Content

Hyde Park

D&D!!! Mechanika!!!

Dla wszystkich, o Wszystkim i o niczym. Przypominamy, że w tym dziale również obowiązują szeroko pojęte zasady kultury osobistej. ;)

Re: D&D!!! Mechanika!!!

Postprzez Mistrz Ind'yk » 21 Maj 2014, o 20:34

Po pytaniu Chudeusza coś mnie tkło i zacząłem sprawdzać. Obieżysferów nie ma tam, gdzie się ich spodziewałem, a są tam, gdzie są totalnie niedostępni na 21k - czyli w Księdze przygód epickich. Także Tau nie robi obieżysfera, a zwykłą postać po planach się poruszającą. A nie ma chyba logicznej rasy, która dałaby mu odporność i mieściłaby się fajnie w limicie.

Niemniej magiczne przedmioty także będą i to w niemałej ilości, bo mam zamiar wam dać więcej kasy niż na 7 poziomie (Wybrzeże Mieczy w końcu), ale jeszcze nie wiem ile ;) .

No to mamy ludzkiego barbarzyńcę, złodzieja, krasnoluda tanka, krasnoluda ciekawego i sferowca :) .
Awatar użytkownika
Mistrz Ind'yk
Gracz
 
Posty: 1735
Rejestracja: 21 Cze 2011, o 12:42

Re: D&D!!! Mechanika!!!

Postprzez Drex Aurelian » 22 Maj 2014, o 21:22

Dobra, ciekawy krasnolud będzie Paladynem/Szpitalnikiem, więcej szczegółów wkrótce :D
Image
Awatar użytkownika
Drex Aurelian
Gracz
 
Posty: 81
Rejestracja: 28 Mar 2013, o 13:06
Miejscowość: Łódź, kraina dresiarzy i wojen klubów

Re: D&D!!! Mechanika!!!

Postprzez Tzim A'Utapau » 29 Maj 2014, o 18:02

Tak czysto technicznie pytam bo jestm nie na bieżąco.

Obieżysferowców zabija normalna broń czy musi być magiczna?

jak tak to czy mogę mieć magiczny sztylet?

<papug> mistrz suspensu kurde...


Jeszcze nie zaczęliśmy, a już chce mnie zabić :/

Obieżysferów nie ma tam, gdzie się ich spodziewałem, a są tam, gdzie są totalnie niedostępni na 21k - czyli w Księdze przygód epickich. Także Tau nie robi obieżysfera, a zwykłą postać po planach się poruszającą. A nie ma chyba logicznej rasy, która dałaby mu odporność i mieściłaby się fajnie w limicie.


Nie doceniacie liczby ras i podręczników DnD :D

Planowałem Lillenda (http://www.dandwiki.com/wiki/SRD:Lillend), który jest technicznie międzysferowcem, a praktycznie rasą NPC z konwertowaniem do grania pod Forgottena.

Ale skoro wolicie magów z Thay :twisted:
Image

Postacie archiwalne:
Image
Image
Tau z Lakonów - stoczniowiec, infant Fondoru
Sate Nova (ERG 1212) - imperialny gwardzista
Asa-Lung - zmiennokształtny
Korjak z Malastare - Feeorin, windykator Czarnego Słońca
Awatar użytkownika
Tzim A'Utapau
Gracz
 
Posty: 1589
Rejestracja: 4 Lis 2010, o 20:34

Re: D&D!!! Mechanika!!!

Postprzez BE3R » 29 Maj 2014, o 22:13

Łii robal byłby świetny, wywalić za burtę i z głowy :D

no trudno magowie przynajmniej nie są odporni na trucizny :]
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: D&D!!! Mechanika!!!

Postprzez Tzim A'Utapau » 29 Maj 2014, o 23:47

Łii robal byłby świetny, wywalić za burtę i z głowy


Lillendy potrafią latać :D
Image

Postacie archiwalne:
Image
Image
Tau z Lakonów - stoczniowiec, infant Fondoru
Sate Nova (ERG 1212) - imperialny gwardzista
Asa-Lung - zmiennokształtny
Korjak z Malastare - Feeorin, windykator Czarnego Słońca
Awatar użytkownika
Tzim A'Utapau
Gracz
 
Posty: 1589
Rejestracja: 4 Lis 2010, o 20:34

Poprzednia

Wróć do Hyde Park

cron