Content

Fregata "Czarna Fortuna"

Czarna Fortuna

Czarna Fortuna

Postprzez Mistrz Gry » 1 Gru 2019, o 17:48

Opis jednostki:

Zmodyfikowana fregata klasy Kossak budowana na zamówienie karteli Huttów, ten konkretny egzemplarz jest dość wiekowy. Jednostki te służyły we flocie Huttów sporadycznie biorąc udział w starciach z czymś większym niż jednostki przemytników. Odnowiony i ekskluzywnie wyposażony okręt jest teraz swoistym centrum dowodzenia. Jego zdolności bojowe są drugorzędne Hutt bardziej korzysta z możliwości załadunkowych i transportowych tego okrętu.

Specyfikacja:
Wielkość:
Długość – 850m
Wysokość- 200m
szerokość. – 200m
Napęd: Jonowy,
Prędkość w atmosferze: 200 km/h
Hipernapęd (zapasowy): 2.0 (12)
Załoga (minimalna) 975 (50)
obsługa broni pokładowej - 75
Pasażerowie: 90.
Ładowność: 1000 ton metrycznych

Uzbrojenie
- 2 emitery promienia ściągającego Q7 Phylon.
-6 podwójnych turbolaserów
-12 baterii dział laserowych
-4 baterie dział jonowych

Stan jednostki : Ciężko uszkodzona

Załoga.

Kapitan : Kapitan Anda Loca
Dowódca plutonu Ochrony: Dopa Maskey

Hangary.

- 8 myśliwców HH-87s
- 4 ciężkie myśliwce M12-L
- Prom transportowy Huttów.
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Mistrz Gry
 
Posty: 6994
Rejestracja: 3 Maj 2010, o 19:02

Re: Czarna Fortuna

Postprzez Vasto the Hutt » 3 Gru 2019, o 23:00

Oficerowie Czarnej Fortuny


Dopa Maskey

Rola:
Dowódca plutonu Ochrony
Rasa:
Ortolanin
Data urodzenia:
34 ABY

Wygląd:
Dopa jest prawdopodobnie najbardziej karykaturalnym szefem ochrony w galaktyce. ponad dwukrotnie mniejszy od swojego pracodawcy niebieski stworek o wielkich uszach i trąbie sprawia wrażenie skrajnej ciamajdy. Patrząc na niego można odnieść wrażenie, że blaster w jego dłoni zaraz mu się wyśliźnie a sam przewróci się nie utrzymując tempa na swoich grubych, krótkich nóżkach.
Mierzy 140 cm wzrostu, i ma wielkie, czarne oczy. Chodzi ubrany w szary mundur oficerski organizacji, do której należy, bądź w specjalnym, szarym pancerzu przygotowanym specjalnie dla niego.


Charakter:
Pomimo wszelkich oznak "pierdołowatości" Dopa jest zaskakująco bystry, sprawny i potrafi wykorzystywać naturalne cechy swojej rasy co sprawiło, że zaszedł tak daleko i został (pomimo swoich gabarytów i rasy) dowódcą plutonu ochrony. Do wszystkiego podchodzi bardzo ostrożnie i nie ufa prawie nikomu i nieczemu a wyjątkiem jest obecność jedzenia, które wssysa swoimi dłońmi niczym odkurzacz, chyba, że wcześniej wyczuje w nim truciznę, bądź gdy szef jest bezpośrednio zagrożony. Jest oddany Vasto za uwolnienie z niewoli i danie drugiego życia.

Anda Loca

Rola:
Kapitan Czarnej Fortuny
Rasa:
Zeltron
Data urodzenia:
35 ABY

Wygląd:
Wysoka i świetnie zbudowana, oszałamiająco piękna, czarnowłosa Zeltronka roztacza w koło siebie aurę spokoju, powagi i zaufania. Jak każdy zeltron charakteryzuje się różowym odcieniem skóry oraz idealną figurą, o którą dba do przesady. Jej głębokie, fioletowe oczy sprawiają wrażenie zazwyczaj roześmianych i zdają się nie pasować do poważnego oblicza pani kapitan. Zazwyczaj jest ubrana w szary mundur kapitański.

Charakter:
Jej kobiecy wygląd nie do końca pasuje do jej charakteru. Od urodzenia wychowywana w służbie Vasto, żyjąc wraz ze swym ojcem, byłym kapitanem na okręcie wypełnionym testosteronem dostosowała się do życia wśród samców licznych ras. Jest twarda, pewna siebie i... jurna. Choć większość załogi bojąc się reakcji Galabriana wolała się do niej nie zbliżać to w czasie dłuższego załadunku raczej nie próżnowała i chętnie zawierała, krótkotrwałe, acz intensywne znajomości.

Galabrian Loca

Rola:
Rekruter
Rasa:
Zeltron
Data urodzenia:
15 ABY

Wygląd:
Starszy, mocno posiwiały, wysoki zeltroński mężczyzna. Zawsze poważny i wyprostowany. Posiada identyczne, fioletowe oczy jak córka - Anda oraz czerwony odcień skóry. Ubrany zazwyczaj w oficerski, szary mundur "Czarnej Fortuny". Pomimo braku nóg i zastosowaniu cybernetycznych odnóży porusza się jak na swój wiek niezwykle sprawnie.

Charakter:
Nie wyróżnia go nic szczególnego poza zazdrością o córkę. Stara się zawsze mieć ją na oku i nieraz ingeruje w jej relacje z samcami różnych gatunków. Nie jest zazdrosny właściwie tylko o huttów. Zawsze poważny, często zamyślony jednak gdy z kimś rozmawia okazuje się niezwykle przekonujący, empatyczny i czarujący. Często sam siebie oszukuje, jednak jak każdy zeltron lubi dobrą zabawę i z poważnego oficera zmienia się w hulajduszę gdy tylko wypije.

Aefon'Rovil

Rola:
Kwatermistrz
Rasa:
Twi'lek
Data urodzenia:
25 ABY

Wygląd:
Średniego wzrostu zielony twi'lek posiada liczne blizny i uszkodzenia ciała będące pamiątkami po niewolniczej służbie. Jego lekku najczęściej spuszczone jest wzdłuż ciała a żółte oczy "uciekają" i gubią kontakt z rozmówcą. Aefon jest kostyczny i przygarbiony, chodzi powoli i sprawia wrażenie jakby musiał przemyśleć każdy kolejny krok. Pomimo swojej prezencji i wyglądu jego ubiór zawsze wygląda idealnie

Charakter:
Rovil jest przerażony życiem. Pomimo wielu lat życia na wolności nie wyzbył się cech typowych dla niewolnika. Jest niezwykle nieśmiały oraz stłumiony. Uważa na każde słowo i każdy ruch. Boi się, że znów trafi do niewoli przez co popada w coraz głębszą depresję. Jedyne co odciąga go od "złych" myśli to praca dlatego jest wiecznie przepracowany i zmęczony, mimo wszystko nie można odmówić mu skrupulatności.

Harrgray Horwoot

Rola:
Główny technolog
Rasa:
Człowiek
Data urodzenia:
0 ABY

Wygląd:
Przygarbiony starzec z długą, siwą brodą. Gdyby nie datapad przyklejony do lewej dłoni bardziej przypominałby jakiegoś znachora z zacofanej i zapomnianej planety w Nieznanych Przestrzeniach niż technologa. Niebieskie oczy wydają się jednak przeciwstawiać całości wizerunku i są pełne życia. Zamiast munduru nosi strój uszyty specjalnie dla siebie pełen rozmaitych kieszeni, wtyczek, przyczepionych narzędzi. Najczęściej jest wpatrzony w swój przenośny komputer.

Charakter:
Harragray jest typowym odludkiem zakochanym od urodzenia w holonecie i datapadach. Dane i technologia nadają sens jego życiu. Dopóki może programować, ustawiać, naprawiać, wchodzić do sieci, łamać szyfry chce żyć. Komputer przypięty do lewej dłoni jednak nie służy przede wszystkim do wykonywania pracy ale głównie do zapisywania informacji. Horwoot ma postępującą demencję i potrzebuje źródła danych, które przypomina mu rzeczy zlecone przed chwilą. Pamięta doskonale co działo się 50 lat temu a nieraz zapomina tego co zdarzyło się przed chwilą. Jego datapad notuje słowa skierowane bezpośrednio do niego i pozwala mu wykonywać powierzone zadania. Dzięki jednak tej wadzie jego mózg nie traci informacji, których nauczył się dawno temu i wykorzystuje do dziś.

Marklon Stonmal

Rola:
Szef bezpieczeństwa
Rasa:
Człowiek
Data urodzenia:
30 ABY

Wygląd:
Postawny, wysoki mężczyzna o kruczych włosach i czarnych oczach. Nigdy się nie uśmiecha a twarz sprawia wrażenie wykutej w granicie. Jest blada, gładka i niepoznaczona żadnymi bliznami czy niedoskonałościami. Porusza się zawsze wyprostowany, z głową uniesioną wysoko w górze i nie patrzy w oczy. Jako jedyny ma inny odcień munduru. Jest również szary ale tak ciemny, że gdy nie ma dobrego oświetlenia wydaje się czarny.

Charakter:
Jak łatwo się domyślić Marklon nie jest rozmowny. Rozmawia tylko z oficerami. Gdy odzywa się do niższych rangą znaczy to najczęściej, że zbliża się ich kres kariery.. albo życia. Jako stróż tajemnic i bezpieczeństwa musi być twardy i nieustępliwy. Taki właśnie jest. Niestety urodził się tylko człowiekiem i okupuje swoje stanowisko, nienawiść jaką kierują do niego inni i stres ukrywanym przez niego i Vasto uzależnieniem od alkoholu.

Karok

Rola:
Główny mechanik
Rasa:
Gamorreanin
Data urodzenia:
30 ABY

Wygląd:
Karok jest typowym Gamorreaninem. Zielony-żółty kolor skóry, wydęty brzuch, szerokie ramiona świńska twarz, kaprawe oczka. Charakteryzuje go wybity jeden kieł i część uzębienia,irokez na głowie i kilka tatuaży w różnych miejscach ciała. W przeciwieństwie do innych członków swojej rasy na jego twarzy często pojawia się szczery, szczerbaty uśmiech. Najczęściej chodzi w brudnym, roboczym uniformie wraz z innymi mechanikami gdzieś na dolnych pokładach statku.

Charakter:
Wygląd idealnie oddaje charakter tej postaci. Na pierwszy rzut oka wygląda jak głupek i w tym przypadku pierwsze wrażenie jest słuszne. Karok jest debilem, bądź tylko z sobie znanych powodów takiego odgrywa. Vasto momentami miewa wątpliwości co do braków inteligencji swojego podkomendnego. Z jednej strony praktycznie zawsze potrzebuje by ktoś z nim był przy co bardziej skomplikowanej naprawie czy usprawnieniu, z drugiej natomiast od zawsze doskonale wiedział gdzie co włożyć. Taki wrodzony talent. Jak spoglądał na maszynę od razu wiedział jak jest zbudowana. Po prostu to wiedział. Czasem Vasto słyszał, że Gamorreanin coś sam złożył zupełnie od zera. Nigdy nie był w stanie powtórzyć tego wyczynu ale praktycznie zawsze był skuteczny w naprawach. Najprawdopodobniej jest skrajnie głupi, ale może coś ukrywa?
Image
Awatar użytkownika
Vasto the Hutt
Gracz
 
Posty: 29
Rejestracja: 29 Wrz 2019, o 22:52


Wróć do Fregata "Czarna Fortuna"