1. Nazwa postaci:
Astarith Rauss. Rith
2. Rasa:
Mieszanka ludzko-zeltrońska
3. Profesja:
Najemniczka, łowczyni nagród, tym podobne
4. Data i miejsce urodzenia:
Taris, 45 ABY
5. Wygląd:
Trochę powyżej metra osiemdziesiąt wzrostu. Budowa ciała raczej smukła, ale przy tym mocna i dobrze wyrzeźbiona, z tkaniną naprężonych mięśni zarysowujących się pod gładką, bladą skórą. Pobieżnie zaczesane, kasztanowo-rudawe włosy, z krótkim, chudym warkoczem opadającym zazwyczaj na lewy obojczyk.
Facjata przyjemna, na urodę kobiety zdecydowanie wpłynęły zeltrońskie geny. Oczy niebieskie, bystre, choć być może trochę nadmiernie ożywione; zęby proste i perliście wręcz białe; nadto, ledwo zauważalna blizna w postaci wątłej linii biegnącej przez prawy policzek.
[Niestety, à propos tej właśnie blizny, wspomnieć należy, iż na skutek wzięcia udziału w kilku hucznych burdach na Nar Shaddaa (#1, #2, #3) oraz następnie zapominalskim zaniechaniu pielęgnacji obrażeń odpowiednimi akcesoriami kosmetycznymi, uprzednio mikra linia przerodziła się już w znacznie bardziej zauważalną rysę. Również po drugiej stronie lica kobiety, na sąsiadującym policzku, pojawiła się solidna, podobnego sznytu pamiątką po gwałtownie zaparkowanej tamże Noghri-pięści, a uroczą niegdyś gardziel najemniczki, łabędzią, ktoś by rzekł, zeszpeciła blada szrama po furiackim, acz przy tym nieskładnym cięciu - i to jej własnym, skradzionym przez wroga wibroostrzem.]
Z radością dała również pokreślić się znaczną liczbą krzykliwych, wielobarwnych tatuaży, z których najbardziej rażą: czerwona róża, o kolczastej łodydze wijącej się nieskładnie po całym jej podbrzuszu; szara czaszka, goszcząca na lewym ramieniu i buchającą po nim, od barku do nadgarstka, fioletowymi płomieniami; oraz, na karku łowczyni, rozpostarte do lotu stalowe skrzydełka.
Ubiera się podobnie jak inni zuchwali rozbójnicy z Rubieży. Często więc ciężkie buciory, świetnie nadające się na śnieg, słotę czy do przygniatania gardeł. Spodnie wygodne, ale nie nazbyt ciasne. Wytarte podkoszulki z logami popularnych rockowych kapel i narzucane na grzbiet skórzane kurtki, pod którymi wygodnie podpina się kaburę. O bieliźnie dopiero, kiedy lepiej się poznamy.
6. Widoczny ekwipunek:
– stary blaster podręczny DC-15s, z zapasową baterią;
– DL-44, zapasowa bateria;
– bojowy wibronóż o ostrzu mierzącym sześć i pół cala;
– lekka kamizelka pod kurtką, dobra na ataki bronią wręcz, powinna wytrzymać ze dwa bolty;
– gogle wiszące zazwyczaj na szyi, doskonałe na złe warunki pogodowe;
– na dłuższe wypady zabiera ze sobą plecak.
7. Plotki:
– Starożytna przepowiednia głosi, iż jej zniewalające łono, przy akuratnej koniunkcji gwiazd, wyzwoli niespożyte ilości energii, które pofruną użyźnić jałowe ziemie Mandalory i rychło doprowadzą planetę do ładu. Wtedy także rozbite klany zjednoczą się pod jej imieniem.
– Plotkuje się, że nieroztropnie byłoby dla niej pokazywać się w pewnych rejonach Księżyca Przemytników w związku z jakimś niezbyt klarownym incydentem. Szepcze się coś o zdradach, łowcach niewolników, Huttach.
– Podobno kiedyś wgryzła się atakującemu ją Sakiyaninowi w policzek, wyrwała mu język i rozgniotła butem trzy palce, po czym zorientowała się, że facet po prostu wpadł na nią w pijackim stuporze, kiedy wychodził w baru, a zamiast pistoletu trzymał w dłoni specyficznego kształtu butelkę.
Lista questów, w których Rauss brała udział:
71 ABY:
- [Światy Jądra] Cona
- [Zewnętrzne Rubieże] 0 dni bez wypadku
- [Nar Shaddaa] Partnerzy z przypadku