prędkość w atmosferze: Prędkość, jaką statek jest w stanie rozwinąć w atmosferze. Niektóre jednostki nie nadają się do lotów atmosferycznych.
Hipernapęd (zapasowy): Klasa hipernapędu (w nawiasie klasa zapasowego, jeśli ma).
Załoga (minimalna) Maksymalna liczebność załogi (w nawiasie minimalna do obsługi statku). Można uwzględnić konkretne stanowiska jak: strzelcy, ko-piloci, mechanicy.
Pasażerowie: Liczba miejsc pasażerskich. Niezależna od liczby załogantów.
Ładowność: Liczona w tonach metrycznych.
Uzbrojenie i osłony:
- Od myślników: tarcze, uzbrojenie (działka, wieżyczki, wyrzutnie), grubość kadłuba, specjalny pancerz lub kształt z zastosowaniem bojowym.

Informacje dodatkowe:

Stan techniczny: Uszkodzony, w pełni sprawny, wrak, zdatny do użytku, fabrycznie nowy.
Kody identyfikacyjne: Czy posiada legalne kody, czy jest legalny/poszukiwany, czy ma zezwolenie na broń.
Modyfikacje i moduły dodatkowe:
- Od myślników: ulepszony navicomp, systemy zabezpieczeń, dodatkowe sensory, pokładowa sztuczna inteligencja, aktywne bądź pasywne systemy maskujące, niestandardowe udogodnienia. Słowem - sprzęt nietypowy. Tutaj również należy wymienić wszystkie modyfikacje właściciela niestosowane w fabrycznym modelu seryjnym.

Ładunek, hangary i droidy:
- Unikatowe wyposażenie lub ładunek, zawartość hangarów i droidy na statku.
Awatar użytkownika
Wanobi
New One
 
Posty: 2
Rejestracja: 7 Lis 2017, o 01:58
Miejscowość: Londyn

Wróć do Karty odrzucone

cron