Content

R.I.P.

Aleraa "Ślepa Łowczyni" Rev

Postaci martwe.

Aleraa "Ślepa Łowczyni" Rev

Postprzez Aleraa Rev » 9 Kwi 2017, o 19:45

1. Nazwa postaci:
Aleraa "Ślepa Łowczyni" Rev
2. Rasa:
Togrutanka
3. Profesja:
Kelnerka
4. Data i miejsce urodzenia:
50 ABY, Shila
5. Usposobienie (ukryte przed resztą graczy):
Jest ona dla każdego na pierwszy rzut oka inna. Dla jednego jest przyjacielska i miła, a dla innych jest oschła i surowa. Prawda jest taka, że jest ona samotnym wilkiem przecierającym własne szlaki. Jest tolerancyjna, ale do pewnego momentu. Dopóki ktoś nie atakuje jej rodziny albo jej, w przeciwnym razie może uderzyć czymś ciężkim. Buty traktuje jako rzecz złą i dopóki nie jest to niezbędne albo konieczne, nie ubiera ich. Gdy ktoś chce ją do tego przymusić, gryzie. I to mocno. Preferuje kolory ciemne albo chłodne. Jest biseksualna i interesuje się innymi rasami. Zafascynowana jest różnorodnością i ogromem Galaktyki. Najchętniej jada mięso, ale zieleninę też zje. Bardzo lubi produkty mleczne, słodkości i owoce. Najczęściej nie ubiera bielizny. Z ras nienawidzi tylko Zygerian. Nie może usnąć bez pluszowego Akula swojej siostry. Jej bardzo uparta, ale przy tym zadziorna. Nie cierpi zbyr zurbanizowanych światów.
6. Wygląd:
Jej skóra, w przeciwieństwie do większości swoich pobratymców, jest ona czarna. Tylko pasy na jej lekku i montralach jest czerwona. Jej oczy są fioletowe, inaczej niż u innych, a ozdoby na jej ciele sż to falowane linie na ciele, a nad oczami tworzą trzy wiry. Na czole ma wytatuowaną fioletem znak ślepej Łowczyni (na nasze indyjska swastyka). Jej ciało jest pokryte licznymi bliznami, innymi mniejszymi, innymi większymi, w tym jedną przebiegającą przez całą twarz. Ma metr dziewięćdziesiąt wzrostu bez montrali. Montrale to dodtakowe 40 cm. Posiada 4 lekku, każde o długości 50 cm. Ma figurę klepsydry, a jej piersi to miseczka CC. Ubiera się w fioletową koszulkę oraz czarne spodnie. Na czole nosi dumnie biżuterię z zębów akula przyzdobioną perłami oraz złotem. W pasie jest przepasana czarną, togrutańską szarfą
7. Umiejętności (ukryte przed resztą graczy):
Naturalny talent do języków
Umie się skradać
Umie wytworzyć tradycyjną broń
Umie dość dobrze strzelać z łuku
Ma niezwykle rozwiniętą pasywną echolokację
Lekko wyostrzone zmysły
Umie przetrwać w dziczy
Dość szybko się uczy
Zna bardzo dobrze togruti i dość dobrze basic, ale cały czas ma charakterystyczny akcent dla togrutan
Coś tam umie walczyć nożem.
8. Ekwipunek (ukryte przed resztą graczy):
Nóż z szkła wulkanicznego
Pochwa na nóż
Łuk z giętkiego drewna
Kołczan z 15 strzałami.
Czarny, pluszowy akul
9. Widoczny ekwipunek:
Fioletowa koszulka oraz czarne spodnie z naturalbych włókien
Szarfa charakterystyczna dla togrutan w kolorze czarnym
Torba podróż
10. Majątek (ukryte przed resztą graczy):
400 kredytów, mieszkanie współwynajmowane z
Rabahtli’havoru
11. Historia (ukryte przed resztą graczy):
Aleraa nie miała łatwego życia już od jego początku. Trzeba przyznać, że jej życie już w czasie porodu zawisło na włosku. W praktyce pępowina owinęła się wokół jej szyi i zaczęła ją dusić. Tylko szybka reakcja klanowego szamana uratowała ją od pewnej śmierci. Jednak te komplikacje porodowe spowodowały w klanie powstanie opinii, że po tym jej skóra stała się czarna, o oczy przestały widzieć. Co ciekawsze według opowiadań jej ojciec był biały. Tak czy siak jej życie nie do końca było usłane różami. Od początku była nękana, a często jedynym wsparciem byli jej rodzice, z czego matka pochodziła z klanu Reu, ale także klanowy szaman, który ją nauczał osobno i był jej mentorem, a nawet drugim ojcem. Opowiedział jej przy tym, że to, co ma na czubku głowy nie jest od ozdoby. Kiedyś używano ich po to, by odnaleźć się w ciemności. Postanowiła więc walczyć z przeciwnościami losu. Od 4 roku życia zaczęła ćwiczyć, często wręcz niezdarnie, lecz dzięki wsparciu ojca, który wtedy został wodzem, który uczył ją walczyć bez wzroku oraz szaman, który uczył ją poprzez dotyk i poprzez słuch. Szkolenie było wyczerpujące i trwało dwa lata. Przez ten czas wielokrotnie nabawiała się chorób i raz złamała nogę. W końcu nadszedł ostateczny dzień próby. Została ustawiona trasa, którą miała pokonać w dnia dni. Wyczerpująca, barzo wymagająca. Dostała tylko łuk, 4 strzały i nóż i miała sobie poradzić. Zawzięta i pełna pewności siebie udała się tam. Jednak tuż przy końcu swojej wędrówki usłyszała przepotworny ryk. To był Akul. Jej akul... Przez trzy dni naprzemiennie goniła go i była goniona. W końcu go zabiła... Wystrzeloną ostatnią strzałą, która przebiła mu mózg. Kiedy zabrała jego kły, zemdlała. Przez kilka dni leżała nieprzytomna. Kiedy się ocknęła, dowiedziała się o tym, że zabiła Czarnego Akula, wyjątkowo groźnego i agresywnego. Świętowanie w osadzie trwało wiele dni, a w końcu wytatuowano na jej czole znak "Ślepej wojowniczki". Dwa lata później narodziła się jej siostrzyczka, która bardzo ją lubiła trzymać za lekku.
Lata mijały, a Aleraa wyrosła na silną i pewną siebie nastolatkę, której sława dawno rozprzestrzeniła się wśród togrutan. Jej siostra rosła pod jej czujnym "okiem". Ale w końcu musiała się wydarzyć tragedia. W dniu jej piętnastych urodzin na jej wioskę napadł wrogi klan, co było dziwne, bo nigdy otwarcie nie atakowali. Walczyła dzielnie, położyła 2 wojowników, ale w końcu oberwała czymś ciężkim i upadła na ziemię. Kiedy się ocknęła, jej wioska była opuszczona. I widziała to... Widziała po raz pierwszy. Do wioski w tym czasie zawitały wojska sprzymierzonego klanu, który po jej przesłuchaniu udali się za nią. Ta szła na przodzie, gdy tylko wzięła broń spoza Shili (wibroostrze). Prowadziła wojowników do tamtej wioski, aż doszli, lecz nie spodziewała się tego. Klatek z więźniami pilnowały wielkie koty, Zygerianie. Dwóch strażników odeszło i zostali szybko zabici łukiem. Na szczęście mieli ze sobą klucz, klatki została otworzona, a obcy i zdrajcy-zabici. Statek przeszedł na stan jej plemienia. W wieku 18 lat zapragnęła lecieć na inne planety. Podzieliła się tylko tym z rodziną, a jej siostra oddała jej akula. Pluszowego, rzecz jasna. Gdy jakimś cudem odleciała, nastawiła autopilot na pierwsze-lepsze współrzędne i odleciała. Udała się na Naboo, gdzie została aresztowana za kradzież statku. Szczeście garnkom (tak nazywa szturmowców) pomyliły się numery. Statek sprzedała i postanowiła chwytać się pracy. Wynajęła mieszkanie wraz z lethańską twi'lekanką, Rabahtli’havoru (tak, dziewczyna) i się zaprzyjaźniła z nią. Podobno są parą. W chwili obecnej pracuje jako kelnerka w restauracji, a także uczy się latać. W przyszłości, kto wie, może zostanie krezuską?
12. Plotki:
Podobno jest jadowita
Podobno najbardziej interesuje się twi'lekankami
Podobno jest jedyną córką wodza plemienia
Podobno będąc ślepą zabiła czarnego Akula.
Podobno nie może zasnąć bez pluszowego Akula.


KARTA STATKU (opcjonalna):

Nazwa statku

grafika

Informacje ogólne

Właściciel: Aktualny lub ostatni właściciel statku.
Producent: Firma, która wyprodukowała jednostkę.
Model: Nazwa modelu jednostki. W ramach jednej serii poszczególne modele mogą się między sobą różnić.
Klasa: Klasa jest zależna od rozmiarów jednostki oraz jej fabrycznego przeznaczenia: jacht, myśliwiec/bombowiec, statek zwiadowczy, statek kurierski, patrolowiec, transportowiec, prom, kanonierka, frachtowiec (lekki, średni, ciężki). Klasy większych jednostek raczej nie są dostępne dla osób prywatnych.
Orientacyjna cena: Szacowana cena statku w aktualnym momencie. Bazowana na źródłach oraz po prostu zdrowym rozsądku. Należy brać pod uwagę skoki wartości jednostki w związku z wprowadzonymi modyfikacjami. Zauważmy, że opisywane statki raczej nie są fabrycznie nowe, więc ich cena z reguły będzie wynosiła dużo mniej niż nowej jednostki.
Opis: Krótka historia statku i jego użytkowania, przybliżenie w jaki sposób wszedł w posiadanie danej osoby, jakie przygody ma za sobą. Ewentualny opis, gdzie się aktualnie znajduje, jeśli został porzucony. Zainteresowani mogą rozwinąć kwestie techniczne takie jak manewrowowość jednostki, jej wady i zalety. Tutaj też można zaznaczyć, czym się jednostka różni od modelu seryjnego.

Informacje techniczne

Wielkość: Długość, wysokość, szerokość.
Napęd: Typ napędu (jonowy, repulsorowy, niestandardowy) oraz ewentualnie liczba silników. Jeśli znamy producenta - tym lepiej. Punkt ten może sprawiać problemy. Jeśli źródła nie dają jasnych informacji, wystarczy ogólny wpis "napęd jonowy".
Prędkość w atmosferze: Prędkość, jaką statek jest w stanie rozwinąć w atmosferze. Niektóre jednostki nie nadają się do lotów atmosferycznych.
Hipernapęd (zapasowy): Klasa hipernapędu (w nawiasie klasa zapasowego, jeśli ma).
Załoga (minimalna) Maksymalna liczebność załogi (w nawiasie minimalna do obsługi statku). Można uwzględnić konkretne stanowiska jak: strzelcy, ko-piloci, mechanicy.
Pasażerowie: Liczba miejsc pasażerskich. Niezależna od liczby załogantów.
Ładowność: Liczona w tonach metrycznych.
Uzbrojenie i osłony:
- Od myślników: tarcze, uzbrojenie (działka, wieżyczki, wyrzutnie), grubość kadłuba, specjalny pancerz lub kształt z zastosowaniem bojowym.

Informacje dodatkowe:

Stan techniczny: Uszkodzony, w pełni sprawny, wrak, zdatny do użytku, fabrycznie nowy.
Kody identyfikacyjne: Czy posiada legalne kody, czy jest legalny/poszukiwany, czy ma zezwolenie na broń.
Modyfikacje i moduły dodatkowe:
- Od myślników: ulepszony navicomp, systemy zabezpieczeń, dodatkowe sensory, pokładowa sztuczna inteligencja, aktywne bądź pasywne systemy maskujące, niestandardowe udogodnienia. Słowem - sprzęt nietypowy. Tutaj również należy wymienić wszystkie modyfikacje właściciela niestosowane w fabrycznym modelu seryjnym.

Ładunek, hangary i droidy:
- Unikatowe wyposażenie lub ładunek, zawartość hangarów i droidy na statku.
Image
Ilość Sprzedań w niewolę - 2
Ilość ucieczki z niewoli - 2.
Ilość wkrzonych właścicieli i oficjeli Imperium - 3.
Awatar użytkownika
Aleraa Rev
Gracz
 
Posty: 157
Rejestracja: 21 Cze 2016, o 15:58
Miejscowość: Bełchatów

Aleraa "Ślepa Łowczyni" Rev

Postprzez Aleraa Rev » 10 Kwi 2017, o 16:59

1. Nazwa postaci:
Aleraa "Ślepa Łowczyni" Rev

2. Rasa:
Togrutanka

3. Profesja:
Kelnerka

4. Data i miejsce urodzenia:
50 ABY, Shila

5. Wygląd:
Jej skóra, w przeciwieństwie do większości swoich pobratymców jest czarna. Tylko pasy na jej lekku i montralach jest czerwona. Jej oczy są fioletowe, inaczej niż u innych, a ozdoby na jej ciele sż to falowane linie na ciele, a nad oczami tworzą trzy wiry. Na czole ma wytatuowaną fioletem znak ślepej Łowczyni (na nasze indyjska swastyka). Jej ciało jest pokryte licznymi bliznami, innymi mniejszymi, innymi większymi, w tym jedną przebiegającą przez całą twarz. Ma metr dziewięćdziesiąt wzrostu bez montrali. Montrale to dodtakowe 40 cm. Posiada 4 lekku, każde o długości 50 cm. Ma figurę klepsydry, a jej piersi to miseczka CC. Ubiera się w fioletową koszulkę oraz czarne spodnie. Na czole nosi dumnie biżuterię z zębów akula przyzdobioną perłami oraz złotem. W pasie jest przepasana czarną, togrutańską szarfą

6. Widoczny ekwipunek:
Fioletowa koszulka oraz czarne spodnie z naturalbych włókien
Szarfa charakterystyczna dla togrutan w kolorze czarnym
Torba podróż

7. Plotki:
Podobno jest jadowita
Podobno najbardziej interesuje się twi'lekankami
Podobno jest jedyną córką wodza plemienia
Podobno będąc ślepą zabiła czarnego Akula.
Podobno nie może zasnąć bez pluszowego Akula.
Image
Ilość Sprzedań w niewolę - 2
Ilość ucieczki z niewoli - 2.
Ilość wkrzonych właścicieli i oficjeli Imperium - 3.
Awatar użytkownika
Aleraa Rev
Gracz
 
Posty: 157
Rejestracja: 21 Cze 2016, o 15:58
Miejscowość: Bełchatów

Re: Aleraa "Ślepa Łowczyni" Rev

Postprzez Mistrz Gry » 17 Cze 2018, o 23:36

Los nie znany. Oficjalnie Zginęła w walce z imperialnymi prześladowcami. Walczyła dzielnie do ostatniej kropli krwi. Ponoć.
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Mistrz Gry
 
Posty: 6994
Rejestracja: 3 Maj 2010, o 19:02


Wróć do R.I.P.

cron