Content

Bitwa flot

Floty

Image

Floty

Postprzez David Turoug » 15 Lut 2018, o 14:20

W tym miejscu znajdują się składy dostępnych flot.


A tutaj są aktualne żetony jednostek. Zdjęcie bardziej poglądowe niż do wykorzystania w mapce, gdyż hosting niestety odbija się na jakości.
Image
Awatar użytkownika
David Turoug
Administrator
 
Posty: 5312
Rejestracja: 28 Wrz 2008, o 01:25

Re: Floty

Postprzez BE3R » 15 Lut 2018, o 14:23

Chiss Ascendancy



Liniowce

Gwiezdny Niszczyciel Chissów (CSD): koszt 17 pkt bez myśliwców
tarcze - 20
kadłub - 15
szybkość - 1/2
Zwrotność -1/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 10
burtowe 5
rufowe 2
Obrona punktowa: 3
Hangary: 6 eskadr
( dziób całość, 1/2 burta) Megamasery: 4 - w efekcie trafienia z megamasera, przeciwnik traci 1 PE w następnej turze.

Specjalne:
Maskowanie
Zwarta konstrukcja

Krążownik Szturmowy koszt 8 pkt bez myśliwców
tarcze - 10
kadłub - 10
szybkość - 2/4
Zwrotność - 3/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 6
burtowe 4
rufowe 2
Obrona punktowa:2
Hangary:2 eskadry

Specjalne:
Uzbrojenie artyleryjskie traktuje się jak Masery


Okręt Beacon (Lotniskowiec) koszt 5 pkt bez myśliwców.
tarcze - 10
kadłub - 10
szybkość - 2/4
zwrotność 1/6
uzbrojenie artyleryjskie: Masery
dziobowe 2
burtowe 2
rufowe 2
Obrona punktowa: 0
Hangary: 6
Torpedy 0

Specjalne
Uzbrojenie artyleryjskie traktuje się jak Masery
Jednostki myśliwskie i bombowe w promieniu 10 hexów mają +1 do zwrotności.

Krążownik typu Chaf Envoy koszt 4 pkt bez myśliwców
tarcze - 10
kadłub - 7
szybkość - 2/4
Zwrotność - 3/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 5
burtowe 2
rufowe 1
Obrona punktowa:2
Hangary:2 eskadry.

Korwety i Fregaty

Korweta Chiss koszt 3 pkt
tarcze - 4
kadłub - 4
szybkość - 4/8
zwrotność -4/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 1
burtowe 1
rufowe 1
Obrona punktowa: 3
Hangary: 0
Rakiety: 2

Specjalne:
Przeciwlotniczy
Uzbrojenie artyleryjskie traktuje się jak Masery

Springhawk koszt 6 pkt
tarcze - 8
kadłub - 6
szybkość - 4/8
Zwrotność -3/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 2
burtowe 2
rufowe 0
Obrona punktowa:2
Hangary: 0
Rakiety: 4

Specjalne:
Skoczek

Myśliwice i Bombowce:

Szponostatek - koszt 0,5 pkt za eskadrę
Tarcze - 1
kadłub – 1
Szybkość - 10
Zwrotność - 4
Siła ognia przeciw myśliwcom - 2
Siła ognia przeciw okrętom - 0



Szponostatek - Nssis koszt 1,5 pkt za eskadrę
Tarcze - 2
kadłub – 1
Szybkość - 12
Zwrotność - 5
Siła ognia przeciw myśliwcom - 4
Siła ognia przeciw okrętom - 0

Specjalne:
Hipernapęd


Bombowiec AirStraeker 1 pkt za eskadrę
Tarcze - 2
kadłub – 1
Szybkość - 8
Zwrotność - 3
Siła ognia przeciw myśliwcom - 2
Siła ognia przeciw okrętom - 4
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Floty

Postprzez BE3R » 15 Lut 2018, o 14:26

Imperium



Liniowce

ISD Resurgent koszt 25 pkt bez myśliwców
tarcze - 25
kadłub - 25
szybkość - 1/3
Zwrotność -1/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 20
burtowe 15
rufowe 10
Obrona punktowa: 6
Hangary: 12
Torpedy 4

Specjalne
Bardzo Rzadki
Szybki start kontyngentu myśliwko-bombowego
Potężne generatory - 6 PE
Zmniejszony model okrętu na mapach

ISD II koszt 13 pkt bez myśliwców.
tarcze - 15
kadłub - 15
szybkość - 1/2
Zwrotność -1/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 15
burtowe 5
rufowe 2
Obrona punktowa: 2
Hangary: 6

Specjalne:
Niecelne uzbrojenie artyleryjskie
Potężna artyleria krótkiego zasięgu,

Strike Cruiser koszt 6 pkt bez myśliwców
Tarcze - 10
kadłub - 10
szybkość - 2/4
Zwrotność -2/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 5
burtowe 3
rufowe 1
Obrona punktowa: 2
Hangary: 2

Specjalne
Wrażliwa konstrukcja kadłuba

Modyfikacje:
Lotniskowiec - Uzbrojenie: dziobowe 2, burtowe 2, rufowe 0 Hangary +2 eskadry


Escort Carrier koszt 4 pkt bez myśliwców
Tarcze - 10
kadłub - 6
szybkość - 1/3
Zwrotność -2/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 1
burtowe 1
rufowe 1
Obrona punktowa: 2
Hangary: 12

Specjalne
Szybki start kontyngentu myśliwko-bombowego

Korwety i Fregaty

Fregata Lancer koszt 5 pkt.
Tarcze - 6
kadłub - 4
szybkość - 2/4
Zwrotność -3/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 1
burtowe 1
rufowe 1
Obrona punktowa: 10
Hangary: 0

Specjalne
Przeciwlotniczy

Korweta Raider koszt 3 pkt.
Tarcze - 5
kadłub - 4
szybkość - 2/6
Zwrotność -3/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 2
burtowe 2
rufowe 2
Obrona punktowa: 3
Hangary: 0

Specjalne
Systemy zakłócania łączności

Modyfikacje:
Przeciwlotniczy - Uzbrojenie -1, obrona Punktowa +3
Torpedowy - szybkość 4 uzbrojenie -1 Torpedy +2
Zwiadowczy - Cena +2, Specjalne - Kamuflaż.

Myśliwce i bombowce

TIE - 0,2 pkt za eskadrę
Tarcze - 0
kadłub - 1
Szybkość -10
Zwrotność - 4
Siła ognia przeciw myśliwcom - 2
Siła ognia przeciw okrętom - 0

TIE Interceptor - 0,5 pkt za eskadrę
Tarcze - 0
kadłub - 1
Szybkość -12
Zwrotność - 4
Siła ognia przeciw myśliwcom - 4
Siła ognia przeciw okrętom - 0

TIE Bomber - 0,5 pkt za eskadrę
Tarcze - 0
kadłub - 1
Szybkość - 8
Zwrotność - 3
Siła ognia przeciw myśliwcom - 1
Siła ognia przeciw okrętom - 4

Myśliwiec Bombowy Scimitar koszt 2 pkt za eskadrę
Tarcze - 2
kadłub - 2
Szybkość - 10
Zwrotność - 3
Siła ognia przeciw myśliwcom - 2
Siła ognia przeciw okrętom - 6


TIE Defender 2 pkt za eskadrę
Tarcze - 2
kadłub - 1
Szybkość - 16
Zwrotność - 6
Siła ognia przeciw myśliwcom - 4
Siła ognia przeciw okrętom - 4

Specjalne
Rzadki
Hipernapęd (nie musi startować z pokładu okrętu)
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Floty

Postprzez BE3R » 15 Lut 2018, o 14:30

Niezależna AI (Pozostałości CIS)


Okręty liniowe

Munificent koszt 5 punktów
tarcze - 10
kadłub - 9
szybkość - 2/4
Zwrotność 2/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 5
burtowe 4
rufowe 0
Obrona punktowa: 1
Hangary: 0

Specjalne
Wrażliwa konstrukcja kadłuba,
Działa dalekiego zasięgu
Systemy zakłócania łączności

Lucrehulk koszt 4 punkty bez myśliwców
tarcze - 10
kadłub - 14
szybkość - 1/3
Zwrotność 1/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 0
burtowe 0
rufowe 0
Obrona punktowa: 2
Hangary: 24 eskadry

Specjalne
Brak uzbrojenia
Odrzucany pierścień.

Modyfikacje
Pancernik - Uzbrojenie +5 dziób/burta/rufa obrona punktowa +4 tarcze +5, Hangar - 14. Cena +6 punkty

Providence koszt 10 pkt bez myśliwców.
tarcze - 17
kadłub - 12
szybkość - 1/3
Zwrotność -1/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 2
burtowe 3
rufowe 0
Obrona punktowa: 10
Hangary: 8 eskadr
Rakiety: 5

Specjalne
Systemy zakłócania łączności

Modyfikacje
Niszczyciel - Artyleria +3 dziób/burta, Rakiety +5 cena +4 pkt
Lotniskowiec - Hangary +10 eskadr cena +2 pkt

Krążownik Bulwark koszt 15 pkt bez myśliwców
tarcze - 20
kadłub - 20
szybkość - 1/3
Zwrotność -1/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 7
burtowe 15
rufowe 3
Obrona punktowa: 5
Hangary: 6 eskadr
torpedy: 0

Specjalne
Zwarta Konstrukcja.

Korwety i Fregaty

Pinasa koszt 3 pkt bez myśliwców
tarcze - 9
kadłub - 7
szybkość - 4/8
Zwrotność 4/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 1
burtowe 3
rufowe 0
Obrona punktowa: 6
Hangary: 1

Specjalne:
Kamuflaż

Recusant koszt 3 punkty
tarcze - 10
kadłub - 8
szybkość - 2/4
Zwrotność 1/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 3
burtowe 3
rufowe 0
Obrona punktowa: 6
Hangary: 0

Specjalne
Wrażliwa konstrukcja kadłuba,
Działa dalekiego zasięgu

Crusader XX-777 koszt 10 pkt bez myśliwców
tarcze - 10
kadłub - 10
szybkość - 4/8
Zwrotność - 6/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 2
burtowe 3
rufowe 2
Obrona punktowa:2
Hangary: 1 eskadra (tylko myśliwce z cechą specjalną Mały)
Rakiety: 2

Specjalne:
Bardzo Rzadki
Działa dalekiego zasięgu
Potężna artyleria krótkiego zasięgu,
Systemy zakłócania łączności


Myśliwce i bombowce

Vulture droid - 0,2 punktu za eskadrę
Tarcze - 0
kadłub - 1
Szybkość -12
Zwrotność - 4
Siła ognia przeciw myśliwcom - 2
Siła ognia przeciw okrętom - 0

Needle Fighter koszt 0,5 pkt za eskadrę
Tarcze - 0
kadłub – 1
Szybkość - 10
Zwrotność - 6
Siła ognia przeciw myśliwcom - 1
Siła ognia przeciw okrętom - 1

Specjalne:
Mały


Nantex - 0,5 pkt za eskadrę
Tarcze - 0
kadłub - 1
Szybkość - 14
Zwrotność 5
Siła ognia przeciw myśliwcom - 1
Siła ognia przeciw okrętom - 1

Specjalne.
Jeżeli atakuje strzela pierwszy, przeciwnik musi przeżyć żeby odpowiedzieć ogniem.

Tri-Fighter droid - 1 punkt za eskadrę
Tarcze - 0
kadłub - 1
Szybkość -12
Zwrotność - 5
Siła ognia przeciw myśliwcom - 3
Siła ognia przeciw okrętom - 2

Specjalne
Mały

Vulture droid Bomber - 0,5 punktu za eskadrę
Tarcze - 0
kadłub - 1
Szybkość - 6
Zwrotność 2
Siła ognia przeciw myśliwcom - 1
Siła ognia przeciw okrętom - 4
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Floty

Postprzez BE3R » 15 Lut 2018, o 14:33

Rebelia




Liniowce

Majestic koszt 18 pkt bez myśliwców
tarcze - 15
kadłub - 10
szybkość - 2/4
Zwrotność -2/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 10
burtowe 5
rufowe 5
Obrona punktowa: 4
Hangary: 4 eskadry
Rakiety: 8

Specjalne
Działa dalekiego zasięgu
Wrażliwa konstrukcja kadłuba.

MC 80B koszt 15 pkt bez myśliwców
tarcze - 20
kadłub - 15
szybkość - 1/3
Zwrotność -1/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 10
burtowe 5
rufowe 3
Obrona punktowa: 3
Hangary: 8 eskadr

Specjalne
Regeneracja Tarcz
Zwarta konstrukcja

Uzbrojony Frachtowiec koszt 10 pkt bez myśliwców
Tarcze - 8
kadłub - 15
szybkość - 1/3
Zwrotność -1/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 5
burtowe 2
rufowe 2
Obrona punktowa: 4
Hangary: 2

Specjalne
Działa dalekiego zasięgu
Kamuflaż

Korwety i Fregaty

Fregata Corona - 5 pkt bez myśliwców
tarcze - 10
kadłub - 8
szybkość - 2/6
Zwrotność -2/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 5
burtowe 3
rufowe 1
Obrona punktowa: 3
Hangary: 3 eskadry

Korweta Agavakoszt 3 pkt
Tarcze - 4
kadłub - 4
szybkość - 3/7
Zwrotność -4/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 1
burtowe 1
rufowe 1
Obrona punktowa: 2
Hangary: 0

Specjalne
Rzadki
Systemy zakłócania łączności
Kamuflaż

Myśliwce i bombowce

Defender koszt 0,5 Pkt za eskadrę
Tarcze - 1
kadłub - 1
Szybkość - 10
Zwrotność - 4
Siła ognia przeciw myśliwcom - 3
Siła ognia przeciw okrętom - 0

Specjalne
Mały

A-wing koszt 1 pkt za eskadrę
Tarcze - 1
kadłub - 1
Szybkość - 12
Zwrotność - 5
Siła ognia przeciw myśliwcom - 2
Siła ognia przeciw okrętom - 2

X-wing koszt 1,5 pkt za eskadrę
Tarcze - 2
kadłub - 1
Szybkość -10
Zwrotność - 3
Siła ognia przeciw myśliwcom - 4
Siła ognia przeciw okrętom - 2

Specjalne
Hipernapęd

B-wing koszt 2 pkt za eskadrę
Tarcze - 3
kadłub - 2
Szybkość - 8
Zwrotność - 2
Siła ognia przeciw myśliwcom - 2
Siła ognia przeciw okrętom - 6

Specjalne
Hipernapęd
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Floty

Postprzez BE3R » 15 Lut 2018, o 14:36

Ogólnodostępne




Liniowce

Fregata Nebulon Bkoszt 4 pkt bez myśliwców
tarcze - 8
kadłub - 8
szybkość - 2/4
Zwrotność -2/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 3
burtowe 2
rufowe 1
Obrona punktowa: 5
Hangary: 2 eskadry

Specjalne
Wrażliwa konstrukcja kadłuba

Krążownik Carrack koszt 9 pkt
tarcze - 12
kadłub - 12
szybkość - 3/9
Zwrotność - 4/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 0
burtowe 6
rufowe 0
Obrona punktowa: 4
Hangary: 0

Specjalne
Zwarta konstrukcja Kadłuba
Potężna artyleria krótkiego zasięgu
Szybki

Rendili Drednot koszt 6 pkt bez myśliwców.
tarcze - 15
kadłub - 15
szybkość - 1/2
Zwrotność - 1/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 2
burtowe 10
rufowe 0
Obrona punktowa: 2
Hangary: 1

Specjalne
Zwarta konstrukcja Kadłuba
Potężna artyleria krótkiego zasięgu

Korwety i Fregaty

DP-20 koszt 5 pkt
tarcze - 7
kadłub - 7
szybkość - 2/4
Zwrotność - 3/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 3
burtowe 2
rufowe 0
Obrona punktowa: 2
Hangary: 0
Rakiety:2

Fregata Marauder koszt 3 pkt bez myśliwców
tarcze - 6
kadłub - 6
szybkość - 4/8
Zwrotność -3/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 3
burtowe 1
rufowe 0
Obrona punktowa: 2
Hangary: 1 eskadra
torpedy: 0

Korweta Cr-90 koszt 3 pkt
tarcze - 6
kadłub - 5
szybkość - 4/8
Zwrotność -4/6
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 2
burtowe 2
rufowe 2
Obrona punktowa:2
Hangary: brak
torpedy: 0

Myśliwce i bombowce

Zebra koszt 0,5 pkt za eskadrę.
Tarcze - 1
kadłub - 1
Szybkość - 8
Zwrotność - 4
Siła ognia przeciw myśliwcom - 2
Siła ognia przeciw okrętom - 0


Brzytwa koszt 0,5 pkt za eskadrę
Tarcze - 1
kadłub - 1
Szybkość - 8
Zwrotność - 3
Siła ognia przeciw myśliwcom - 4
Siła ognia przeciw okrętom - 2

Rihkxyrk koszt 1,5 pkt za eskadrę
Tarcze - 3
kadłub - 2
Szybkość - 6
Zwrotność - 2
Siła ognia przeciw myśliwcom - 2
Siła ognia przeciw okrętom - 4

Stacje

Golan I koszt 5 punktów

tarcze - 5
kadłub - 16
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 5
burtowe 5
rufowe 5
Obrona punktowa:2
Hangary: brak
torpedy: 2

Specjalne
Autonaprawa
Zwarta budowa
Artyleria dalekiego zasięgu

Golan II - 8 pkt.

tarcze - 10
kadłub - 16
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 10
burtowe 10
rufowe 10
Obrona punktowa:3
Hangary: 2
torpedy: 4

Specjalne
Autonaprawa
Zwarta budowa
Artyleria dalekiego zasięgu

Golan III - 12 pkt.

tarcze - 24
kadłub - 18
uzbrojenie artyleryjskie:
dziobowe 15
burtowe 15
rufowe 15
Obrona punktowa:6
Hangary: 4
torpedy: 4

Specjalne
Autonaprawa
Zwarta budowa
Artyleria dalekiego zasięgu
Awatar użytkownika
BE3R
Gracz
 
Posty: 1761
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów


Wróć do Bitwa flot

cron