Ważne miejsca
Lokalizacje:
Miasto - Górne poziomy miasta. Ich zróżnicowanie jest olbrzymie, ale przede wszystkim są to, w miarę, bezpieczne rejony, gdzie osobnicy spod ciemnej gwiazdy praktycznie się nie pokazują. To tutaj znajduje się Świątynia Jedi czy budynek Senatu.
Dolne partie miasta - Miejsce, gdzie zapuszczać się po zmroku nie jest bezpiecznie. Im bliżej powierzchni planety, tym gorzej - tam władzę sprawują gangi, zaś mało kto ma odwagę pilnowania porządku. Jednocześnie jednak jest to jedyne miejsce, gdzie dach nad głową może znaleźć biedniejsza część społeczeństwa.
Lądowiska - Znajdują się praktycznie w każdym miejscu na Coruscant, jednak ich szczególne zagęszczenie występuje w dzielnicach "portowych". W zależności od ich standardu, bezpieczeństwa i oferowanych usług dodatkowych, ich ceny się wahają, jednak każdy dysponujący własnym statkiem i pragnący wylądować na planecie znajdzie jakieś miejsce dla siebie. W niektórych miejscach istnieje możliwość pozostawienia statku poza "zasięgiem wzroku" władz - są to hangary w posiadaniu organizacji przestępczych, zaś opłaty pobierane za ich użytkowanie są niezwykle wysokie.
Zakon Jedi:
Świątynia Jedi - Serce Zakonu. To tutaj szkolą się przyszli Rycerze, dla których jest ona nie tylko miejscem zamieszkania, ale również sanktuarium i miejscem, gdzie można wyleczyć rany, nie tylko fizyczne, ale również duchowe. W przepastnych archiwach przechowuje się całą, zgromadzoną w postaci holokronów, wiedzę.
Komnata Rady Jedi - Tutaj przesiaduje Najwyższa Rada Jedi, w skład której wchodzi dwunastu największych Mistrzów Zakonu. Podejmują oni decyzje mające wpływ nie tylko na wszystkich Jedi, ale również na całą galaktykę. Widzenie z Radą jest wielkim zaszczytem dla każdego.
Nowa Republika:
Centrum Rekrutacyjne Floty Nowej Republiki - Miejsce, w które powinien udać się każdy, kto chciałby zaciągnąć się do floty walczącej pod banderą Nowej Republiki. W tym miejscu również przyjmuje się kandydatury przyszłych pilotów myśliwskich.
Kwatera Główna i Centrum Rekrutacyjne Sił Lądowych Republiki - Jeden z najbardziej monumentalnych budynków na Coruscant. Tutaj przeprowadza się nie tylko werbunek do Wojsk Lądowych Nowej Republiki, ale w tym miejscu także znajduje się ich sztab dowodzenia - miejsce, gdzie podejmowane są decyzje dotyczące wszystkich operacji odbywających się na powierzchni planet.
Baza myśliwców - Olbrzymia przestrzeń wypełniona hangarami przeznaczonymi dla myśliwców i bombowców Nowej Republiki, zarówno tych chroniących planety przed atakiem z zewnątrz jak i stacjonujących na Coruscant tymczasowo.
Bary, kantyny, kluby i inne lokale:
Klub Nocny Beebleberry - jeden z największych i najlepszych lokali tego typu na Coruscant. Znajduje się na pograniczu Dolnego i Górnego Miasta, więc klientela jest prawdziwą mieszanką ludzi z różnych klas społecznych. Poza striptizerkami, prostytutkami i seksownymi kelnerkami, można tutaj znaleźć dosłownie każdego, kto jest potrzebny: poszukiwaczy przygód, Łowców Nagród, płatnych zabójców, handlarzy bronią, narkotykami i informacjami, senatorów, przemysłowców, bankierów...
Dex's Diner - Oryginalny "Dex's Dinner" został zniszczony krótko po Wielkiej Czystce, zaś jego właściciel musiał ukrywać się na niższych poziomach miasta, by nie zostać zabitym przez siepaczy Imperium. Po zdobyciu Coruscant przez Rebeliantów wyszedł z ukrycia i odbudował swój lokal, nadając mu wygląd i nazwę z czasów Wojen Klonów. Lokal znajduje się w Coco Town i cieszy się sympatią wielu okolicznych mieszkańców.
Bar "Baribal" - Typowa mordownia, w której można spotkać najgorsze typy spod ciemnej gwiazdy, uzależnione od narkotyków, tanie dziwki i osiłków gotowych za kilka kredytów spuścić manto wskazanej osobie. W Baribalu można być pewnym jednego - wszelacy przedstawiciele prawa omijają to miejsce szerokim łukiem, woląc nie ryzykować swojego życia.
Inne:
Agencja Ryana Azyla - Biuro prywatnego detektywa, znane na całym Coruscant, mieści się kilka sektorów na wschód od Beebleberry. Przez 8 godzin dziennie można tam zastać sekretarkę - Betty, która zajmuje się przyjmowaniem zleceń. W poczekalni można liczyć na kawę i czasopisma. Ryan podejmuje się niemal wszystkich zadań, zwłaszcza tych najtrudniejszych.
Warsztat "Zielony Robot" - Jeśli chcesz kupić zaawansowany technicznie elektroniczny gadżet, droida lub zainstalować kilka (niekoniecznie legalnych) ulepszeń w swoim statku kosmicznym, śmigaczu, broni lub pancerzu - powinieneś skierować się właśnie tutaj. Plotka głosi, iż w tym miejscu można również kupić droida bojowego, jednak zapewne należy być w dobrych relacjach z właścicielem.
Prywatne mieszkania:
Apartament Silusa Targona
Pokój Maku Haensa
Mieszkanie Aviena Matiiasa
Mieszkanie Ravexa
Mieszkanie Tamary Jesens
Warsztat Clarka Borenaux
Lokalizacje:
Miasto - Górne poziomy miasta. Ich zróżnicowanie jest olbrzymie, ale przede wszystkim są to, w miarę, bezpieczne rejony, gdzie osobnicy spod ciemnej gwiazdy praktycznie się nie pokazują. To tutaj znajduje się Świątynia Jedi czy budynek Senatu.
Dolne partie miasta - Miejsce, gdzie zapuszczać się po zmroku nie jest bezpiecznie. Im bliżej powierzchni planety, tym gorzej - tam władzę sprawują gangi, zaś mało kto ma odwagę pilnowania porządku. Jednocześnie jednak jest to jedyne miejsce, gdzie dach nad głową może znaleźć biedniejsza część społeczeństwa.
Lądowiska - Znajdują się praktycznie w każdym miejscu na Coruscant, jednak ich szczególne zagęszczenie występuje w dzielnicach "portowych". W zależności od ich standardu, bezpieczeństwa i oferowanych usług dodatkowych, ich ceny się wahają, jednak każdy dysponujący własnym statkiem i pragnący wylądować na planecie znajdzie jakieś miejsce dla siebie. W niektórych miejscach istnieje możliwość pozostawienia statku poza "zasięgiem wzroku" władz - są to hangary w posiadaniu organizacji przestępczych, zaś opłaty pobierane za ich użytkowanie są niezwykle wysokie.
Zakon Jedi:
Świątynia Jedi - Serce Zakonu. To tutaj szkolą się przyszli Rycerze, dla których jest ona nie tylko miejscem zamieszkania, ale również sanktuarium i miejscem, gdzie można wyleczyć rany, nie tylko fizyczne, ale również duchowe. W przepastnych archiwach przechowuje się całą, zgromadzoną w postaci holokronów, wiedzę.
Komnata Rady Jedi - Tutaj przesiaduje Najwyższa Rada Jedi, w skład której wchodzi dwunastu największych Mistrzów Zakonu. Podejmują oni decyzje mające wpływ nie tylko na wszystkich Jedi, ale również na całą galaktykę. Widzenie z Radą jest wielkim zaszczytem dla każdego.
Nowa Republika:
Centrum Rekrutacyjne Floty Nowej Republiki - Miejsce, w które powinien udać się każdy, kto chciałby zaciągnąć się do floty walczącej pod banderą Nowej Republiki. W tym miejscu również przyjmuje się kandydatury przyszłych pilotów myśliwskich.
Kwatera Główna i Centrum Rekrutacyjne Sił Lądowych Republiki - Jeden z najbardziej monumentalnych budynków na Coruscant. Tutaj przeprowadza się nie tylko werbunek do Wojsk Lądowych Nowej Republiki, ale w tym miejscu także znajduje się ich sztab dowodzenia - miejsce, gdzie podejmowane są decyzje dotyczące wszystkich operacji odbywających się na powierzchni planet.
Baza myśliwców - Olbrzymia przestrzeń wypełniona hangarami przeznaczonymi dla myśliwców i bombowców Nowej Republiki, zarówno tych chroniących planety przed atakiem z zewnątrz jak i stacjonujących na Coruscant tymczasowo.
Bary, kantyny, kluby i inne lokale:
Klub Nocny Beebleberry - jeden z największych i najlepszych lokali tego typu na Coruscant. Znajduje się na pograniczu Dolnego i Górnego Miasta, więc klientela jest prawdziwą mieszanką ludzi z różnych klas społecznych. Poza striptizerkami, prostytutkami i seksownymi kelnerkami, można tutaj znaleźć dosłownie każdego, kto jest potrzebny: poszukiwaczy przygód, Łowców Nagród, płatnych zabójców, handlarzy bronią, narkotykami i informacjami, senatorów, przemysłowców, bankierów...
Dex's Diner - Oryginalny "Dex's Dinner" został zniszczony krótko po Wielkiej Czystce, zaś jego właściciel musiał ukrywać się na niższych poziomach miasta, by nie zostać zabitym przez siepaczy Imperium. Po zdobyciu Coruscant przez Rebeliantów wyszedł z ukrycia i odbudował swój lokal, nadając mu wygląd i nazwę z czasów Wojen Klonów. Lokal znajduje się w Coco Town i cieszy się sympatią wielu okolicznych mieszkańców.
Bar "Baribal" - Typowa mordownia, w której można spotkać najgorsze typy spod ciemnej gwiazdy, uzależnione od narkotyków, tanie dziwki i osiłków gotowych za kilka kredytów spuścić manto wskazanej osobie. W Baribalu można być pewnym jednego - wszelacy przedstawiciele prawa omijają to miejsce szerokim łukiem, woląc nie ryzykować swojego życia.
Inne:
Agencja Ryana Azyla - Biuro prywatnego detektywa, znane na całym Coruscant, mieści się kilka sektorów na wschód od Beebleberry. Przez 8 godzin dziennie można tam zastać sekretarkę - Betty, która zajmuje się przyjmowaniem zleceń. W poczekalni można liczyć na kawę i czasopisma. Ryan podejmuje się niemal wszystkich zadań, zwłaszcza tych najtrudniejszych.
Warsztat "Zielony Robot" - Jeśli chcesz kupić zaawansowany technicznie elektroniczny gadżet, droida lub zainstalować kilka (niekoniecznie legalnych) ulepszeń w swoim statku kosmicznym, śmigaczu, broni lub pancerzu - powinieneś skierować się właśnie tutaj. Plotka głosi, iż w tym miejscu można również kupić droida bojowego, jednak zapewne należy być w dobrych relacjach z właścicielem.
Prywatne mieszkania:
Apartament Silusa Targona
Pokój Maku Haensa
Mieszkanie Aviena Matiiasa
Mieszkanie Ravexa
Mieszkanie Tamary Jesens
Warsztat Clarka Borenaux