Papug mi świadkiem że nie chciałem, Quorn mnie zmusił. <papug> ma patyk z kupom
Obecne ustalenia.
1) "Nielegalne miasto" - walka/dyplomacja - dowódca najemników z najemnikami (+100 osób)
2) "Wulkan" - organizacja obrony i organizowanie siedziby rebelii - Kittani + Nadia + ranne knury + 19 rebeliantów + 5 zdrowych knurów jako obstawa (+ niewolnicy wewnątrz)
3) "Pola śmierdzących stóp" - głęboki zwiad i rozpoznanie - Palpoo + Mirax + Mike + Ashera + przewodnik knurzy
4) "Rozmowy z klanami" - dyplomacja po gamorreańsku czyli w sumie... walka - Gweek i Nurra z klanem
5) "Dom Gubernatora" - akcja pod przykrywką, monitorowanie ruchów imperium. - Nantel
+ każdy ma rebelianta do łączności
Moja opinia dlaczego to jebnie.
1) nie ma żadnej postaci gracza = wynik będzie taki jaki się Quornowi spodoba. - pomysł jest zły, ktoś tam musi iść utrata miasta jest za dużą stratą.
2) Okej, równie dobrze może tam iść Palpoo i Ashara, ale Kittani jest ok. Mamy dużą szansę utrzymać Wulkan.
3) Na co nam to w obecnej sytuacji? Albo idzie tam sam Palpoo albo sama Mirax, Wysyłanie 2 bohaterów żeby się dowiezieli że wrogów jest dużo albo mało, albo są gdzie indziej jest takim sobie pomysłem.
4) W punkt
5) Wygląda jak plan. Nantel da radę
Ogólnie mamy problem z Punktami 1-3
I teraz tak.
Palpoo - pasuje do wszystkich 3 pkt, (1 i 2 tylko z Asharą bo ona ma mózg.)
Mirax - Pasuje do 1 i 3 lub 2 ( znając zdolności do mordowania pandy może spokojnie utrzymać miasto, na zwiadowcę też się nada bo się moczy) problem będzie z rozbudowa i organizacją bazy.
Kittani - Jest generałą więc nadaje się na 1 lub 2 Jeżeli przejmuje rozbudowę i obronę wulkanu to ok.
Panda wg mnie powinna iść na zwiad.
Palpoo powinien iść do miasta
Opcja w której oboje idą do miasta jest optymalna, (Morderczy duet futrzaków i Dowodzenie Ashary)
Przypominam że Palpoo wali na kilometr grzybami "wiele dni smrodu"
Jak ktoś ma inne pomysły to zachęcam do dyskusji.