Content

Bitwa flot

Nic ważnego, przewijaj dalej.

Image

Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez BE3R » 17 Paź 2015, o 21:45

<papug> i po co tu zaglądasz.

Kliknij, aby zobaczyć wiadomość od Mistrza Gry

<papug> Przecież prosiłem
Kliknij, aby zobaczyć wiadomość od Mistrza Gry

<papug> Pewnie, przeglądaj, może dowiesz się czegoś więcej,

Kliknij, aby zobaczyć wiadomość od Mistrza Gry

<papug> że by nie było że nie ostrzegałem

Kliknij, aby zobaczyć wiadomość od Mistrza Gry

<papug> On to przeczytał:

Kliknij, aby zobaczyć wiadomość od Mistrza Gry
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez Tzim A'Utapau » 17 Paź 2015, o 22:22

Hahahahahaha.

Biorę Sepów :twisted:

Tak, wiem, że to trolling. I tak biorę sepów.
Image

Postacie archiwalne:
Image
Image
Tau z Lakonów - stoczniowiec, infant Fondoru
Sate Nova (ERG 1212) - imperialny gwardzista
Asa-Lung - zmiennokształtny
Korjak z Malastare - Feeorin, windykator Czarnego Słońca
Awatar użytkownika
Tzim A'Utapau
Gracz
 
Posty: 1589
Rejestracja: 4 Lis 2010, o 20:34

Re: Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez Thrak Skirata » 17 Paź 2015, o 22:37

Czekać, czekać, czekać. Znowu repsy i sepy. Biorę konfederacje jeśli można.
Image
Awatar użytkownika
Thrak Skirata
Gracz
 
Posty: 674
Rejestracja: 15 Cze 2011, o 18:57

Re: Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez Tzim A'Utapau » 17 Paź 2015, o 23:26

I żeby nie było, chcę Providence'a. :roll:
Image

Postacie archiwalne:
Image
Image
Tau z Lakonów - stoczniowiec, infant Fondoru
Sate Nova (ERG 1212) - imperialny gwardzista
Asa-Lung - zmiennokształtny
Korjak z Malastare - Feeorin, windykator Czarnego Słońca
Awatar użytkownika
Tzim A'Utapau
Gracz
 
Posty: 1589
Rejestracja: 4 Lis 2010, o 20:34

Re: Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez David Turoug » 18 Paź 2015, o 00:29

Acclamatory nie są specjalnie wybitnymi jednostkami jeżeli chodzi o bitwy w przestrzeni. To raczej okręty wsparcia piechoty albo ewentualnie bombardowania na cele naziemne. :roll: :roll: :roll:
Może zaproponowałbyś coś innego dla Repów? Np. gwiezdny niszczyciel typu Venator??

Ps. I chyba pomyliles dział. Rekrutacja do sesji raczej tutaj ;)
Image
Awatar użytkownika
David Turoug
Administrator
 
Posty: 5312
Rejestracja: 28 Wrz 2008, o 01:25

Re: Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez BE3R » 18 Paź 2015, o 09:17

<papug> Tau e tu wlazł to sie nie dziwię, nie miał nic do stracenia.
Kubłowi będzie zwyczajnie ciaśniej w kuble,
<papug> Ale ty Dave... :shock:

Tzim A'Utapau napisał(a):Hahahahahaha.

Biorę Sepów :twisted:

Tak, wiem, że to trolling. I tak biorę sepów.


<papug> Ty już wiesz co... :twisted:

David Turoug napisał(a):Acclamatory nie są specjalnie wybitnymi jednostkami jeżeli chodzi o bitwy w przestrzeni. To raczej okręty wsparcia piechoty albo ewentualnie bombardowania na cele naziemne. :roll: :roll: :roll:
Może zaproponowałbyś coś innego dla Repów? Np. gwiezdny niszczyciel typu Venator??

Ps. I chyba pomyliles dział. Rekrutacja do sesji raczej tutaj ;)


Wiem że nie są, zwłaszcza pierwsza wersja. :geek:

Co wy macie z tym, Venatorem? jest tak drogi, że zajmuje miejsce 2 albo 3 Accli zależnie od wariantu. A jeżeli masz 1 okręt przeciwko kilku to w 90% przypadków dostajesz łomot

<papug> Jakie rekrutacje 8-)
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez Rafael Rexwent » 18 Paź 2015, o 11:06

Acclamator II proszę z ładowniami wypełnionymi LAATami/c i AT-TE
Image

"Nie wahaj się powiedzieć ludziom na których ci zależy o uczuciach żywionych do nich. Bo jutro może ich tam nie być." ~ Akagi

"If you do not fight now, then when will you?" ~ Type-005
Awatar użytkownika
Rafael Rexwent
Gracz
 
Posty: 290
Rejestracja: 7 Lis 2014, o 17:01

Re: Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez David Turoug » 18 Paź 2015, o 13:08

Rafael Rexwent napisał(a):Acclamator II proszę z ładowniami wypełnionymi LAATami/c i AT-TE



BEER,skoro Rafael wziął się za Republikę, to ja jednak nie chcę ani Acclamatora I ani tego Venatora. :roll:

Przystępuję do Separatystów, rezerwując fregatę typu Munificent.
Image
Awatar użytkownika
David Turoug
Administrator
 
Posty: 5312
Rejestracja: 28 Wrz 2008, o 01:25

Re: Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez Tzim A'Utapau » 18 Paź 2015, o 14:43

Co wy macie z tym, Venatorem? jest tak drogi, że zajmuje miejsce 2 albo 3 Accli zależnie od wariantu. A jeżeli masz 1 okręt przeciwko kilku to w 90% przypadków dostajesz łomot


A jak masz jeden okręt i milion myśliwców, to ten okręt nawet nie musi się ruszać z heksa - -. Pudzianowska Republika.

<papug> Jakie rekrutacje


Aye, troll nic nie napisał o rekrutacji. Na chwilę obecną cwaniak bada rynek, chce zobaczyć, czy zostanie zalany zgłoszeniami, a potem zrobi rekrutkę (albo i nie, i wszystkiego się wyprze).

Spis okrętów wygląda na te dostępne w pierwszych miesiącach Wojen Klonów plus Accl 2 dla wyrównania, jednak równie dobrze BE3R mógł po prostu przekleić statsy na pałę. :P

Nadal chcę Providence.
Image

Postacie archiwalne:
Image
Image
Tau z Lakonów - stoczniowiec, infant Fondoru
Sate Nova (ERG 1212) - imperialny gwardzista
Asa-Lung - zmiennokształtny
Korjak z Malastare - Feeorin, windykator Czarnego Słońca
Awatar użytkownika
Tzim A'Utapau
Gracz
 
Posty: 1589
Rejestracja: 4 Lis 2010, o 20:34

Re: Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez BE3R » 18 Paź 2015, o 20:25

Providence, Venatory, Victory, Bulwarki i reszta szajsu, ma jedną dużą wadę, generuje masę eskadr które trzeba kontrolować. O ile w przypadku Sepów, droidy spadają szybciej niż śnieg, to już z Repami tak dobrze nie jest.

<papug> TU mogą być statsy Venatora albo zdjęcie tyłka Chudego.

Kliknij, aby zobaczyć wiadomość od Mistrza Gry

Także nie napalałbym się zbytnio.
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez Thrak Skirata » 18 Paź 2015, o 20:37

Chudy dawaj Providence i wszytko ok.
Image
Awatar użytkownika
Thrak Skirata
Gracz
 
Posty: 674
Rejestracja: 15 Cze 2011, o 18:57

Re: Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez BE3R » 18 Paź 2015, o 21:38

Thrak Skirata napisał(a):Chudy dawaj Providence i wszytko ok.


Dostaniesz provka jak pojawisz się na najbliższym zlocie na którym będę :twisted:
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez Tzim A'Utapau » 18 Paź 2015, o 21:44

Niech ktoś zajrzy i napisze, czy są tam statsy Venatora, czy jednak to zdjęcie. Ja się boję.

Ponieważ jest dużo chętnych na Sepy, deklaruję, że mogę iść w tych repów (w sumie mi wsio jedno). jakby nie patrzeć, repy pod koniec wojny miały ISD :twisted:
Image

Postacie archiwalne:
Image
Image
Tau z Lakonów - stoczniowiec, infant Fondoru
Sate Nova (ERG 1212) - imperialny gwardzista
Asa-Lung - zmiennokształtny
Korjak z Malastare - Feeorin, windykator Czarnego Słońca
Awatar użytkownika
Tzim A'Utapau
Gracz
 
Posty: 1589
Rejestracja: 4 Lis 2010, o 20:34

Re: Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez BE3R » 23 Gru 2015, o 21:25

Hoł Hoł Hoł.

Witojcie prezenty :D

<papug> ale do rzeczy

MM Battlesystem

Witam w Testach nowego systemu mechaniki forumowej która NIE będzie wykorzystywana oficjalnie na Forum z racji tego że jest to forum czysto storytelingowe. Osoby które chcą jednak wziąć udział w testach mogą to uczynić dzięki zgłoszeniu się w poniższym temacie. Oczywiście mile widziane są wszelkie uwagi merytoryczne. <papug> pozostałe będą ignorowane.

Zasady.

Ruch

Maksymalny zasięg ruchu jest opisany w charakterystykach jednostek, i jest to odległość możliwa do przebycia w czasie 1 tury.
Do wykorzystania pełnej prędkości na okrętach liniowych niezbędne jest zużycie minimum 1 punktu energii (PE)
Zwrotność okrętu jest określana jako ułamek, i odnosi się do hexa na mapie. Zakres to 1/6 do 6/6 Zwrot można wykonywać w dowolnym momencie ruchu. przy czym zwrot o co najmniej 180 stopni wykonany po ruchu owocuje utratą 50% zdolności bojowej w następnej turze.
Myśliwce i bombowce mogą dokonywać dowolnej liczby zwrotów w ramach swojego zasięgu bez żadnych kar.
Okręty posiadające hangary mogą wysłać eskadry warte 2 pkt w ciągu 1 tury wystrzelone myśliwce poruszają się dopiero od następnej tury.

Walka

Uzbrojone jednostki mogą strzelać używając posiadanego uzbrojenia. Aby nawiązać walkę konieczne jest złapanie przeciwnika w zasięgu uzbrojenia. zasięg obrazuje obrazek.


Ataki Torpedowe

Torpedy okrętowe poruszają się z niezmierną prędkością 6 i mają zasięg 18 hexów.
Bazowo torpedy trafiają na wyniku 3+ (rzut tuż przed uderzeniem) Jednak można ten wynik zwiększyć przez użycie systemów zakłócania łączności do max 5 (systemy się kumulują)
Trafienie torpedy zawsze ignoruje tarcze. Zadając 3 rany

Torpeda może zostać zestrzelona przez myśliwce/artylerię Plot. Zniszczona eksploduje zadając k6 ataków w obrębie zajmowanego hexa. Trafienia są rozdzielane zgodnie z zasadami walki myśliwskiej.

Statystyki torpedy
Republikańska Ciężka Torpeda
Tarcze - 2
kadłub - 3
Szybkość - 6
Zwrotność 2

Torpedy myśliwskie

Mogą być wystrzelone z odległości 1 hexa zawsze po przeliczeniu wyniku z ewentualnego ostrzału PLOT.
Bazowo torpedy trafiają na wyniku 3+ (rzut tuż przed uderzeniem) Jednak można ten wynik zwiększyć przez użycie systemów zakłócania łączności do max 5 (systemy się kumulują)
Zadają jedno obrażenie ignorując tarcze

Statystyka - Siła ognia przeciwko okrętom oznacza ilość odpalonych przez eskadrę torped podczas jednego ataku.

Artyleria

Artyleryjskie uzbrojenie okrętów ma maksymalny zasięg 6 hexów, Jego skuteczność jest modyfikowana przez cechy specjalne jednostek.

Bazowa tabela trafienia
Zasięg-1-2-3-4-5-6
Trafia--2-3-4-5-6-6

Trafienie oznacza wyrzucenie równej lub większej wartości na k6.

Uszkodzenie wymaga uprzedniego przebicia tarcz. Do przebicia tarcz sumuje się wartość oczek z kości które uzyskały trafienie. Wartość większa od wartości tarcz upoważnia do ich przebicia i rzutu na obrażenia. Jeśli tarcze zostały przeciążone co najmniej dwukrotnie wtedy nie obniżają one otrzymanych uszkodzeń.

Przykład
Munificent strzela do Acclaimatora I na zasięgu 4
5k = pełna salwa zasięg 4 czyli trafienie na 5
działo dalekiego zasięgu zmniejsza poziom trudności o 1 czyli trafienie jest na 4
wynik rzutu 5,4,1,3,4
uzyskano 3 trafienia 5,4,1,3,4 suma oczek 13
Tarcze Acclaimatora = 8
13>8 o 5 zatem działa zasada obniżania obrażeń o połowę.
Acclaimator otrzymuje 3 obrażenia/2 czyli 1 trafienie (zaokrąglamy w dół zawsze)
Równocześnie tarcze jednostki spadają do 5 (otrzymane 3 trafienia)


okręt zostaje uznany za zniszczony jeżeli jego kadłub osiągnie wartość 0 lub zostanie wydany rozkaz opuszczenia jednostki.

Ogień przeciwlotniczy
Wartość obrony punktowej oznacza ilość kości użytych w ataku na jednostki mysliwsko-bombowe. Zasięg obrony PLOT zawsze wynosi 2 hexy. Trafienie przeciwnika jest identyczne jak przy walce myśliwskiej. (poziom trudności = zwrotność celu)

Walka myśliwska.

Rozgrywana jest symultanicznie, obie strony atakują równocześnie.
Siła ognia przeciwko myśliwcom eskadry = liczba kości
Zwrotność przeciwnika = poziom trudności trafienia.

Przykład
2 eskadry Vulture atakują eskadrę Arców -170.

4k ataku trafia na wyniku 3+
wynik rzutu 4,,2,3,6
trafień 3 -eskadra ARC zostanie poważnie uszkodzona
ARC
8k ataku trafia na wyniku 4+
Wynik rzutu 4,2,3,4,5,2,1,3
trafień 3 - obie eskadry Vulture zostają zniszczone.


Zarządzanie energią.

Każda jednostka posiada generator wytwarzający energię którą można wzmocnić poszczególne sekcje okrętu. Bazowa ilość Punktów Energii (PE) to 4 dla okrętu liniowego.

PE można inwestować w:
Pełną prędkość okrętu - 1 PE za 1 hex maksymalnie 2 PE na ture.
Zwiększenie Zwrotności o 1/6 - 1 PE
Boost dla Artylerii -1 PE za dodatkowy atak maksymalnie 1 PE na ture.
Regenerację Tarcz - 1PE za 1 punkt tarcz maksymalnie 2 PE na ture.
Naprawy Poszycia - 1PE za 1 punkt kadłuba maksymalnie 2 PE na ture.

Zniszczenia okrętu zmniejszają liczbę dostępnych PE odpowiednio do poziomu:
20% - 3 PE
60% - 2 PE
80% - 1 PE
(%wartości zaokrąglamy w dół)

NAJWAŻNIEJSZA ZASADA.


Bez względu na to co powiedzą cyferki, duży wpływ na wynik starcia ma przyjęta taktyka i odpowiednie opisywanie - nie koniecznie epicko poprawne ale przejrzyste i nie zostawiające wiele pola dla domysłu.
Podanie jako celu ostrzału konkretnych podzespołów okrętu z pewnością zaowocuje lepszym wynikiem niż napisanie (to ja do niego walę wszystkim czym mogę ;) Podobie duże znaczenie mają manewry.

Statystyki Okrętów i myśliwców

Republika

Venator - 7 punktów (bez myśliwców)
tarcze - 18
kadłub - 12
szybkość - 2
Zwrotność 1/6
uzbrojenie artyleryjskie: 
dziobowe 2
burtowe 4
rufowe 0
Obrona punktowa: 2
Hangary: 18 eskadr
Torpedy 4

Specjalne 
Szybki start kontyngentu myśliwko-bombowego


Acclamator I - 3 punkty (bez myśliwców)
tarcze - 8
kadłub - 9
szybkość - 2
Zwrotność 1/6
uzbrojenie artyleryjskie: 
dziobowe 2
burtowe 2
rufowe 0
Obrona punktowa: 1
Hangary: 2 eskadry
Torpedy 4

Specjalne 
Zwarta konstrukcja
Niecelne uzbrojenie artyleryjskie

Acclamator II - 5 punktów (bez myśliwców)
tarcze - 11
kadłub - 10
szybkość - 2
Zwrotność 1/6
uzbrojenie artyleryjskie: 
dziobowe 6
burtowe 2
rufowe 0
Obrona punktowa: 1
Hangary: 4 eskadry
Torpedy 4

Specjalne 
Potężna artyleria krótkiego zasięgu, 
Zwarta konstrukcja

V-19 Torrent - 0,5 punktu za eskadrę
Tarcze - 1
kadłub - 1
Szybkość - 8
Zwrotność - 3
Siła ognia przeciw myśliwcom - 3
Siła ognia przeciw okrętom -2


ARC - 170 - 1 punkt za eskadrę
Tarcze - 2
kadłub – 2
Szybkość - 6
Zwrotność - 3
Siła ognia przeciw myśliwcom 4 – (2 w tył 2 w przód)
Siła ognia przeciw okrętom - 1

Konfederacja

Recusant 3 punkty
tarcze - 10
kadłub - 8
szybkość - 2
Zwrotność 1/6
uzbrojenie artyleryjskie: 
dziobowe 3
burtowe 3
rufowe 0
Obrona punktowa: 6
Hangary: Brak

Specjalne 
Wrażliwa konstrukcja kadłuba, 
Działo dalekiego zasięgu

Munificent - 5 punktów
tarcze - 10
kadłub - 9
szybkość - 2
Zwrotność 2/6
uzbrojenie artyleryjskie: 
dziobowe 5
burtowe 4
rufowe 0
Obrona punktowa: 1
Hangary: Brak

Specjalne 
Wrażliwa konstrukcja kadłuba, 
Działa dalekiego zasięgu
Systemy zakłócania łączności

Lucrehulk - 4 punkty (bez myśliwców)

tarcze - 10
kadłub - 14
szybkość - 1
Zwrotność 1/6
uzbrojenie artyleryjskie: 
dziobowe 0
burtowe 0
rufowe 0
Obrona punktowa: 1
Hangary: 24 eskadry

Specjalne 
Brak uzbrojenia
Odrzucany pierścień.

Vulture droid - 0,2 punktu za eskadrę
Tarcze - 0
kadłub - 1
Szybkość -12
Zwrotność - 4
Siła ognia przeciw myśliwcom - 2
Siła ognia przeciw okrętom - 1


Vulture droid Bomber - 0,5 punktu za eskadrę
Tarcze - 0
kadłub - 1
Szybkość - 6
Zwrotność 2
Siła ognia przeciw myśliwcom - 1
Siła ognia przeciw okrętom - 3

Zasady specjalne - obecnie używane.

Brak uzbrojenia - jednostka nie może atakować innych okrętów.
Działa dalekiego zasięgu - 1 do poziomu trudności trafienia na zasięgu 4 i więcej
Niecelne uzbrojenie artyleryjskie + 1 do poziomu trudności trafienia
Odrzucany pierścień. - Po odrzuceniu pierścienia jednostkę traktuje się jak nieuszkodzoną.(jednak zachowuje ona jedynie tyle punktów kadłuba ile miała w momencie odrzucenia pierścienia + pełne tarcze)
Potężna artyleria krótkiego zasięgu, +2 do liczby obrażeń na zasięgu 2 i mniej.
Systemy zakłócania łączności - +1 do poziomu trudności trafienia Torped.
Szybki start kontyngentu myśliwko-bombowego - może wysłać eskadry warte 4 pkt w ciągu 1 tury
Wrażliwa konstrukcja kadłuba, - szanse na uszkodzenie poszczególnych sekcji kadłuba są znacznie większe (generatory, osłony, uzbrojenie etc)
Zwarta konstrukcja - szanse na uszkodzenie poszczególnych sekcji kadłuba są znacznie mniejsze (generatory, osłony, uzbrojenie etc)

Na koniec miodek. Jak jest zainteresowanie to założę rekrutację. System jest testowy, po jego zbalansowaniu można pomyśleć o rozwoju. Ogólnie póki co małe jednostki zaginają system więc dopuszczam same liniowce.

Republika vs KNS po 15 pkt na stronę, siłą rzeczy łapie się dwóch graczy którzy BĘDĄ ODPISYWAĆ.
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez Rafael Rexwent » 23 Gru 2015, o 21:42

Biere udział, chcę się podszkolić :D Chyba Repy wezmę, chociaż pewnie w dupę dostanę :D
Image

"Nie wahaj się powiedzieć ludziom na których ci zależy o uczuciach żywionych do nich. Bo jutro może ich tam nie być." ~ Akagi

"If you do not fight now, then when will you?" ~ Type-005
Awatar użytkownika
Rafael Rexwent
Gracz
 
Posty: 290
Rejestracja: 7 Lis 2014, o 17:01

Re: Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez Caleb Quade » 25 Gru 2015, o 10:28

Ja też zagram Republiką.

edit. Jak dwóch graczy to pykne konfederacja.
Image
Image
Awatar użytkownika
Caleb Quade
Gracz
 
Posty: 362
Rejestracja: 31 Gru 2012, o 00:10
Miejscowość: Kielce

Re: Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez BE3R » 25 Gru 2015, o 22:03

DObra, mam floty mam kandyadatów, lecim od przyszłego tygodnia :)
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez Tzim A'Utapau » 27 Gru 2015, o 20:39

Będę kibicował.
Image

Postacie archiwalne:
Image
Image
Tau z Lakonów - stoczniowiec, infant Fondoru
Sate Nova (ERG 1212) - imperialny gwardzista
Asa-Lung - zmiennokształtny
Korjak z Malastare - Feeorin, windykator Czarnego Słońca
Awatar użytkownika
Tzim A'Utapau
Gracz
 
Posty: 1589
Rejestracja: 4 Lis 2010, o 20:34

Re: Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez David Turoug » 9 Sty 2016, o 18:36

Flota Chissów. Info oparte przede wszystkim o Wookieepedie i Sluis Van (jeżeli chodzi o Szponostatki). Mam nadzieję, że coś z tego da się wykrzesać. Jak nie to będę przeglądał podręczniki itp itd.
Na start dwa myśliwce, dwa krążowniki i jeden niszczyciel.



Myśliwice:

1) Szponostatek typu Nssis (do uzupełnienia prze BEERa)
Tarcze -
kadłub –
Szybkość -
Zwrotność -
Siła ognia przeciw myśliwcom -
Siła ognia przeciw okrętom -

Informacje o statku:
Długość: 7,65 metra
Przyspieszenie (max): 3,800 G
Prędkość w atmosferze (max): 1000 km/h
Silnik: Jonowy produkcji Sienar
Hipernapęd: 1,5
Nawigacja: system Chissów
Uzbrojenie: Działo laserowe L-s7.2 produkcji Sienar x4 - moc 180
Wytrzymałość: 90 (wg Sluis Van; dla przykładu Vulture ma 120, ARC-170 ma 150)
Osłony: 50 (wg Sluis Van; dla przykładu ARC-170 ma 50)
Inne info: Rozwinięcie myśliwca TIE interceptor, posiadające silniejsze tarcze, hipernapęd i dodatkowe dysze manewrowe pozwalające wykonywać myśliwcowi gwałtowniejsze hamowania, zwroty i nieobliczalne manewry jak np. chaotyczny z pozoru korkociąg połączony z prowadzeniem ognia ze wszystkich czterech działek laserowych, bardzo utrudniający przeciwnikowi skuteczne uniki.

2) AirStraeker (do uzupełnienia prze BEERa)
Tarcze -
kadłub –
Szybkość -
Zwrotność -
Siła ognia przeciw myśliwcom -
Siła ognia przeciw okrętom -

Informacje o statku:
Info: jednostka szturmowa
Wyposażenie: emiter mesmerów
Przeznaczenie: głównie wsparcie myśliwców typu Nssis
Inne info: na wyposażeniu chissańskich SD


Krążowniki:

1) Krążownik typu Chaf Envoy (do uzupełnienia prze BEERa)
tarcze -
kadłub -
szybkość -
Zwrotność
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe
burtowe
rufowe
Obrona punktowa:
Hangary:
Torpedy


Długość: 200 metrów
Hipernapęd: Chissański
Uzbrojenie: 1/4 tego co Drednaught (więcej informacji niestety w necie nie znalazłem)
Inne info:
a) dwa doki umożliwiające podłączenie mniejszych jednostek do 50 metrów, po jednym na każdą burtę.
b) centrum dowodzenia umiejscowione w głębi statku.
c) ma charakter przede wszystkim dyplomatyczny.


2) Krążownik typu Springhawk (do uzupełnienia prze BEERa)
tarcze -
kadłub -
szybkość -
Zwrotność
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe
burtowe
rufowe
Obrona punktowa:
Hangary:
Torpedy

Informacje o statku:
Długość: 115 metrów
Przeznaczenie: jednostka dowodzenia patrolów przestrzennych
Osłony: Chissańskie
Uzbrojenie:
- dwie baterie promieni charric (masery)
- wyrzutnie (brak info ile) rakiet, z możliwością przystosowania ich jako miotaczy sieci naładowanych ładunkiem elektrycznym
Hipernapęd: Chissański; umożliwiał wykonywanie precyzyjnych mikroskoków

Niszczyciele:

1) Gwiezdny Niszczyciel Chissów: (do uzupełnienia prze BEERa)
tarcze -
kadłub -
szybkość -
Zwrotność
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe
burtowe
rufowe
Obrona punktowa:
Hangary:
Torpedy

Informacje o statku:
Długość: 1000 metrów
Przeznaczenie: okręt flagowy (porównywalny z SD Victory I/II)
Uzbrojenie:
- baterie lekkich turbolaserów
- baterie ciężkich turbolaserów
- bateria lekkich megamaserów
- bateria ciężkich megamaserów
- promień ściągający
Hangary:
- eskadry myśliwców typ Nssis (adekwatnie do Victory)
- eskadry AirStraekers
Osłony:
- osłony promieniowe (całego statku)
- osłony cząsteczkowe - pozwalają zastopować ataki kamikaze bądź uderzenia asteroid
Mechanizm maskujący: Chissański
Image
Awatar użytkownika
David Turoug
Administrator
 
Posty: 5312
Rejestracja: 28 Wrz 2008, o 01:25

Re: Nic ważnego, przewijaj dalej.

Postprzez Oto'reekh » 9 Sty 2016, o 18:54

Człowiek wraca po takim czasie i już musi na swoje zdjęcie patrzeć -_-
Image
Image
GG: 447116
Awatar użytkownika
Oto'reekh
Administrator
 
Posty: 2726
Rejestracja: 3 Gru 2008, o 15:40

Następna

Wróć do Bitwa flot

cron