Content

Mapy

Gambit Knurów - MAPY

Gambit Knurów - MAPY

Postprzez Quorn » 9 Lis 2018, o 15:49

GŁÓWNA MAPA


ZAKOPANE ZADY


BITWA NAD GRZYBIM JEZIOREM


WULKAN


SIEDZIBA GUBERNATORA


NIELEGALNE MIASTO
Awatar użytkownika
Quorn
Gracz
 
Posty: 1045
Rejestracja: 2 Lis 2015, o 17:50
Miejscowość: Zakupane

Re: Gambit Knurów - MAPY

Postprzez Nicciterra » 12 Cze 2019, o 21:36

No to w kwestii miszcza inkscape/painta >. <
Adres do całej nie urywanej mapy



LEGENDA:
Dżungla Hudu - to dość przyjazna i bardzo bogata w pożywienie część niekończącej się dżungli Gamorr w tym sektorze. Co prawda fauna i flora nadal jest groźna i trudna do zniesienia, ale z pewnością należy to do tych najlepszych ziem dla gamorrean. Jej rozwinięciem jest teren gdzie leży Nielegalne Miasto, czy Wulkan Urpy, z tą różnicą, że tam drapieżniki zostały praktycznie wytępione za pośrednictwem sił stacjonujących w mieście.

Dżungla Vuhgulg - to ta bardziej niebezpieczna część dżungli. Fauna i flora, która się tam zaadaptowała jest bardzo groźna, szczególnie dla obcych. Jedynie tubylcy potrafią się przemieszczać po niej w miarę bezpiecznie. Gęstsza i pełna zdradliwych miejsc, gdzie tylko czekają drapieżniki lub nawet agresywne rośliny mięsożerne.

Wielkie Moczary - to teren gęsto pokryty jeziorami i wolno stojącą wodą. Często panuje tam mgła, teren jest zdradliwy, widoczność często zerowa, a drapieżniki wyjątkowo paskudne. Jest tam jednak bardzo dużo pożywienia ze względu na wyjątkowo sprzyjające warunki i są to dobre tereny dla tych którzy przyzwyczaili się do mieszkania tam. Można tam spotkać największe komary i pijawki na Gamorr.

Błotne Wyżyny - teren pokryty prawie wszędzie błotem, jeśli nie jest to wystarczająco duża góra, by codzienny deszcz się na nim nie zatrzymał. Nie ma tam gęstej roślinności, widoczność jest bardzo dobra, szczególnie z góry. Drapieżniki jeśli są to zwykle takie duże, ale chowają się w jaskiniach i polują nocą. Podstawowym pokarmem są wszechobecne ślimaki, które żyją w błocie.

Grzybowe Bagna - bardzo niegościnny teren. Występuje tutaj aktywność wulkaniczna. Z wyrw w ziemi wydobywają się gorące toksyczne opary siarkowe, które mieszają się z mgłą. A wszechobecne bagna bulgoczą straszliwym smrodem. Jedynie co potrafi tutaj przetrwać to grzyb i tak też on pokrywa tutaj większość ziemi, gdzie można byłoby spokojnie postawić nogę. Jest to teren uznany za niezdatny do zamieszkania. Gdzieniegdzie występują tam nieliczne gejzery, które swoją obecnością wskazują na obszar, który można uznać za jedyne schronienie.

Goły Półwysep - jeden z nielicznych terenów na całej Gamorr gdzie można znaleźć suchy piasek. Jest to teren pokryty długimi trawami oraz wydmami, ale brak tam drzew i krzewów. Ciężko tam o wodę i pożywienie. Warto mieć przewodnika, który wie gdzie można znaleźć po drodze jakąś oazę.

Zielone Morze - aż kipi życiem. Rybacy z Illgrass i Pacna, utrzymują całe osady właśnie dzięki temu morzu. Legenda mówi, że Zielone Morze zamieszkuje wielki wąż morski, który pożera tych co postanowią zakłócać spokój morza. Przesądni gamorreanie nie pływają przez te morze ze względu na straszną legendę o wielkim potworze.

Niebieskie kropki - są to przyjaźnie nastawione wioski i jednocześnie siedziby klanów
Szare kropki - są to wioski o nieznanym nastawieniu
Czerwone gwiazdki - są to obiekty kontrolowane przez republikę lub/i huttów.
Fioletowe kropki - są to kontrolowane w pełni obiekty
Image
Awatar użytkownika
Nicciterra
Mistrz Gry
 
Posty: 562
Rejestracja: 18 Paź 2016, o 11:39


Wróć do Mapy

cron