_ _ _ _ _ _OPIS JEDNOSTKI _ _ _ _ _ _
Zdezelowany cywilny transportowiec LH-3210, o bliżej nie znanej historii (ktoś wyczyścił cały system i zainstalował go od nowa). Maszyna była w posiadaniu sporej grupy pirackiej i służyła im za główną bazę wypadową, niestety wskutek nieco improwizowanej akcji abordażowej oraz pewnych działań ruchu oporu znalazła się we władaniu Rebelii.
_ _ _ _ _ _ SPECYFIKACJA _ _ _ _ _ _
Wielkość: Kolosalny
Długość – 3176 m
Napęd: silniki Proton2
Hipernapęd (zapasowy): 2.0 (10)
Załoga (minimalna) 500 (200)
obsługa broni pokładowej – 62 (nominalnie)
Pasażerowie: 50 – 25 000.
Ładowność: 25 000 000 ton metrycznych
Uzbrojenie: 22 działka laserowe
_ _ _ _ _ _ STAN JEDNOSTKI_ _ _ _ _ _
- Główne systemy - Sprawne. Komputer pokładowy, system operacyjny komputer nawigacyjny sprawne w 98%. Systemy podtrzymywania życia i pomocnicze systemy działają choć pojawiają się okazjonalne, niekrytyczne błędy. Na chwilę obecną główny komputer i system statku jest jego najsilniejszą stroną
- Hangary I i II -Zaspawane i przerobione na kwatery mieszkalne. Trwa ocena możliwości readaptacji. Doki I rokują znacznie lepiej i istnieje szansa przywrócenia im pełnej funkcjonalności jako hangar dla myśliwców. Doki nr II są zmodyfikowane w znacznie większym stopniu. Obecnie Bogg archiwista wraz z podległymi mu geonosianami i droidami b1 prowadzą intensywne prace porządkowe celem doprowadzenia kwater do pełnej używalności z zachowaniem funkcji mieszkalnej.
- Hangary III i IV -Hangar nr III funkcjonuje jako warsztat dla myśliwców. Hangar nr IV jest w pełni funkcjonalny i zapewnia konieczną przestrzeń dla ruchu mniejszych jednostek.
- Hipernapęd - działa, ale wymaga stałego dozoru. Dalekie podróże w hiperprzestrzeni nie są zalecane
- Instalacja elektryczna - 70% sprawności, najważniejsze systemu podłączone, lokacje problematyczne wyłączone.
- Kadłub - liczne uszkodzenia i przebicia, wizyta w stoczni lub przynajmniej doku wskazana. Trwają przygotowania do zewnętrznych doraźnych prac naprawczych poszycia.
- Maszynownia - Sprawna, i działająca. Główna kwatera geonosian.
- Paliwo - 80 ton
- Tarcze - Przeciążone i spalone podczas ataku. Geonosianie wytwarzają chałupniczą metodą kondensatory i zastępują nimi te uszkodzone. Sprawność tarcz 13%
- Uzbrojenie - działa jakieś 50% głównej artylerii, broń przeciwlotnicza prawie całkiem zniszczona.
_ _ _ _ _ _ ZAŁOGA _ _ _ _ _ _
- 340 Rebeliantów i nowych rekrutów, głównie sojuszników biorących udział w ataku oraz piratów którzy rokowali nadzieję na poprawę.
- Grupa eksniewolników Urpy Lossa. Wszyscy zostali rozdysponowani do nowych prac zgdonie z ich wykształceniem i rasowymi predyspozycjami
- Eskadra Żmij Probosa Azada
- Bogg Archiwista (zastępca Quorna) oraz czterech geonosiańskich robotników
- 47 przeprogramowanych droidów B1
- 18 dzieci wrażliwych na moc
- 5 naukowców (biologów)
- grupa droidów:
- 10 droidów medycznych TB-2
- 10 zdalniaków szpiegowskich,
- 5 droidów IG-88 (wymienione motywatory, przeprogramowane)
grupa tych droidów została tymczasowo wyłączona i jest badana pod kątem obecności oprogramowania szpiegowskiego, priorytet dla droidów medycznych
- Telemachus - szef ochrony
obecnie zajmuje się prowadzeniem szkoleń bojowych dla załogi. Taktyki walki, obycie z bronią itp.
- Mai'fach - oficer medyczny
obecnie znajduje się na Gamorr celem wsparcia Mocą działających tam rebeliantów.
- Caleb Quade - kapitan
- Probos Azad - dowódca CAG
obecnie przebywa na Enarc z misją pozyskania paliwa dla "Ducha"
- Sullustianin Garll - pierwszy mechanik
P.O. po zmarłym Quornie. W zespole ma też Mata oraz pozostałych geonosian i Małego T.
- Keren Caldon - dowódca jednej z eskadr myśliwskich
- Pan Czteroręki - szef kantyny
Bardzo uprzejmy besalisk. Ekspirat.
- porucznik Gyar Unrep - oficer łącznikowy ds. kontaktów
Przykład sumiennego oficera, z nienaganną, krótko przystrzyżoną fryzurą i wojskową sylwetką. Gdyby nie jego przyjazny uśmiech, mógłby spokojnie uchodzić za imperialnego żołnierza.
- Kupiec Fenn - Kupiec
Szef jednej z komórek agendy Bothańskiej Siatki Wywiadowczej. Bardzo brodaty, uśmiechnięty i wpływowy Pan, który lubi dobre żarty i łamać kołem.