Content

Lucrehulk "Duch"

Lucrehulk Duch

Lucrehulk Duch

Postprzez BE3R » 1 Sty 2017, o 10:39

Image




_ _ _ _ _ _OPIS JEDNOSTKI _ _ _ _ _ _

Zdezelowany cywilny transportowiec LH-3210, o bliżej nie znanej historii (ktoś wyczyścił cały system i zainstalował go od nowa). Maszyna była w posiadaniu sporej grupy pirackiej i służyła im za główną bazę wypadową, niestety wskutek nieco improwizowanej akcji abordażowej oraz pewnych działań ruchu oporu znalazła się we władaniu Rebelii.


_ _ _ _ _ _ SPECYFIKACJA _ _ _ _ _ _

Wielkość: Kolosalny
Długość – 3176 m
Napęd: silniki Proton2
Hipernapęd (zapasowy): 2.0 (10)
Załoga (minimalna) 500 (200)
obsługa broni pokładowej – 62 (nominalnie)
Pasażerowie: 50 – 25 000.
Ładowność: 25 000 000 ton metrycznych
Uzbrojenie: 22 działka laserowe

_ _ _ _ _ _ STAN JEDNOSTKI_ _ _ _ _ _


- Główne systemy - Sprawne. Komputer pokładowy, system operacyjny komputer nawigacyjny sprawne w 98%. Systemy podtrzymywania życia i pomocnicze systemy działają choć pojawiają się okazjonalne, niekrytyczne błędy. Na chwilę obecną główny komputer i system statku jest jego najsilniejszą stroną

- Hangary I i II -Zaspawane i przerobione na kwatery mieszkalne. Trwa ocena możliwości readaptacji. Doki I rokują znacznie lepiej i istnieje szansa przywrócenia im pełnej funkcjonalności jako hangar dla myśliwców. Doki nr II są zmodyfikowane w znacznie większym stopniu. Obecnie Bogg archiwista wraz z podległymi mu geonosianami i droidami b1 prowadzą intensywne prace porządkowe celem doprowadzenia kwater do pełnej używalności z zachowaniem funkcji mieszkalnej.

- Hangary III i IV -Hangar nr III funkcjonuje jako warsztat dla myśliwców. Hangar nr IV jest w pełni funkcjonalny i zapewnia konieczną przestrzeń dla ruchu mniejszych jednostek.

- Hipernapęd - działa, ale wymaga stałego dozoru. Dalekie podróże w hiperprzestrzeni nie są zalecane

- Instalacja elektryczna - 70% sprawności, najważniejsze systemu podłączone, lokacje problematyczne wyłączone.

- Kadłub - liczne uszkodzenia i przebicia, wizyta w stoczni lub przynajmniej doku wskazana. Trwają przygotowania do zewnętrznych doraźnych prac naprawczych poszycia.

- Maszynownia - Sprawna, i działająca. Główna kwatera geonosian.

- Paliwo - 80 ton

- Tarcze - Przeciążone i spalone podczas ataku. Geonosianie wytwarzają chałupniczą metodą kondensatory i zastępują nimi te uszkodzone. Sprawność tarcz 13%

- Uzbrojenie - działa jakieś 50% głównej artylerii, broń przeciwlotnicza prawie całkiem zniszczona



_ _ _ _ _ _ ZAŁOGA _ _ _ _ _ _

- 340 Rebeliantów i nowych rekrutów, głównie sojuszników biorących udział w ataku oraz piratów którzy rokowali nadzieję na poprawę.
- Grupa eksniewolników Urpy Lossa. Wszyscy zostali rozdysponowani do nowych prac zgdonie z ich wykształceniem i rasowymi predyspozycjami
- Eskadra Żmij Probosa Azada
- Bogg Archiwista (zastępca Quorna) oraz czterech geonosiańskich robotników
- 47 przeprogramowanych droidów B1
- 18 dzieci wrażliwych na moc
- 5 naukowców (biologów)
- grupa droidów:
- 10 droidów medycznych TB-2
- 10 zdalniaków szpiegowskich,
- 5 droidów IG-88 (wymienione motywatory, przeprogramowane)
grupa tych droidów została tymczasowo wyłączona i jest badana pod kątem obecności oprogramowania szpiegowskiego, priorytet dla droidów medycznych



- Telemachus - szef ochrony
obecnie zajmuje się prowadzeniem szkoleń bojowych dla załogi. Taktyki walki, obycie z bronią itp.

- Mai'fach - oficer medyczny
obecnie znajduje się na Gamorr celem wsparcia Mocą działających tam rebeliantów.

- Caleb Quade - kapitan

- Probos Azad - dowódca CAG
obecnie przebywa na Enarc z misją pozyskania paliwa dla "Ducha"

- Sullustianin Garll - pierwszy mechanik
P.O. po zmarłym Quornie. W zespole ma też Mata oraz pozostałych geonosian i Małego T.

- Keren Caldon - dowódca jednej z eskadr myśliwskich

- Pan Czteroręki - szef kantyny
Bardzo uprzejmy besalisk. Ekspirat.

- porucznik Gyar Unrep - oficer łącznikowy ds. kontaktów
Przykład sumiennego oficera, z nienaganną, krótko przystrzyżoną fryzurą i wojskową sylwetką. Gdyby nie jego przyjazny uśmiech, mógłby spokojnie uchodzić za imperialnego żołnierza.

- Kupiec Fenn - Kupiec
Szef jednej z komórek agendy Bothańskiej Siatki Wywiadowczej. Bardzo brodaty, uśmiechnięty i wpływowy Pan, który lubi dobre żarty i łamać kołem.
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Lucrehulk Duch

Postprzez Quorn » 21 Lip 2017, o 08:13

Aktualizacja.
Stan na zakończenie tematu "Koniec i Początek"
Awatar użytkownika
Quorn
Gracz
 
Posty: 1045
Rejestracja: 2 Lis 2015, o 17:50
Miejscowość: Zakupane

Re: Lucrehulk Duch

Postprzez Nantel Grimisdal » 18 Mar 2018, o 18:26

Do aktualizacji załoga: 18 dzieci wrażliwyvh na Moc. 5 naukowców (ogólnie mówiąc biolodzy) jako więźniowie do czasu aż ktoś zdecyduje, co z nimi zrobić.
Image

Piękno tkwi w oku patrzącego. Strach też...
00
+++++ ++++
Awatar użytkownika
Nantel Grimisdal
Mistrz Gry
 
Posty: 538
Rejestracja: 26 Kwi 2016, o 19:55
Miejscowość: Koszalin

Re: Lucrehulk Duch

Postprzez David Turoug » 4 Kwi 2018, o 20:55

Na Lucrehulk właśnie dotarł ciekawy transport, po przygodach Cassiana Crayara z Tatooine, Hypori, Zordo's Haven.

Towar:

* 10 droidów medycznych TB-2,
* 10 zdalniaków szpiegowskich,
* 5 droidów IG-88 (wymienione motywatory, przeprogramowane),
* 20 ton paliwa.

Także do aktualizacji załoga + paliwo ;)
Image
Awatar użytkownika
David Turoug
Administrator
 
Posty: 5312
Rejestracja: 28 Wrz 2008, o 01:25

Re: Lucrehulk Duch

Postprzez Quorn » 5 Lis 2018, o 10:14

Aktualizacja z 5.11.2018 r.

Na "Ducha" Przybywa 40 geonosian i pod wodą Bogga zaczynają solidną konserwację okrętu. W pobliżu Ducha 'kotwiczy' stara Agava.
Awatar użytkownika
Quorn
Gracz
 
Posty: 1045
Rejestracja: 2 Lis 2015, o 17:50
Miejscowość: Zakupane

Re: Lucrehulk Duch

Postprzez BZHYDACK » 6 Lis 2018, o 21:52

Po wypełnieniu misji skontaktowania Gubernatora systemu Mygeeto z Rebelią, do załogi ducha dołączają:
- BX-008Y8813K, znany szerzej jako BZHYDACK. Droid komandos.
- EV 7B-14. Droid techniczno-medyczny.
- Sey Ivett. Mandalorianka.
- Aethel Ishida. Półmiraluka, silny niewyszkolony mocowładny.
- TraVirt Var'teen. Lat 13, wnuk gubernatora Kalstora. Mocowładny.
- FreVirt Var'Teen. Lat 10, wnuk gubernatora Kalstora. Mocowładny.
- Kilkunastu członków eskorty i załogi frachtowca, który przywiezie chłopaków.

Mocowładni będą szkolić się pod okiem mistrzów w sztukach Mocy. Droidy i Mandalorianka udzielą swoich umiejętności i wiedzy, by wspomóc załogę LucreHulka - w treningach, opiece medycznej oraz naprawach. Zwiększają też wydatnie siłę bojową załogi.
Awatar użytkownika
BZHYDACK
Gracz
 
Posty: 320
Rejestracja: 18 Sty 2016, o 12:29


Wróć do Lucrehulk "Duch"

cron