Content

R.I.P.

Drago Iscandar

Postaci martwe.

Drago Iscandar

Postprzez Drago Iscandar » 24 Lis 2013, o 15:05

Image


1. Nazwa postaci: Drago Iscandar

2. Rasa: Człowiek

3. Profesja: Łowca nagród

4. Data i miejsce urodzenia: 27 ABY, Almania

5. Usposobienie: Drago jest człowiekiem z natury nad wyraz uprzejmym i miłym. Dodatkowo - służba w armii odcisnęła na nim piętno szacunku do innych wojskowych i osób parających się zawodowo walką. Już podczas pierwszych swoich misji dał się poznać jako człowiek raczej spokojny i rozważny. Stara się nie reagować pochopnie i pod wpływem chwilowych emocji, ale oczywiście wiemy jak to czasami wychodzi. Jest osobnikiem sumiennym i zawsze dąży do zrealizowania powierzonego mu zadania, jakimkolwiek kosztem by się to musiało stać. Mimo swojego spokoju ma duże poczucie humoru i bardzo ceni sobie tę cechę u jego współpracowników. Lubi spacerować boso po plaży przy zachodzie słońca.

6. Wygląd: Drago nie jest typem osiłka. Mierzy 177 centrymetrów wzrostu, jest dobrze zbudowany - lata służby w wojsku. Ma krótkie, ciemnobrązowe włosy i gęstą brodę, której nie ścina ze względów sentymentalnych. Na twarzy ma kilka bruzd i ran ale poza tym nie wyróżnia się kompletnie niczym.

Używa wykonanego na zamówienie pancerza z duraplastu. Jego wyróżniającą cechą jest charakterystyczny hełm (który również łączy w sobie komunikator oraz cyfronotes i dostęp do holosieci). Część na klatkę piersiową jest ciemnozielona, natomiast dół pancerza czarny. Widać również na nim kilka kieszonek i schowków, a także przyczepione dwie kabury - jedna przy prawym boku na pistolet, druga na plecach na karabin.

7. Umiejętności:
- Specjalizacja w używaniu krótkiej broni blasterowej.
- Używanie długiej broni.
- Podstawowe szkolenie do walki wręcz.
- Znajomość walki partyzanckiej.
- Ginekologia.
- Umie układać bukiety.
- Podstawowa znajomość huttese i twilekańskiego.

8. Ekwipunek:
- Blaster DD6
- Karabin E-11s (wersja snajperska)
- 600 kredytów
- Nóż
- Komunikator i cyfronotes zawarte w hełmie

9. Posiadany dobytek/majątek:
- Niewielkie lokum na Nar Shaddaa
- 20 tysięcy kredytów schowanych w skarpecie (lol, nie powiem wam gdzie bo mi ukradniecie)

10. Historia:
Urodził się w burzliwym roku 27 ABY w rodzinie sędziego pokojowego na Almanii. Miał piątkę rodzeństwa. Po odbyciu podstawowej edukacji, udał się na studia medyczne. Wtedy też zaczyna spotykać się z innymi wrogami reżimu Ganta przez co zostaje zawieszony jako student. Pozwolono mu na dokończenie nauki dopiero po dwóch latach. Kończy studia z dyplomem lekarskim jako ginekolog (53 ABY) i rozpoczyna praktyki w znanym i dobrym prywatnym zakładzie w stolicy - Stonii.

Po wybuchu powstania przeciwko juncie Ganta (54 ABY) od razu dołącza do rewolucjonistów. Tam służy początkowo jako medyk lecz przyjmuje również podstawowe wyszkolenie bojowe. Powoli wspina się po szczeblach kariery wojskowej by po półtora roku uzyskać już tytuł podporucznika lekarza. Dobrze dogaduje się ze zwykłymi żołnierzami. Zamiast siedzieć w sztabie pomaga im i dużą część czasu spędza między ludźmi. Koordynował tworzenie prowizorycznych szkół ponieważ rebelianci spędzali cały czas na dzikich terenach. Sławę zyskuje po brawurowym i co najważniejsze - skutecznym, dowodzeniu obroną pewnego obozu, którego poprzedni oficer porzygał się ze strachu na wieść o nadciągającym ataku, a następnie zamknął się w swoim domu. Dowództwo doceniło jego talent taktyczny i awansowało go na kapitana lekarza, jednocześnie przenosząc go wyżej w hierarchii dowodzenia. Wtedy też przyjmuje dalsze wykształcenie bojowe. Uczy się lepszego korzystania z broni krótkiej i długiej.

Wojna wciąż wygląda na nierozstrzygniętą. Główne ośrodki miejskie kontroluje junta, natomiast większość szlaków, rebelianci. Jego kolejnym dużym sukcesem jest plan ataku na ważną placówkę należącą do junty. Zostaje wyznaczony na dowódcę i odnosi sukces. Sztab główny mianuje go szefem sanitarnym Grupy Operacyjnej Stonia (jest rok 59 ABY, uzyskuje również rangę majora lekarza).

W końcu w 61 ABY umiera schorowany i stetryczały dowódca junty, co rodzi konflikty w rządzie, który wkrótce upada. Rebelianci instalują na planecie demokrację. Drago zostaje odznaczony i mianowany na komisarza ds. walki z frakcją antydemokratyczną. Jego głównym celem ma być zlokalizowanie oraz rozbicie pozostałych jeszcze na planecie ugrupowań wroga. W 62 ABY otrzymuje swoją charakterystyczną zbroję jako prezent od nowego rządu Alamanii.

Lata 62 - 66 ABY upływają spokojnie. Drago poświęca się dalszej nauce jeśli chodzi o sprawy wojskowe i całkowicie porzuca swoją karierę medyczną. Zostaje komendantem policji w Stonii i walczy z przestępczością. Sam bierze udział w wielu akcjach dzięki czemu zdobywa doświadczenie w starciach bezpośrednich. Zabawa w szeryfa nie podoba się jednak nowym władzom, które zdążył już ogarnąć rak korupcji. Dragowi zostają postawione śmieszne i wyimaginowane oskarżenia o defraudację, sutenerstwo i niewpisanie drogiego zegarka w rozliczenie podatkowe (a wszyscy dobrze wiedzieli, że przecież miał zegarek w hełmie). Pokazowy proces (później nazwany ładnie “Procesem dwunastu”) emituje się wszędzie i w końcu para wyrok - wygnanie.

Upokorzony Drago dzięki znajomościom wśród wyższych sfer w stolicy pożycza zakurzonego Suwanteka TL-1800, który jest pozostałością jeszcze po poprzednim systemie i wraz z zaprzyjaźnionym pilotem ucieka z planety. Osiada w końcu na Nar Shaddaa, gdzie sprzedaje ukradziony statek (trzy razy podchodził do egzaminu na pilota i zawsze wymuszał pierwszeństwo - dlatego nie ma licencji) i kupuje sobie małą klitkę. Resztę przepija. I tak minął pierwszy rok na tym uroczym miejscu. W końcu jednak Drago decyduje się na rozpoczęcie nowego życia. Ma do wyboru bycie ginekologiem (poważnie, ktokolwiek na Nar Shaddaa potrzebuje ginekologa?) lub zawodowym cynglem do wynajęcia. Jako, że w swoim drugim fachu siedział już od mniej więcej czternastu lat - decyzja była prosta.

Nowa praca sprawiała Drago satysfakcję. Cena była odpowiednia do poziomu trudności. Wiedział jak zabijać i nie sprawiało mu to problemów. Udało mu się wyrobić jako - taką reputację lecz oczywiście jest w tej branży zbyt krótko by być bardziej rozpoznawalnym.

11. Inne
- Płytki sen.
- Nie lubi pomidorów.
- Złamanie paliczka dalszego palucha stopy lewej.
- Ma nierówno uszy i jak ma założone okulary to są krzywo (strasznie irytująca rzecz, musi noski dziwnie wyginać żeby w nich wyglądać jak człowiek, a nie pokraka).
Image

Szewc zabija szewca,
bum tarara bum tarara.
Awatar użytkownika
Drago Iscandar
Gracz
 
Posty: 35
Rejestracja: 23 Lis 2013, o 23:46
Miejscowość: Kraków

Re: Drago Iscandar

Postprzez Mistrz Gry » 8 Kwi 2018, o 18:51

Łowca nagród co się zowie
znowu skończył z dziurą w głowie.
Kto mi powie co się stało
że życie zeń uleciało.
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Mistrz Gry
 
Posty: 6994
Rejestracja: 3 Maj 2010, o 19:02


Wróć do R.I.P.