Content

Hyde Park

Temat techniczny do Gammory.

Dla wszystkich, o Wszystkim i o niczym. Przypominamy, że w tym dziale również obowiązują szeroko pojęte zasady kultury osobistej. ;)

Temat techniczny do Gammory.

Postprzez BE3R » 19 Cze 2018, o 19:25

Papug mi świadkiem że nie chciałem, Quorn mnie zmusił. <papug> ma patyk z kupom :(

Obecne ustalenia.

1) "Nielegalne miasto" - walka/dyplomacja - dowódca najemników z najemnikami (+100 osób)
2) "Wulkan" - organizacja obrony i organizowanie siedziby rebelii - Kittani + Nadia + ranne knury + 19 rebeliantów + 5 zdrowych knurów jako obstawa (+ niewolnicy wewnątrz)
3) "Pola śmierdzących stóp" - głęboki zwiad i rozpoznanie - Palpoo + Mirax + Mike + Ashera + przewodnik knurzy
4) "Rozmowy z klanami" - dyplomacja po gamorreańsku czyli w sumie... walka - Gweek i Nurra z klanem
5) "Dom Gubernatora" - akcja pod przykrywką, monitorowanie ruchów imperium. - Nantel
+ każdy ma rebelianta do łączności

Moja opinia dlaczego to jebnie.

1) nie ma żadnej postaci gracza = wynik będzie taki jaki się Quornowi spodoba. - pomysł jest zły, ktoś tam musi iść utrata miasta jest za dużą stratą.
2) Okej, równie dobrze może tam iść Palpoo i Ashara, ale Kittani jest ok. Mamy dużą szansę utrzymać Wulkan.
3) Na co nam to w obecnej sytuacji? Albo idzie tam sam Palpoo albo sama Mirax, Wysyłanie 2 bohaterów żeby się dowiezieli że wrogów jest dużo albo mało, albo są gdzie indziej jest takim sobie pomysłem.
4) W punkt :D
5) Wygląda jak plan. Nantel da radę :)

Ogólnie mamy problem z Punktami 1-3

I teraz tak.

Palpoo - pasuje do wszystkich 3 pkt, (1 i 2 tylko z Asharą bo ona ma mózg.)
Mirax - Pasuje do 1 i 3 lub 2 ( znając zdolności do mordowania pandy może spokojnie utrzymać miasto, na zwiadowcę też się nada bo się moczy) problem będzie z rozbudowa i organizacją bazy.
Kittani - Jest generałą więc nadaje się na 1 lub 2 Jeżeli przejmuje rozbudowę i obronę wulkanu to ok.

Panda wg mnie powinna iść na zwiad.
Palpoo powinien iść do miasta

Opcja w której oboje idą do miasta jest optymalna, (Morderczy duet futrzaków i Dowodzenie Ashary)

Przypominam że Palpoo wali na kilometr grzybami "wiele dni smrodu"

Jak ktoś ma inne pomysły to zachęcam do dyskusji.
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Temat techniczny do Gammory.

Postprzez Quorn » 19 Cze 2018, o 19:36

Nantel już ustalił. Więc jeden gracz z głowy. Co z resztą. Liczę na wypowiedź każdego z uczestników. Okażcie zaangażowanie.
Awatar użytkownika
Quorn
Gracz
 
Posty: 1045
Rejestracja: 2 Lis 2015, o 17:50
Miejscowość: Zakupane

Re: Temat techniczny do Gammory.

Postprzez Saine Kela » 19 Cze 2018, o 19:39

Moje zaangażowanie jest takie, że nie wiem co mam zrobić w postacią. Żadna z opcji nie pasuje. Mirax jest wykończona, głównie psychicznie, nikt jej nie ufa i za nią nie przepada, a ma nadstawiać karku? Do tego jeszcze walczyć? Zaczyna się obawiać swoich możliwości, bo najwidoczniej przestaje kontrolować swoje zdolności. Myślałam nad wulkanem, ale wszyscy wciąż nie i nie i nie. To co? Z punktu widzenia postaci ona jest w kropce.
Image

Image

GG: 6687478
Awatar użytkownika
Saine Kela
Gracz
 
Posty: 710
Rejestracja: 18 Cze 2013, o 13:04
Miejscowość: Pandarium/Ruda Śląska

Re: Temat techniczny do Gammory.

Postprzez Kittani Levfith » 19 Cze 2018, o 20:26

Ustalenia wynikły z następujących faktów:
- wątpliwe, żeby zakochany Palpoo gdzieś się ruszył bez Pandy (no chyba, że Mirax obieca mu swoje serce w zamian za dobry zwiad) - stąd wasze połączenie w jednej misji,
- dowódca najemników ze względu na miażdżącą przewagę najemników w mieście, oczywiście ktoś z rebeliantów będzie również obecny na miejscu do kontaktu (ale rozumiem też obawy że same NPCe to ryzykowny temat),
- Ashera i Mike na zwiad się nadają + posiadają transport (kwestia kaprysu Robala, czy odpalą maszyny czy nie).

Co do Mirax w wulkanie - dla mnie zły pomysł. Po pierwsze mamy już medyka jako NPCa w Rebelii (i to całkiem dobrego). Po drugie ja niezbyt potrzebuję, żeby ktoś w wątku dotyczącego wulkanu opisywał leczenie i wewnętrzne rozterki postaci dotyczące tego, co się dzieje. Podejrzewam, że będzie dużo akcji (może nawet jakaś walka), dużo decyzji do podejmowania. Tak samo npcowanie w wulkanie trzy tygodnie wydaje mi się średnim pomysłem. Kolejna sprawa - Kittani nie jest w jakikolwiek sposób wrażliwa na Moc. Nie wyczuje, jeżeli coś się stanie z postacią Mirax i ta ,,zła strona" zacznie emanować. Też w takim przypadku nie jest w stanie sobie z Mocą poradzić (podczas gdy inny mocowładny mógłby już pokombinować z jasną stroną). Dlatego jak dla mnie Mirax w wulkanie to ostateczność. Bardziej miasto bądź zwiad.

Nantel sugerował żeby Kittani dać do miasta. Sprawa do przemyślenia. Tak czy inaczej wulkan albo miasto.
Palpoo daję wolną rękę. Może faktycznie lepiej miasto niż zwiad. Jeżeli futrzaki idą do miasta zostajemy z samymi NPCami w zwiadzie. Tutaj też wola MG co z tym zrobi.
Image
Awatar użytkownika
Kittani Levfith
Gracz
 
Posty: 386
Rejestracja: 12 Lut 2014, o 17:08
Miejscowość: P-ń

Re: Temat techniczny do Gammory.

Postprzez Saine Kela » 19 Cze 2018, o 20:37

Dobra. Kończę ten temat ostatecznie. Mirax idzie na zwiad. Tyle. Koniec.
Image

Image

GG: 6687478
Awatar użytkownika
Saine Kela
Gracz
 
Posty: 710
Rejestracja: 18 Cze 2013, o 13:04
Miejscowość: Pandarium/Ruda Śląska

Re: Temat techniczny do Gammory.

Postprzez BE3R » 19 Cze 2018, o 20:51

To Palpoo albo idzie z Pandą albo do miasta,
Rozum podpowiada idź do miasta, serce idź za puszystą kitą. Co czynić :D
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Temat techniczny do Gammory.

Postprzez Nantel Grimisdal » 19 Cze 2018, o 22:31

Jeśli jakoś odegracie, czemu Palpoo zostawia Mirax w lesie, to mi się podoba opcja Palpoo do miasta, a Mirax na zwiad. Kittani wolałbym widzieć w Wulkanie, generał powinien być na tyłach żeby móc zareagować a nie w ogniu walki w mieście :) Dla Mirax wypad na zwiad to dobra okazja by walczyć ze swoją złą stroną i się jej przeciwstawić bez ryzyka uszkodzenia sojuszników przez przypadek.
Image

Piękno tkwi w oku patrzącego. Strach też...
00
+++++ ++++
Awatar użytkownika
Nantel Grimisdal
Mistrz Gry
 
Posty: 538
Rejestracja: 26 Kwi 2016, o 19:55
Miejscowość: Koszalin

Re: Temat techniczny do Gammory.

Postprzez Gweek » 20 Cze 2018, o 00:39

1. Nielegalne Miasto - najemnicy w liczbie około 20 osób + 3 rebeliantów (kontakt i łącznik między: najemnicy - knury - rebelianci w każdą stronę oraz kontakt między miasto-wulkan-zwiad-Gweek) + 5 knurów (3 od Nurry + 2 od Gut'tora; w barwach tego drugiego)

Dlaczego? Bo nie zrobią najemnicy nas w chuja, stąd aż 3 rebeliantów, żeby nie było mowy o przypadkowej śmierć lub ogólnie pojętego nieporozumienia tłumaczy, knury mają zebrać/przekonać/namówić/zmobilizować/zebrać/zorganizować/skumulować/przyciągnąć/przeciągnąć na naszą stronę połowę Nielegalnego Miasta (bo rzekomo jest podzielone) w razie czego udawać , że są neutralni lub po stronie Obroggów nawet i w miarę możliwości szpiegować. Nie ukrywam, zależy mi na płatnerzu, jego zapleczu i gamorreanach. Priorytetem jest zebranie popleczników i ewakuacja rebeliantów w razie czego.
Kontakt stały z resztą grup operacyjnych poprzez komunikatory.

2. Wulkan to kita się zaoferowała + około 17 już rebeliantów + wszyscy ranni ciężej lub lżej - niezdolni do walki lub nie chcący walczyć dalej + 5 Knurów (Ortogg i 3 Thurgow i jeden od Gut'tora) + niewolnicy uwolnieni (zaplecze techniczne liczbie około 20 osób)
Dlaczego? Skoro ma tam tam być baza to należy ją odpowiednio zabezpieczyć. Pułapki mile widziane. Opierać się będziemy na podstępie, kamuflażu, broni laserowej i znajomości terenu. Monitoring + wycinka drzew żeby była większa widoczność z głównego wejścia. Na zboczu ustawimy broń daleko strzelającą i jako punkt obserwacyjny nad dwoma wejściami.

3. Mnie znowu na emigrację zabierają z 40 typa około + Nurra + Gut'tor , przyda mi się też jeden latający jako zwiad, wypatrywać ma z góry dym itp, skupiska gamorrean / osady , bez fajerwerków. Komunikator wezmę w liczbie 2, żeby nie było. Nie dawajcie mi nikogo bo noże marnie skończyć.

4. Zwiad - czarni ludzie ( o ile wyliza swe rany) + latający toydarianin + Utto - lokalny przewodnik . .... no właśnie kto? Myślałem o speederach albo czymś szybkim co będziemy mieli na stanie lub co uda się odpalić... choć to mało ciche rozwiązanie, sprawdzą co i jak, po czym się ulotnia, by później podejść z cichacza.

Komentarz mile widziany. Nie narzuca się nikomu czegoś co mu ni leży.

5. Nantel wiadomo
Image

gg 5214304
Awatar użytkownika
Gweek
Gracz
 
Posty: 319
Rejestracja: 13 Sty 2016, o 15:10
Miejscowość: Wrocław

Re: Temat techniczny do Gammory.

Postprzez BE3R » 20 Cze 2018, o 06:17

To niech panda jakoś przekona Palpoo żeby poszedł do miasta.
<Paploo> Mru <3
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Temat techniczny do Gammory.

Postprzez Saine Kela » 20 Cze 2018, o 06:44

Palpoo musi się przysłużyć sprawie, a na pewno odegra ważną rolę i wspomoże innych właśnie w mieście. o.
Image

Image

GG: 6687478
Awatar użytkownika
Saine Kela
Gracz
 
Posty: 710
Rejestracja: 18 Cze 2013, o 13:04
Miejscowość: Pandarium/Ruda Śląska

Re: Temat techniczny do Gammory.

Postprzez Quorn » 20 Cze 2018, o 06:57

Spacer. Obiecaj mu wspolny spacer po wszystkim ;).

Btw. Ostateczne decyzje zawrzyjcie w postach w Gambicie.
Awatar użytkownika
Quorn
Gracz
 
Posty: 1045
Rejestracja: 2 Lis 2015, o 17:50
Miejscowość: Zakupane

Re: Temat techniczny do Gammory.

Postprzez Saine Kela » 20 Cze 2018, o 07:26

Postaram się dziś odpisać, zresztą innej opcji nie mam, bo dziś jestem ostatni dzień, potem sru aż do połowy lipca.
Image

Image

GG: 6687478
Awatar użytkownika
Saine Kela
Gracz
 
Posty: 710
Rejestracja: 18 Cze 2013, o 13:04
Miejscowość: Pandarium/Ruda Śląska

Re: Temat techniczny do Gammory.

Postprzez David Turoug » 18 Mar 2020, o 14:05

BEER, Quorn, Nicci --> macie gdzieś spisane kto przebywa na Gamorr i czym się zajmuje? Tak jak na Lucrehulku

Przy okazji przydałby się jakiś krótki biogram Telemachusa i Xantee. Ktoś, coś?
Image
Awatar użytkownika
David Turoug
Administrator
 
Posty: 5312
Rejestracja: 28 Wrz 2008, o 01:25

Re: Temat techniczny do Gammory.

Postprzez David Turoug » 18 Mar 2020, o 14:54

GAMORR - WULKAN


Postaci graczy:
1. Kittani Levfith (człowiek, 26 lat) - przywódca rebeliantów na Gamorr
2. Michael Stardust (człowiek, 27 lat) - Jedi, nieoficjalny doradca

NPC:
1. Mai'fach (człowiek, 33 lata) - główny medyk, mocowładna
2. Erd (Ithorianin, wiekowy) - medyk
3. Stary Ortogg (Gamorreanin, wiek ??) - funkcja nieznana
4. Xantee (człowiek, wiek ???) - technik/haker
5. Damon (człowiek, wiek ???) - technik
6. Wato (Toydarianin) - funkcja nieznana
7. Fer Lancoll (człowiek, 40 lat) - łysy, rosły i silny rebeliant, człowiek od brudnej roboty
8. Shani Dao (twi'lek, 25 lat) - niebieskoskóra, ładna pani biochemik.
* Kilkunastu geonosiańskich techników, mechaników.
* Kilkudziesięciu mieszkańców wulkanu, stanowiącego zarazem personel.
Image
Awatar użytkownika
David Turoug
Administrator
 
Posty: 5312
Rejestracja: 28 Wrz 2008, o 01:25


Wróć do Hyde Park

cron